زوزه‌های وحشت از موقعیت مجاهدین – ۱خرداد۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت از موقعیت مجاهدین – ۱خرداد۱۳۹۷


نگاهی به سخنان مهره های مختلف نظام در این رابطه


 

تغییر دوران و تحولات اخیر که روز گذشته با اعلام سیاست و استراتژی جدید آمریکا در مورد رژیم به بلوغ خود رسید. برای آخوندهای حاکم یک پیام لرزاننده دارد. دنیا ارادة مردم ایران برای به زیر کشیدن رژیم آخوندی را به رسمیت شناخته و به آنچه که مجاهدین و مقاومت ایران از دهه‌ها پیش می‌گفتند رسیده و سردمداران رژیم صراحتاً آه وناله می‌کنند که سیاست جدید آمریکا

علیه برنامه های موشکی و اتمی و منطقه یی رژیم را تحت تاثیر افکار مجاهدین است. دیروز سردژخیم قضاییه خامنه‌ای این را طی اظهاراتی حتی قبل از سخنان پمپئو وزیر خارجة امریکا به زبان آورد؛ گوش کنید:

رئیس جمهور آمریکا مشاوری انتخاب میکنه که مزدور بدترین و بدنام‌ترین تروریستهای دنیا هستند: منافقین. مشاوری که دائما با اونها همکاری می‌کرد. یعنی از این بدنامتر ممکنه کسی رو که برای مشاوره در اون مرحله انتخاب کرد. و لذا هنوز هم می‌بینید شما دشمنی های بر همان اساس داره رخ میده. و تخیلات منافقین در اینها هم ظاهراٌ اثر کرده.

این اظهارات آخوند صادق لاریجانی چنان که گفتیم تازه پیش از شنیدن مواضع جدید آمریکا از زبان وزیر خارجة این کشور و اعلام بیانیة 12ماده‌یی آن بود، ناگفته پیداست که پس از آن چه ترس و وحشتی رژیم را فرا گرفته است. یکن مونه از آن را در نشست خبری امروز نوبخت سخنگوی دولت روحانی بود که بالاجبار راجع به بیانیة وزیر خارجة آمریکا صحبت کرد. جالب است که نوبخت در ابتدا گفت که قصد ورود به موضوع پمپئو را ندارد ولی حدود 10 دقیقه در این مورد صحبت کرد و طی آن چند بار هم علیه مجاهدین و مقاومت سازمان یافتة مردم ایران زوزه‌های دردآلودی سر داد؛‌ اما نکته‌یی که خوبه اشاره بکنم و خودتون هم اگر بشنوید، حتما توجهتون رو جلب می‌کنه، لحن صحبتهای نوبخت بود که وحشت ازش می‌بارید. نوبختی که به زبون‌بازی و حرافیش شناخته می‌شه امروز کلمات تو دهنش گیرمی‌کرد. گوش کنید:

وقتی در دهه شصت بویژه سال 60 از رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور، نمایندگان مجلس، مردم عادی در عملیات متعدد تروریستی منافقین به شهادت می رسیدند آیا همه این عملیات این بود که جمهوری اسلامی ایران قویتر بشه یا اینکه ساقط بشه؟!

منافقین در تمام چند دهه گذشته هر روز عملیات تروریستی انجام می دادند

آقای بولتون حتما به امید انها هست که فکر می کنه در قبل از 40 سالگی انقلاب اسلامی با منافقین میخواهد بیاد برای تهران، میدانه که منافقین تو تهران بودن؟ میدانه که منافقین بالاترین کارها که کشتن و ترور عالیترین مقامات تا مردم عادی است همه رو انجام دادن...

 
لطفا به اشتراک بگذارید: