تجمعهای اعتراضی در رشت، تهران،، خرم آباد ، اندیمشک و آبادان

تجمعهای اعتراضی در رشت، تهران،، خرم آباد ، اندیمشک و آبادان


غارت شدگان موسسه کاسپین در رشت روز سه شنبه 1خرداد در مقابل شعبه سرپرستی این موسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند و مترسک سیف رئیس بانک مرکزی رژیم را به آتش کشیدند.


انها شعار می دادند:
مرگ بر سیف
مرگ بر دزد
در رشت نیز روز دوشنبه گروهی از غارت شدگان مجتمع آدینه ، در مقابل دفتر امام جمعه خامنه ای در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران نیز غارت شدگان، در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اما ماموران سرکوبگر رژیم به این تجمع وحشیانه حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و عده یی را دستگیر کردند.

غارت‌شدگان بانک آینده در تهران روز دوشنبه 31 اردیبهشت در اعتراض به چپاول پول‌هایشان دست به تجمع زدند و شعارهایی علیه عوامل حکومتی سر دادند. غارت‌شدگان شعبه این بانک را با تخم‌مرغ مورد حمله قرار دادند.

دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به فساد اداری حاکم بر دانشگاه و بی کفایتی کارگزاران رژیم، در محل دانشگاه تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

در تهران روز روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، کارگران بازنشسته کارخانه کیان تایر البرز، در مقابل درب ورودی این کارخانه در تهران؛ در اعتراض به عدم پرداخت سنوات پایان خدمت تجمع کردند .

بر بنر بزرگی که بازنشستگان معترض کیان تایر، به همرا داشتند نوشته شده:

شش سال دروغ و تزویر شنیدیم از حق سنوات خود چیزی ندیدیم

مدیر بی لیاقت اخراج باید گردد حقوق حقه ما پرداخت باید گردد

در خرم‌آباد روز سه شنبه ۱خرداد ۹۷ جمعی از کارگران سد لرستان با حضور در مقابل در اصلی ساختمان شرکت توسعه آب، در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ ماه عقب افتاده تجمع کردند.

کارگران در مقابل این شرکت چادر زده و خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود هستند.

در اندیمشک روز سه شنبه اول خرداد 97 کارگزاران رژیم آخوندی کارگران تراورس بتونی را که روز گذشته در اعتراض به نگرفتن چهار ماه حقوق در مقابل امور اداری راه آهن تجمع کرده بودند را اخراج کرد.

کارگران اخراج شده نیز اعلام کردند که برای اعتراض به اخراج خود روز چهارشنبه دوم خرداد 97 در مقابل استانداری رژیم تجمع خواهند کرد.

یکی از کارگران اعتصابی گفت ما را بجرم شرکت در تجمع بخاطر خواستن حقوق عقب مانده اخراج کردند، زن و بچه هایمان چه گناهی کرده اند.

در آبادان روز سه شنبه اول خرداد 97 کارگران شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده، دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: