آویختن به برجام اروپایی از فرط بیچارگی – ۵خرداد۱۳۹۷

آویختن به برجام اروپایی از فرط بیچارگی – ۵خرداد۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات مهره ها و رسانه های نظام


 وقتی خامنه‌ای در سخنرانی روز چهارشنبة خود هم گفت به اروپاییها اعتماد ندارم اینها با اروپا تقسیم نقش کرده‌اند، اما در عین حال گفت که بروید با اروپاییها مذاکره کنید، همه فهمیدند که ولی فقیه تا کجا درمانده است که حتی به ریسمان اروپایی که به قول خودش هیچ اعتماد و امیدی به آن ندارند هم آویخته‌ است. و حالا تبلیغاتچی‌های ولایت وارد شده‌اند که همین واقعیت را ماله‌کشی کنند. یکی از این موارد یک گفتگوی تلویزیونی است که در آن دو تن از مهره‌های رژیم، شرکت دارند؛ یکی ظهره وند از مهره‌های وزارت خارجة رژیم است و دیگری مهره‌یی است به نام متقی که تلویزیون رژیم او را استاد دانشگاه معرفی می‌کند. حرفهای آنها و تقلای آنها برای رفع و رجوع این تناقض به زحمت شنیدن و دیدنش می‌ارزد. گوش کنید:

 

 چه جالب! ضد و نقیض گویی خامنه‌ای و شروط مسخره‌یی که همه می‌دانند مصرف داخلی دارد، خود او و تبلیغاتچی‌هایش را در تنگنا قرار نداده، بلکه اروپایی‌ها را در تنگنا قرار داده و به زحمت انداخته است.

از این که بگذریم خود این تبلیغاتچی‌ها هم ناچارند اذعان کنند که هر گونه امیدی به اروپا، دل بستن به اروپاست؛ اما پس چرا خامنه‌ای 6شرط برای مذاکره با اروپا تعیین کرده، یکی از آنها آشکارا می‌گوید آمریکا 12شرط تعیین کرده بود، بالاخره مقام معظم رهبری هم باید یک ژست و فیگوری می‌گرفت، گوش کنید:

 

بعد از این اعترافها در مورد سراب بودن برجام اروپایی و این که اروپا در تحریمها مقابل اروپا بایستد، حالا گوش کنید به آخرین اعتراف آنها که شرکتهای اروپایی پیشاپیش شروع کرده‌اند به فسخ قراردادهایشان و خروج از ایران.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: