اعتلای موقعیت مجاهدین و زوزوه‌های وحشت رژیم – ۱۰خرداد۱۳۹۷

اعتلای موقعیت مجاهدین و زوزوه‌های وحشت رژیم – ۱۰خرداد۱۳۹۷


نگاهی به اقدامات رژیم بر علیه مجاهدین و مقاومت ایران


 

 

همزمان با تشدید بحرانهای سیاسی و اقتصادی و تنگتر شدن حلقة انزوا بر گردن رژیم، فاشیسم حاکم که منشأ تمام بحرانهای خود را در مجاهدین و اقدامات این تنها جایگزین سیاسی خود می‌داند، جنگ روانی – تبلیغاتی خود علیه مجاهدین و مقاومت ایران را شدت داده و حتی نهادهای جدیدی را برای مقابله با مجاهدین شکل داده است:

 تلویزیون رژیم 

گوینده: موسسه حمایت از خانواده های قربانیان تروریسم آغاز به کار کرد.

 

اسکندری:

گزارشگر: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون قربانی تروریسم بوده تا جایی که بیش از 17 هزار شهید ترور در لیست قربانیان ترور ثبت شده است.

موسسه حمایت از خانواده قربانیان ترور در تلاش است با هدف زنده نگهداشتن یاد این شهدای گرانقدار و همچنین رساندن صدای مظلومیت خانواده شهدای بزرگ ترور به جهانیان فعالیت های خود را انجام دهد.

جلیلی معاون رئیس بنیاد شهید در امور بانوان: این انجمن تمام تلاشش در این است که حمایت ملی و بین المللی خودش رو از قربانیان ترور داشته باشه .

رجایی, رئیس کمیسیون روابط بین الملل تشکل های شهید و ایثارگر: ما خودمان قربانی تروریم اما در مجموعه صهیونیستی و جریانات مختلفی داره طوری مدیریت میشه که که ما را بعنوان تروریسم الان معرفی می کنند.

گزارشگر: طبق آمار ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در جهان است بیشترین آمار شهدای ترور در کشور 12 هزار نفر می باشد که توسط گروهک مجاهدین صورت گرفته .

 

کار هیستری رژیم علیه مجاهدین به هذیان گویی کشیده است، توجهتون رو به دو فقره از این هذیانها را که رژیم از مزدوران دوزاری خارجی یا بریده مزدوران نقل کرده را و در آنها دو رئیس جمهور آمریکا، حقوق بگیر مجاهدین معرفی شده‌اند. اینها از قضا رئیس جمهورهایی هستند که بیشترین خدمت را به رژیم در جنگش با مقاومت ایران کردند،

 

«جوآن استاکر» دبیر پایگاه «دیفنس پست»، می‌گوید: «آن ها (اعضای دو حزب آمریکا) این گروه بر اساس حرف‌هایش که می‌گوید از حمایت مردمی برخوردار است، می‌بینند». استاکر که نزدیک به یک دهه درباره منافقین تحقیق کرده، به فهرستی از کمک‌های مالی این گروهک به سیاستمداران آمریکایی دست یافته است که نشان می‌دهد سیاستمداران برجسته هر دو حزب اصلی آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی از منافقین پول دریافت کرده‌اند. «جورج دبلیو بوش» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، «جان مک‌کین» سناتور جمهوری‌خواه و «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا از جمله افرادی هستند که در این گزارش از آن‌ها به عنوان دریافت‌کنندگان مبالغ مالی از مجاهدین یاد شده است.

 

روزنامة خراسان 8خرداد: یک بریده مزدور:‌ «من شخصا برای این گروه (مجاهدین) از عربستان سعودی به عراق پول آوردم... سه کامیون طلا بود... فکر می‌کنم هر کدام یک تن [طلا داشت].»

 

اما رژیم سوز و گداز علیه مجاهدین را تنها به خبرنگاران استیجاری خارجی یا بریده مزدوران یا رسانه‌های خود نسپرده است. سردمداران رژیم هم در این کر وحشت از مجاهدین شرکت فعال دارند:

سایت حکومتی تسنیم- 4خرداد

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در ضیافت افطار حزب متبوعش، با بیان اینکه باید وضع موجود کشور را عالمانه تحلیل کرد، گفت: فعلا هیئت حاکمه آمریکا تحلیل‌هایشان را از زبان مناجاهدین می‌گیرند

وی افزود: امروز سیاست‌های آمریکا و استراتژی‌اش بر مبنای تغییر رفتار نظام انجام می‌شود و در واقع تغییر رفتار نظام و تغییر نظام فرقی نمی‌کند. اگر اجازه برخی دخالت‌ها را بدهیم، دیگر نظام ما "جمهوری اسلامی" نیست و اینها با توجه به اخباری که بدستشان می‌رسد فکر می‌کنند این کار را می‌توانند انجام دهند.

 

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارتجاع به نام میرزایی نیکو طی اظهاراتی که در خبرگزاری مجلس (6خرداد) هم ضمن اشاره به بحرانهای همه جانبه‌یی که رژیم را احاطه کرده، گفت: امروز بحث (مجاهدین) مهم به نظر می رسد اما انگار این موضوع رها شده است... شبکه مجاهدین در داخل کشور برای ایجاد ناامیدی و چالش فعالیت می کند.

وی خاطر نشان کرد : افرادی مانند جان بولتون و غیره در شبکه های آمریکایی و مجموعه های تصمیم گیری برای مجاهدین نقش ایجاد می کنند. لذا باید برای مقابله با این مسائل راهکار در نظر گرفته شود.

 

به عنوان نتیجه‌گیری از آنچه گفته شد، من ترجیح می‌دم قسمتی از یک مقاله روزنامة حکومتی اعتماد از روزنامه‌های طیف اصلاح طلب به تاریخ 5 خرداد رو اینجا بازگو بکنم که ضمن آه و ناله از این که دیگه جماعت اصلاح طلب به کلی رسوا شده و حناشون هیچ رنگی به دست مردم نداره، نوشته : رادیکال‌ترین اصلاح‌طلبان هم در فضاهای مجازی از تیر توهین و استهزای کاربران بی‌نام‌ونشان در امان نیستند. در فضای سیاسی امروز حتی آنهایی هم که برای اصلاحات هزینه داده‌اند ضربه‌گیر نظام خوانده می‌شوند... در خارج از ایران هم گروهی نشسته‌اند که از هر طرف که کشته شود به سود آنهاست. گروهی که هم رسانه دارند و هم به موبایل و خانه همه هم نفوذ کرده است.

در فضای فعلی سکه رایج اصلاح‌طلبی نیست، آنچه خریدار دارد، آنچه لایک‌خورش زیاد است رادیکالیسم کوری است که هویتش را از مخالفت با تمامیت وضع موجود می‌گیرد. چرایی رونق بازار این براندازان سایبری پاسخ به پرسش ابتدایی این نوشته است. بدیل نه اصولگرایی که ویرانی خواهی شد و این تراژدی دوران ما است.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: