هراس رژیم ازبالا گرفتن اعتراضات مردمی

هراس رژیم ازبالا گرفتن اعتراضات مردمی


سرکردگان ومهره های رژیم با تعابیری مانند وقوع «اتفاقات ناگوار» و «جنگ فوق‌العاده خطرناک»، هراس نظام آخوندی را از اوج گیری اعتراضات سراسری مردم و خط مشی مجاهدین برای سرنگونی نظام، برملا می کنند.

 

اسحاق جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی درباره اعتراضات اقشار مختلف گفت: از نگاه دولت تبدیل اعتراضات صنفی به اتفاقات ناگوار قابل قبول نیست. وی از استانداران رژیم خواست تا «در مقطع حساس کنونی» به «نقش مهم» خود در «پیش بینی موضوعات چالشی و بحران زا» عمل کنند.

 

درپی بالا گرفتن شعارهای مرگ بر دیکتاتور توسط مردم تهران در تشییع و خاکسپاری هنرمند مردمی ناصر ملک مطیعی، اطلاعات آخوندی در مطلبی تحت عنوان «پروژه ی نارضایتی در ایران توسط (مجاهدین)»، نوشت: شما فکرش را بکنید که این جماعت حتی از جنازه ناصر ملک مطیعی هم نگذشتند و تمام سعی شان را کردند تا آن را هم به آشوب و متینگ اعتراضی علیه نظام بکشانند... اینها قصد دارند از این طریق اوضاع کشور را مشوش کنند تا شاید عده یی دیگر هم به آنها بپیوندند و یا اینکه مسئولین وادار به امتیازدهی بشوند.یعنی یک جنگ فوق العاده خطرناک.

 

مسعودی عضو مجلس ارتجاع نیز نسبت به خطر استفاده دشمنان از اعتراضات کامیونداران و رانندگان هشدار داد و گفت:

 

رانندگی از مشاغل سخت و طاقت فرسا و در عین حالا حیاتی ست... اجازه ندهید دشمن از مطالبات بحق رانندگان سو استفاده کند

 

یک عضو دیگر مجلس ارتجاع به نام الماسی هشدار داد: ساده انگاری است که تصور شود ساختار (مجاهدین) از هم پاشیده است، بلکه آنها همواره به فکر ضربه زدن و تفرقه افکنی در جامعه هستند.

 

آخوند جنایتکار حاجی پور مسئول نمایندگی خامنه ای در سپاه پاسداران در شیراز وحشت زده ار قیام کازرون و اعتراضات مردمی، تحت عنوان «تلاش دشمنان جهت ایجاد فتنه اجتماعی»، گفت: امروز با وجود تلاطم‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، زیرا نظام توانایی غلبه بر سختی‌ها و موانع اقتصادی را دارد.

وی افزود: دشمنان چشم طمع دوخته‌اند تا نظام ما را با تحریم و تعلیق و فشار اقتصادی از پا درآورده و مردم را از حاکمیت جدا کنند.

 

تلویزیون حکومتی نیز وحشت زده از خطر سرنگونی گفت:

 

مجری: امروز جولیانی مشاور رئیس جمهور آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفت که ترامپ به دنبال تغییر نظام در ایران هست و شکی نیست که ما باید این تغییر رو ایجاد بکنیم...

حامد موسوی کارشناس: یعنی حداقل بدنبال این هستند که ایران رو ضعیف ومنزوی بکنند و در حالت حداکثری بدنبال این هستند که سرنگونی صورت بگیره.
لطفا به اشتراک بگذارید: