نمایش جمعه مشهد نمایش تشدید شکاف – ۴خرداد۱۳۹۷

نمایش جمعه مشهد نمایش تشدید شکاف – ۴خرداد۱۳۹۷


نگاهی به خطبه های نمایش جمعه مشهد


 

نمایش جمعه امروز مشهد نمایش تشدید شکاف بود. شکاف در راس نظام و شکاف در باند خود خامنه ای. آخوند علم الهدی توصیه های خامنه ای برای نمایش وحدت در نظام را زیر پا گذاشت و از یک سو به باند روحانی حمله کرد که چرا پای برجام بی تضمین رفته اند و از سوی دیگر به رغم چراغ سبز خامنه ای برای برجام اروپایی، به آن حمله کرد اما ظاهرا دولت روحانی را مخاطب قرار داد. و به قول معروف به در گفت تا دیوار بشنود. قسمت هایی از اظهارات علم الهدی را ببنیم که علاوه بر شکاف بن بست نظام را هم ناخواسته اذعان کرده است؟

 

چرا امروز ما مقاومت نکنیم و چرا امروز ما در خط مقاومت در مقابل دشمن خودمون را بباریم. اونهم خودمون را ببازیم در مقابل چی؟ در مقابل یک (یک کلمه نامفهوم) افتادن شکممون؟ در مقابل ضربه خوردن اقتصادمون؟ در مقابل یه تکه کاغذ بی ارزش دلار خودمون را ببازیم؟ و تسلیم دشمن بشیم؟ و مقاومت نکنیم؟ مقام معظم رهبری در فرمایشات پریروز خودشون فرمودند کسی راجع به جریان برجام بحث نکنه تقصیر کی بود؟ گناه کی بود؟ دو قطبی نکنید. موافق و مخالف درست نکنید . خب ما به فرمان مقام معظم رهبری در این موضوع بحث نداریم. اما اونی که ما حساب می کنیم در قضیه برجام امریکا و اروپا اومدن، قدرتهای دنیا اومدن با ما سر میز نشستن این به خاطر چی بود؟ به خاطر این بود که می خواستن با ما مذاکره کنند؟ به خاطر مذاکره بود اینا اومدن نشستن؟ نه این به خاطر قدرت ما بود...

 

ما با اونا اومدیم مذاکره کردیم تحریمها را بردارند و تحریمها برداشته نشد، ولذا برجام شکست خورده. اینو قبول کنید، یه برجام آمریکایی شکست خورده باز نیاییم یه برجام اروپایی روی آن استوار کنیم که اینهم شکست بخورد. آدرس غلط به مردم ندید. ما برای رفع تحریمها برجام را اجرا کردیم تحریمها را اینا بر نداشتن. بعدشم بر نمی دارند. برادران خواهران رییس مذاکره کننده هیئت آمریکایی وندی شرمن اومده میگه اونروزی که ما مذاکره می کردیم به ایرانی ها تضمین ندادیم .

رئیس اتحادیه اروپا امروز با کمال وقاحت میاد میگه ما تضمین نمی دیم. آنروز رییس هیئت آمریکایی گفت ما تضمین نمیدیم آخرش دیدید چی شد. رییس اتحادیه اروپا هم حالا میگه ما تضمین نمی دیم . چرا هی اینقدر دم از برجام اروپایی زدن و به فکر این مسله ما باشیم؟

چرا ما بیاییم با یه جریانی حل مسائلمون را گره بزنیم با یه جریانی اقتصادمون را گره بزنیم که بعد اونا برای ما تصمیم بگیرند. تمام سرمایه گذاران ما تمام کارآفرینان ما اینها بنشینند نگاه کنند که آیا اینها برجام را قبول کردند یا نکردند اگر قبول کردند وای میسن یا وای نمیسن. بیائیم خودمون زندگیمون را گره بزنیم به یک عده سرمایه گذار خارجی که تا یه صدایی بلند میشه دم و دستگاهشون را جمع می کنند می رن.

برادران آمدن اینا به این آسونی نبوده که برن. شر کت توتال فرانسه که آمده تمام اطلاعات مخازن نفتی ما را به دست آورده و اطلاعات مخازن مشترک ما با قطر را تشخیص داده اطلاعات ما را به دست آورده بعدهم میگه آمریکا راضی نیست همه اطلاعات را ور میداره با خودش می بره. بعدهم میره با فلان کشور خارجی میسازد تمام سرمایه و ثروت ما را می کشد می برد با خودش.

برجام آمریکایی شکست خورد بریم سراغ برجام اروپایی بابا ول کنید شمارا به خدا بابا یه مقدار با یه بینش دینی یه بینش قرآنی عزیزان ما بیان بیندیشند.

ما نیاییم واقعا خودمون را با دشمن مشترک کنیم دشمن برای ما تصمیم گیری کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: