ادعاهای مسخره پیروزهای روحانی در سالگرد اعلام ریاست جمهوریش

ادعاهای مسخره پیروزهای روحانی در سالگرد اعلام ریاست جمهوریش


نگاهی به اظهارات روحانی در دیدار صمیمی با زنان و جوانان - ۳۰اردیبهشت۱۳۹۷


 

دیروز روحانی گروهی از نیروهای باند خودش را تحت عنوان دیدار صمیمی با جمعی از زنان و جوانان دور خودش جمع کرد و برای آنها سخنرانی کرد. این مراسم و سخنرانی که در سالروز اعلام پیروزی روحانی در دور دوم ریاست جمهوری برگزارشده بود، در واقع در ادامه همان سخنرانیهای تبلیغاتی انتخاباتی بود و به همان شیوه، عمدة آن به ادعاهای مسخره پیروزی و موفقیت در زمینه‌های مختلف بود، از جمله در مورد برجام به طور خنده‌داری مدعی شد که دولت او در جریان برجام آمریکا را در دنیا منزوی و بیچاره کرده است. و در عین حال بر ماندن رژیم در برجام تاکید کرد

« ما اون روز با هم پیمان بستیم، پیمان ما یک جمله بود و ان این که ما به عقب برنمی‌گردیم».

روحانی در رابطه با بحرانهای داخلی هم ادعاهای وقیحانة رشد اقتصادی، به کار گرفتن زنان و جوانان در سطوح بالای مدیریتی و کمرشکن کردن بیکاری و امثالهم را تکرار کرد.

«ما اشتغال خالصمون در سال گذشته ۷۹۰ هزار اشتغال خالص بوده و همة اونهایی  که جویای کار بودند به استثنای 17هزار نفر مشغول کار شدند.

 

ادعاهایی که مردم هر روز در خیابانهای شهرهای مختلف، جوابش را به او می‌دهند:

روحانی دروغگو ‌( از جمله در سفر اخیر او به مشهد)

روحانی در بخشی از این سخنرانی تبلیغاتی خود، شکست حریف در رقابت انتخاباتی سال گذشته را به رخ او کشید، تا به او بگوید که در زمینة برجام و ادامة آن هم باید خط او ( که گویا مردم به آن رأی داده‌اند) پیش برود.

... همه اختلاف ما در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ سر همین یک کلمه بود، دعوا در ۲۹ اردیبهشت بر سر رقابت دو یا چند نفر نبود بلکه بر سر این موضوع بود که آیا ملت باید آزادانه و با اختیار راه خود را برگزیند یا اینکه مردم دارای اختیار نیستند و باید به هر آنچه ما پسندیدیم و به آنها گفته شد، را عمل کنند.

یک اندیشه می‌گوید تا آنجا که ممکن است باید با دنیا تعامل کرد تا جایی که وجدان عمومی بپذیرد که این ایران نیست که از تعامل رویگردان است. اگر مردم این مسأله را بپذیرند در کنار دولت و حامی دولت می‌مانند و آن وقت می‌توانیم راه را ادامه بدهیم.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: