ویلپنت-همبستگی شخصیتها با گردهمایی بزرگ مقاومت

ویلپنت-همبستگی شخصیتها با گردهمایی بزرگ مقاومت


لرد کارلایل- رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران

من درودهایم را به (شرکت کنندگان در) گردهمایی پاریس می فرستم این گردهمایی رویداد مهمی برای شورای ملی مقاومت است و در این زمان بحرانی در روابط میان غرب و رژیم ایران بسیار مهم است. فوق العاده مهم است که ما یک پیام روشن ارائه کنیم که وضعیت حقوق بشر در ایران کاملا غیرقابل قبول است و ما روشی که نظام به اصطلاح قضایی در ایران عمل می کند را محکوم می کنیم. این موضوع به نظر من موضوع جداگانه ای از معامله هسته ای است که اخیرا بسیار بحث برانگیز بوده است. به نظر من تمام دولتها باید موضوع حقوق بشر در ایران را به لحاظ تاریخی و در حال حاضر به عنوان مسئله ای جداگانه مورد بررسی قرار دهند و از سوی دیگر دولت های سراسر جهان باید حمایت مناسب و قوی از این موضوع کنند تا اطمینان حاصل شود که عدالت به مردم ایران به ارمغان آورده می شود.

 

مارک مکینس-عضو مجلس اعیان انگلستان

من در طول 6 ماه گذشته در مورد واکنش رژیم ایران به اعتراضات صلح آمیز که از ماه دسامبر صورت گرفت، بسیار نگران بودم. کارگران عادی در حال حاضر در ایران در یک سوم از خط فقر رسمی قرار دارند. مردم واقعا رنج می برند، بازنشستگان پس انداز خود را از دست می دهند و مردم ایران به اندازه کافی از این رژیم مذهبی غیر دموکراتیک رنج برده اند و اکنون مهم است که در سراسر اروپا و در سراسر جهان، ما از کسانی که مسالمت آمیز اعتراض می کنند حمایت کنیم من فکر می کنم فرصتی برای مطرح کردن تمام این نکات در گردهمایی شگفت انگیزی که ما در 30 ژوئن در پاریس انتظار داریم، دارید. من با خودم تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلیس را همراه می آورم و من فکر می کنم این فرصتی فوق العاده برای مردم است تا طرح 10 ماده ای خانم رجوی برای دموکراسی در ایران که همه ما می خواهیم ببینیم را بشنوند.

 

توبی پرکینز-نماینده پارلمان انگلستان

من اینجا در مقابل مجلس عوام در لندن هستم و پیامی را کسانی که در ایران هستند در آستانه روز 30 ژوئن در پاریس ارسال می کنم، ضمنا درباره کسانی که در ایران در زندان ها و همچنین تحت آزار و اذیت این رژیم رنج می برند ، آنها در اینجا در لندن در انگلستان و در سراسر اروپا و بقیه جهان آزاد حمایت ما را دارند و ما منتظر روزی هستیم که در تهران و در ایران نیز مردم آزاد باشند آنها باید بدانند که وقتی قیام اتفاق می افتد آنها تنها نیستند. ما درست پشت سر شما از شما حمایت می کنیم و امیدواریم روزی بتوانیم با شما در خیابانهای تهران آزاد باشیم، با خوشحالی در خیابانهای ایران دوباره در یک کشور آزاد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: