This browser does not support the video element.

موشکاف ـ عظما توفکر خود تحریمی قاسم سلیمانی و حزب الله است ـ ۷ خرداد



  • موشکاف: سلام و صد سلام به دوستای خودم! و سلام و درود به کامیونداران اعتصابی که تو این چن روزه گل کاشتن، یه گل قشنگ تو سه جاف دروازة نظام. هاهاهاها. بعله، کامیوندارا یه اعتصابی راه انداختن که چشم تموم کارگزاران نظامو گرد کرد، هاهاها. تازه خودشون تنها نیستن، اتوبوسدارا و تاکسی دارای اسنپ هم بودن. ماش----------------الله. اعتصاب سراسری همینطوری شکل میگیره. هاهاهاها.




  • و اما موشکافی امروز! این روزا کارگزاران نظام درگیر تصویب لایحة خودکشی از ترس مرگن. همونی که خودشون بهش می گن خودتحریمی هاهاهاها. لایحة پیوستن نظام به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسمو میگم. هاهاهاها. خودشونم میگن اگه این لایحه اجرا بشه، یعنی دیگه نیروی قدس، پر! حزب الله، پر! حوثیا، پر! از اینا گذشته، مزدورای داخلی هم که تو لیست تروریستین، پر! هاهاهاها. سرتونو درد نیارم... با وارد شدن دشمن اصلی، کل نظام، پر پر! هاهاهاها.




 

پناهی آذر معاون امور مجلس وزارت خارجه ـ تلویزیون رژیم 5خرداد

نگرانی هایی که برخی از دوستان داشتند رو توضیح دادیم که با قراردادن حق شرط در این کنوانسیون که مورد توافق بود که چنین حقی برای کشورهای عضو وجود داره این نگرانی ها رو مثل خیلی از کشورها برطرف کردیم. در حال حاضر 188 کشور عضو کنوانسیون هستند. 63کشور هم شرط مطرح کردند ج ا ا. هم اگر بپیونده بااین حق شرطها انشاالله هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

 


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله!‌ اصلا و ابدا جای نگرانی نیست! آخه آب از سر نظام گذشته، حالا دیگه چه یک وجب، چه صد وجب! هاهاهاها. چند صباحی به برجام مشغول بودن و تو سر و کلة هم می کوبیدن، حالا یه چن روزی هم با اف ای تی اف. هاهاهاها. FATF




 

بروجردی رئیس کمیسون امنیت مجلس ارتجاع ـ تلویزیون رژیم 5خرداد

منتهی امروز با توجه به اینکه شرایط ویژه ای حاکم هست و مجموعه تعامل ما با بانکهای دنیا مترتب بر این مسئله است یعنی ما فعلا در این ساختار اف ای تی اف در یک تعلیق محدودی بسر میبریم که مدت زیادی هم ازش باقی نمانده, آمریکا رژیم صهیونیستی و عربستان خیلی از کشورها دنبال این هستند که از این طریق محدودیتهای بیشتری رو برای ما ایجاد بکنند در عین حال ما کشوری هستیم که بر اساس قانون اساسی از نهضتهای آزادیبخش دنیا حمایت میکنیم به اون معتقدیم.

 


  •  موشکاف: هاهاهاه. بعد این حرفای یارو بروجردی، گاو و گوساله های نظام تو طویلة مجلس جمع شدن تا ببینن اف ای تی اف FATFرو بار بزنن یا نه. هاهاهاها. قضیه اونقدر جدی بود که رفتن زیر پتو که کسی چیزی نبینه اما بعدش این یارو یه چیزایی گفت.




مجلس ارتجاع –– ۶خرداد ۹۷ ، محمد نعیم امینی فرد:

سنت دیرینه گفتگو تعامل با جهان از مشخصه های بنیادین این فرهنگ است.

اکنون که آمریکا از برجام خارج شده است این خروج ضمن اینکه شاهدی بر عهدی آمریکای مستکبر است در عین حال الزاماتی رو برای ما در صحنه داخلی و بین المللی در پی دارد در صحنه داخلی قطعا با نصب العین قرار دادن هدایتهای رهبری حتما باید حول منافع ملی وحدت نیروهای انقلابی رو داشته باشیم و در عین حال معضلات اقتصادی رو که امروز جلسه غیر علنی مجلس برای همین ملزومات بود دولت محترم و دولت تدبیر و امید باید عزم جدی تری رو برای پیگیری داشته باشد.


  • موشکاف: بعله، به نظر میاد خری که تو گل گیر کرده، هرچی دست و پا می زنه بیشتر فرو می ره. هاهاهاها حالا تو بالا و پایین کردن اینه خود تحریمی در مورد امثال قاسم سلیمانی و حزب الله و اینا بکنه یا نه؟ هاهاهاها. اما دیگه دیر شده، نوش دارو بعد مرگ سهرابه. حال وقت اینه که هم چوب بخوره و هم پیازو هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.



لطفا به اشتراک بگذارید: