وحشت‌زدگی، از رگبار فحش تا هشدار و اعلام خطر

گزارش خبری شنبه ۵ خرداد


وحشت‌زدگی، از رگبار فحش تا هشدار و اعلام خطر




بلافاصله پس از اعلام بیانیة اعلام استراتژی آمریکا دربارة ایران، توسط پمپئو وزیر خارجة‌این کشور، واکنشهای سرمداران و رسانه‌های رژیم ظاهر شد.

واکنشهایی که به رغم ظاهر متفاوت از فحاشی، تا اعلام خطر و هشدار نسبت به عواقب استراتژی جدید آمریکا، اما در عمق همه حاکی از آن است که رژیم این سیاست و استراتژی جدید آمریکا را بسیار جدی گرفته و از نتایج و عواقب آن دچار رعشه شده است. گزیده‌یی از انبوه واکنشهای رژیم از نظرتون می‌گذره:

گستاخی و دروغگویی آشکار پمبئو در رابطه با ایران

گستاخی و دروغگویی آشکار وزیر خارجة تازه کار آمریکا در تهدید ملت ایران

البته وزیر امور خارجة جدید آمریکا که قبلا رئیس سازمان جاسوسی سیا بود در سخنان خود که سراسر توهین و بی ادبی به مردم ایران و جمهوری اسلامی بود،

بیشتر از آن که در قامت رئیس دستگاه دیپلوماسی ظاهر شود در قامت رئیس دستگاه جاسوسی ظاهر شد، پمپئو در سخنان توهین آمیز خود دروغهای زیادی را که قبلا رئیس جمهور آمریکا گفته بود تکرار کرد.



امروز در آمریکا حکومتی روی کار آمده که یک شبه این کشور را به حدود 15 سال قبل بازگردانده و حرف‌های سال‌های 2003 و 2004 را تکرار می‌کنند.

آمریکایی‌ها حرف‌هایی که در دوران بوش پسر زده می‌شد را تجربه کرده و به اشتباه بودن آن پی برده بودند و قدم‌هایی برای اصلاح آن برداشته بودند،

اما دوباره عده‌ای آمده‌اند و آن حرف‌هارا تکرار می‌کننداینکه یک آقایی که سال‌ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر خارجه امور آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

ظریف ۳۱ اردیبهشت




دیپلماسی حقه بازی آمریکا صرفا بازگشت به عادت های گذشته است؛ آمریکا محبوس در توهمات و سیاست های شکست خورده ای است که از سوی گروه هایی با منافع خاص دیکته می شود،ایران در این میان با شرکای خود برای راهکارهای برجام پس از خروج آمریکا همکاری می کند.»


پاسدار محسن رضایی اول خرداد :


آمریکا یک بار دیگر تصمیم گرفته با ملت ایران زورآزمایی کند

در شرایط کنونی نیاز به حضور انقلابی و اصلاح وضعیت مصرفی کشور داریم .

آمریکا در این جنگ اقتصادی دو مسأله را هدف قرار داده که یکی ناامید کردن ملت و دیگری سلب اعتماد مردم ایران علیه نظام است.

باید با حرف و عمل اعتماد مردم را به خود جلب کنیم و دست از قوم گرایی ها برداریم.

در شرایط کنونی ما نیاز به یکپارچگی مردم داریم. دولت و نظام بودجه محدودی دارند و ممکن است در آینده فروش نفت از 2 میلیون بشکه به یک میلیون کاهش یابد

پاسدار اسماعیل کوثری اول خرداد


پمپئو نسبت به مسائل بین‌المللی توجیه نیست

ما سیاست‌های خود را دنبال می‌کنیم

جالب است که از نظر آمریکایی‌ها آنها (مجاهدین) تروریست نیستند.

ولی نیروی قدس را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند در حالیکه این نیرو دقیقا از کسانی که مظلوم واقع می‌شوند .حمایت می‌کند و باز هم این مسیر را ادامه خواهد داد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اول خرداد

جنگ اقتصادی دشمن را جدی بگیریم

مهمترین اتفاقات و رویدادهایی که صدای آنها بوضوح به گوش میرسد،

آغاز جنگ اقتصادی تعدادی از کشورهای جهان به رهبری ایالات متحده آمریکا برعلیه ایران میباشد

و اِعمال تحریمهای سنگین آمریکا و شاید متعاقباً تحریمهای اتحادیه اروپا و برخی از کشورهای هم پیمان آنها در سراسر جهان نیز اهمیت این رخداد را دو چندان کرده است.

اوضاع امروز جهان و اتفاقات رخ داده شوخی بردار نیست و باید خیلی جدی با آن مقابله کرد زیرا از اوضاع و احوال پیش رو

، بوی جنگ بزرگ اقتصادی برعلیه ما می آید و میبایست خود را برای هر معادله ای آماده کنیم و در اتاق فرماندهی جنگ، تدابیر لازمه را جهت مقابله با دشمن و پیشبرد امورات کشور با کمترین هزینه بیاندیشیم و فقط به سخنانی از جمله: (تو چه‌کاره‌ای که درباره ایران تصمیم بگیری؟) بسنده نکنیم.

سایت حکومتی ساعت ۲۴ اول خرداد


شهروندان درصف اول جنگ اقتصادی با آمریکا

بدون چون و چرا باید صدای برخاسته از گلوی پمپئو که با هدف نشان دادن اراده جنگ اقتصادی با ایران از سوی دوت ایالات متحده آمریکابود را باید خوب شنید و خودرا به نشنیدن و ندیدن نزد.

حالا و درروزهای پیش رو باید چه کرد؟ مهمترین اتفاقی که باید در ذهن همه ایرانیان باید بیفتد این است که نبرد و جنگ آشکارشده از سوی دولت آمریکا را جدی بگیرند.

برخی هنوز شاید دراین رویا باشند که دونالد ترامپ بلوف می زند و اراده و توانایی برای جنگ ندارد.

شاید این داوری اگر درباره نبرد نظامی بود محل اعتنا بود اما در حوزه اقتصاد و در شرایطی که قرار نیست سربازی جابه جاو یاتیری شلیک شود و کار در بخشی از اداره خزانه داری آمریکا پیش می رود رخ دادن نبرد را نباید کار دور از انتظاری تصور کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: