شش فردی حقیقی که به لیست تحریمهای آمریکا افزوده شده‌اند – ۱۰خرداد۱۳۹۷

شش فردی حقیقی که به لیست تحریمهای آمریکا افزوده شده‌اند – ۱۰خرداد۱۳۹۷


نگاهی به سوابق ۶ فرد حقیقی که اخیرا به لیست تحریمهای آمریکا افزوده شدند


 

به دنبال خیزشها و حرکتهای اعتراضی اخیر مردم ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا 9 ارگان و مهرة دستگاه سرکوب رژیم، شامل زندان بد نام اوین، گروه برنامه نویسی هانیستا و چماقداران لباس شخصی خامنه ای موسوم به انصار حزب‌الله، ۳تن از انصار حزب الله ،رئیس صدا و سیمای آخوندی و دبیر شورای عالی فضای مجازی رژیم را به دلیل شرکت در سرکوب و سانسور و جنایت، در لیست اشخاص تحت تحریم خود قرار داد. در این قسمت از برنامه نگاهی داریم به ۶تن افراد حقیقی که به لیست تحریمهای آمریکا اضافه شده‌اند:

 

بعضی تصاویر قابل استفاده در پوشة منابع گزارشها گذاشته شده


حسین الله کرم، در دورة جنگ به سپاه پیوست و در سازماندهی سپاه پاسداران درجة سرتیپی دارد؛ اما بیشتر به عنوان سر چماقدار جماعت موسوم به انصار حزب‌الله شناخته می‌شود.

الله کرم به همراه آخوندی به نام پروازی، پاسدار نقدی، پاسدار ذوالقدر، عبدالحمید محتشم و چند نفر دیگر در سال 1370 اقدام به تاسیس "انصار حزب الله" نمودند. نام انصار حزب‌الله را خود خامنه‌ای شخصا برای این گروه انتخاب کرد و آنها مأموریت داشتند خط خامنه‌ای را در سرکوب خیابانی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر پیش ببرند.

اما آغاز گسترده فعالیت های انصار حزب‌الله به سال 72 باز می‌گردد. تعداد موسسان انصار ‏‏۱۸ نفر بودند که به سه گروه تقسیم می‌شدند. بدین ترتیب حلقه اولیه انصار حزب الله کار خود را آغاز کرد که حسین الله کرم یکی از تاثیرگذارترین افراد این گروه بود. الله کرم به عنوان یکی از سردسته های این گروه در حمله به تجمعات مردم و گروه های موسوم به اصلاح طلب بود.

الله کرم در حمله به سینما قدس در سال 74، در ماجرای کوی دانشگاه و سرکوب بیرحمانة دانشجویان در سال 78، در محاصره فرودگاه خرم آباد در سال 79 و بسیاری اقدامات سرکوبگرانه نقش اصلی داشت.

الله کرم در اوایل سال 86 به عنوان وابسته نظامی رژیم در یکی از کشورهای منطقه بالکان برگزیده شد و در این سمت در شاخة تروریسم برون مرزی سپاه مشغول کار بود.

الله کرم در چپاول نیز دست دارد و از این طریق ثروت هنگفتی به چنگ آورده، البته پروژه های اقتصادی که وی در آن دست داشته عمدتاً مخفی است اما وی یک اژانس مسافرتی هوایی به نام "توکا تور" در خیابان "استاد نجات اللهی تهران دارد و برادرش را عضو هیئت مدیره ی این آژانس کرده است. آژانس مزبور در زمینة قاچاق و از جمله کسانی که می‌خواهند به طور غیرقانونی از کشور فرار کنند، فعال است و این کار را با گرفتن پولهای گزاف و با نفوذ و ارتباطاتی که دارد، انجام می‌دهد.

 

عبدالحمید محتشم، در حال حاضر سردستة عنوان باسمه‌یی دبیرکل انصار حزب الله را یدک می‌کشد و سر دستة یک گروه از اوباش چماقدار وابسته به بیت خامنه‌ای است.

عبدالحمید محتشم که در نوجوانی از لومپن‌های نارمک تهران بود در جریان سرکوب مردم کردستان، با فرمان خمینی و لشکر کشی او در سال 58 به کردستان رفت و در تمام سالهای جنگ در کردستان و نواحی غرب کشور بود و در جنایت و سرکوب علیه هموطنان کرد نقش فعال داشت. محتشم خود بارها در سخنرانی‌هایش با افتخار گفته است که در جریان جنگ و درگیریها هیچ گاه اسیر نگرفته و هر کس را که گرفته در جا اعدام کرده و به افراد بی‌شماری تیر خلاص زده است.

عبدالحمید محتشم، در جریان جنگ یک چشم خود را از دست داد و بعد از جنگ از سپاه به حالت قهر و در اعتراض به درجة سرگردی که می‌خواستند به او بدهند استعفا داد و از آن پس در قالب انصار حزب‌الله و در سرکوب خیابانی و در حمله و هجوم به تجمعات مردم و کوی دانشگاه و امثالهم فعال بود و مشخصاً در چندین فقره ترور و آدمکشی و تصفیة مخالفان و همچنین در اسید پاشی به روی زنان دست داشته است. او که سطح سوادش تا ششم ابتدایی است، صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه‌یی به نام یالثارات است که تحت پوش نشریه، اهداف چماقدارانه و باجگیرانة‌ اوباش موسوم به انصار حزب الله را پیش می‌برد.

 

حمید استاد، رئیس انصار حزب‌الله مشهد، طلبه و آخوند است اما در جریان چماقداری و حمله به مردم، با لباس شخصی ظاهر می‌شود. وی از نفرات نزدیک به ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام 67، که به عنوان بازوی غیررسمی او در مشهد عمل می‌کند و برای فعالیتهای سرکوبگرانه‌اش از فرمانده سپاه امام رضا در مشهد، حقوق می‌گیرد.

 

ابوالحسن فیروز آبادی متولد 1340 در نجف است و به واسطة پدرش که از آخوندهای حوزه بود، در حوزه قم نیز درس خواند است. وی از سال 94 تا کنون به عنوان دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی نقش مهمی در سانسور فضای مجازی داشته است.

 

عبدالعلی علی‌عسگری متولد 1337 رئیس کنونی رادیو تلویزیون رژیم است. وی نیز در سال 58 با صدور فرمان خمینی مبنی بر سرکوب مردم کردستان، به کردستان رفت و ماهها در کردستان در سرکوب و کشتار هموطنان کرد شرکت داشت. او سپس به عنوان پاسدار متناوباً در جبهه‌های جنگ ضدمیهنی فعال بود.

وی از سال 1383 به عنوان مشاور رئیس صدا و سیما مشغول کار شد و سپس به مدت 10سال یکی از معاونت‌های سیما را به عهده داشت و از اوایل سال 95 نیر توسط خامنه‌ای به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما منفور رژیم آخوندی منصوب شد و به جهت نقشش در این دستگاه جعل و دروغ، مورد تنفر مردم ایران قرار دارد.

 

عبدالصمد خرم آبادی: قاضی دادسرای دیوان عالی کشور است. او قبلاً قاضی دادگاه تجدید نظر استان تهران و معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران بوده‌است. وی از ابتدای تشکیل کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در دادستانی کل کشور، به دبیری این کار گروه منصوب گردید.

عبدالصمد خرم‌آبادی از مسئولان مؤثر در جلوگیری از دسترسی آزادانه شهروندان به اطلاعات از طریق فیلترینگ اینترنت به عنوان دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌باشد. خرم آبادی نقش تعیین کننده‌یی در فیلترینگ و ممانعت از دسترسی آزاد مردم ایران به اینترنت و فضای مجازی دارد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: