چهارمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران و تجمعات غارت شدگان و سایر اقشار

چهارمین روز اعتصاب سراسری کامیونداران و تجمعات غارت شدگان و سایر اقشار


اعتصاب سراسری رانندگان کامیون وخودروهای سنگین در چهارمین روز اعتصاب در ۲۹ استان کشوربه ۱۷۴ شهر گسترش یافت.

روز جمعه ۴خرداد رانندگان و کامیونداران در شهرهای مختلف از جمله بندرعباس؛ همدان؛ بابل؛ اصفهان؛ یزد؛ تبریز؛ ابرکوه؛ اهواز؛ نیشابور؛ شهرکرد؛ گرگان؛ اسفشاد؛ بروجرد؛ قائن؛ ورزنه؛ اژیه؛ کوهدشت؛ تیران؛ نکا؛ بندرامیرآباد؛ تربت حیدریه؛ اراک؛ قم؛ شهرضا؛ شهرری؛ ایلام؛ سمیرم؛ تایباد، شهرکرد؛ شهرری، کفرود اصفهان، کامیونداران پالایشگاه ایلام، قم و شهرضا وارد چهارمین روز اعتصاب سراسری خود شدند

کامیونداران فرادنبه (یکی از شهرهای شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال بختیاری ) و شهرستان لالجین واقع در استان همدان به اعتصاب سراسری رانندگان پیوستند. رانندگان اعتصابی روی بنر نصب شده روی یکی از کامیون‌های خود این شعار سراسری رانندگان را نصب کرده بودند که:«حق گرفتنی است دادنی نیست»

رانندگان حمل سیمان هگمتان در همدان در سومین روز اعتصاب سراسری در محل کارخانه به اعتصاب پیوسته و از بارگیری سیمان بمقاصد مختلف خودداری کردند.

رانندگان در سومین روز اعتصاب سراسری کامیونداران، جاده رومشگان به پلدختر را بستند.

در همبستگی با اعتصاب سراسری رانندگان کامیون، مینی بوس داران استان یزد به اعتصاب سراسری آنان پیوستند علاوه بر این مینی‌بوس‌داران شیراز در اعتراض به گرانی لوازم یدکی به اعتصاب سراسری کامیونداران پیوستند.

در سومین روز اعتصاب سراسری کامیونداران، کارگزاران رژیم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با صدور یک اطلاعیه، رانندگان اعتصابی را تهدید به اخراج از ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی و ابطال دفتر کار نفتکش کردند.

در همین روز رانندگان تعاونی قیر پالایشگاه اصفهان با نیروهای سرکوبگر انتظامی درگیر شده و جاده اصلی پالایشگاه را بستند.همچنین رانندگان سوخت رسان ها که از اول خرداد در اعتصاب بسر می بردند نیز با نیروی انتظامی درگیر شدند. نیروهای سرکوبگر پلاک کامیون هر راننده ای که مقاومت می کند را می کنند و دفترچه پالایشگاهی آنها را ضبط می کنند. با این وجود اعتصاب همچنان ادامه دارد.

در شهرستان گرمه در (استان خراسان شمالی) رژیم آخوندی به منظور شکستن اعتصاب رانندگان ، اقدام به اسکورت تانکرهای سوخت وابسته به رژیم کرد. که با واکنش تند رانندگان اعتصابی در جاده مواجه شد.

کارگران راه آهن سه شهر استان خراسان رضوی تجمع اعتراضی برگزار کردند کارگران راه‌آهن نیشابور در اعتراض به دریافت نکردن ۴ ماه حقوق خود در برابر فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

علاوه بر این در شهرهای سرخس و خوشاب نیز کارگران راه آهن در برابر فرمانداری های رژیم در شهرها تجمع کردند. این کارگران نیز چهار ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

جمعی از کارگران راه آهن تراورس مشهد در اعتراض به دریافت نکردن ۴ ماه حقوق مقابل استانداری رژیم در مشهد دست به تجمع زدند.

دانشجویان دانشکده‌ی مدیریت تهران ، نسبت به تغییر محل دانشکده به سوهانک

در محل دانشکده تجمع اعتراضی برگزار کردند

غارت شدگان موسسه پوششی سپاه پاسداران در کرمان روز سه شنبه مقابل شعبه خواجوی این شهر تجمع کردند.

نیروی انتظامی رژیم از حضور بسیاری از مردمی که خواستار شرکت در این حرکت اعتراضی بودند جلوگیری کرد و ماموران لباس شخصی مانع از فیلمبرداری از تجمع غارت شدگان شدند.

کارگزاران رژیم در این شعبه در وحشت از اقدامات معترضین آنرا تعطیل کردند.

جمعی از وانت‌داران میوه‌فروش در بندرعباس نسبت به اقدام وحشیانه ماموران سد معبر شهرداری رژیم که میوه هایشان را وسط خیابان ریخته و پایمال کردند، شدیدا اعتراض کردند.

شماری از کارکنان دانشگاه پیام‌نور مشهد در اعتراض به کاهش حقوق و مزایای خود در ساختمان این دانشگاه تجمع کردند.

کارگران کارخانه شیر وارنا در ورامین برای چندمین بار، در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق خود مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

کارگران کارخانه صدر فولاد خرم آباد در اعتراض به بسته شدن کارخانه و پرداخت نشدن حقوق معوقه خود در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: