ممانعت نیروهای رژیم به ادامه تجمع کارگران کارخانه هپکو

ممانعت نیروهای رژیم به ادامه تجمع کارگران کارخانه هپکو


کارگران هپکو اراک در پی فراخوان قبلی روز دوشنبه۳۱ اردیبهشت جهت ادامه اعتراضات خود در نزدیکی ریل سراسری راه آهن تجمع اعتراضی برگزار کردند. رژیم ضد کارگری آخوندی در وحشت از گسترش اعتراض کارگران هپکو، افراد زیادی از نیروهای سرکوبگر انتظامی و یکان ضد شورش را به این محل اعزام کرد تا مانع گسترش این حرکت اعتراضی شوند.

کارگران بازنشسته کارخانه کیان تایر البرز، در مقابل درب ورودی این کارخانه در تهران؛ در اعتراض به عدم پرداخت سنوات پایان خدمت تجمع اعتراضی بر پا کردند .

کارگران راه آهن ناحیه زاگرس در اندیمشک روز دو شنبه ۳۱اردیبهشت به تجمع و اعتصاب خودشان در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه حقوق ادامه دادند.

روز دوشنبه بازنشستگان پیش از موعد شرکت لوله سازی اهواز؛ برای دومین روز با برگزاری یک تجمع اعتراضی در دفتر صندوق بازنشستگی این شرکت، خواهان پرداخت معوقات حقوقی و پرداخت حق بیمه که از سال ۸۸ به صندوق مربوطه واریز نشده است ، شدند

کامیونداران منطقه صنعتی شرق اصفهان نیز روز دوشنبه ۳۱اردیبهشت ماه در اعتراض به کم بودن کرایه و بلاتکلیفی وضعیت شان؛ وارد دومین روز اعتصاب خود شدند.

کارگران راه آهن شرق استان لرستان(زاگرس ) روز یکشنبه در ادامه اعتصاب و تجمعات کارگران راه آهن سراسرکشور در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی و پرداخت نشدن مطالبات خود، برای دومین روز متوالی دست از کارکشیده و در محل کارشان تجمع کردند.

رانندگان شهرستان خاتم در یزد؛ جاده هرات به شهر بابک را بستند. اعتراض رانندگان به ممنوعیت تردد کامیون در این محور؛ توسط ماموران رژیم است.

کشاورزان سیب زمینی کار در بندرعباس در اعتراض به لغو قرار داد خرید محصولات شان جاده بین المللی بندرعباس -کرمان) را بستند.
لطفا به اشتراک بگذارید: