«شورشهای نگران کننده»« درآستانه انفجار»

گزارش خبری شنبه ۱۲ خرداد


«شورشهای نگران کننده»« درآستانه انفجار»


فضای جامعه انفجاری است، صبر و طاقت مردم تمام شده، شورشها هر روز از یک نقطه کشور شعله می‌کشد و... هر کدام از این عبارات معنی تکان دهنده‌یی دارد؛

اما وقتی این عبارات را مهره‌ها و رسانه‌های رژیم و گاه حتی بالاترین سردمداران رژیم مطرح می‌کنند، یک کیفیت دیگر است.

نشانة آن است که به طور واقعی کشور ما ایران در آستانة انقلاب و یک دگرگونی اساسی و زیر و رو کننده است. گزیده‌یی از این قبیل اظهارات و مطالب رو بشنویم و ببینیم:


علی شکوری راد عضو سابق مجلس ارتجاع ۷ خرداد



مردم در آستانه انفجار هستند


به نظر می‌رسد فشار‌های زندگی بر مردم آنقدر زیاد شده که آستانه صبر و تحمل مردم کم شده و با کوچک‌ترین ناملایمات جدی‌ترین واکنش را نشان می‌دهند. این رفتارها یک هشدار برای مسوولان است که بدانند فشارها از حد آستانه تحمل خارج شده است ...

خطر مهم این است که امید مردم به اصلاح امور از بین برود. وقتی امید نباشد، اعتراضات بیشتر می‌شود و ممکن است توالی هزینه‌ساز بیشتری به همراه داشته باشد.

سایت حکومتی جماران ۶ خرداد


متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه خوب نیست و مشکلاتی مثل تورم و بیکاری در حال گسترش است، در چنین فضایی اگر سایر ارکان نظام به کمک دولت نیایند، ممکن است کلیت نظام آسیب ببیند

برای نمونه بروز برخی شورش‌ها در نقاطی از کشور نگران‌کننده است. پس عزم جدی تمامی نهادها و مسئولان، باید بتواند امید را به کشور و مردم بازگرداند و از کیان کشور و نظام در مخاطرات آتی محافظت کند

محسن آرمین عضو سابق مجلس ارتجاع ۷ خرداد

امروز به تدریج به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که نظام ناگزیر از تصمیم گیری جدیدی است و دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

امروز بحران ها و مشکلات پیچیده کشور به نحو بی سابقه‌ای به یکدیگر پیوند خورده‌اند. به طوری که نمی‌توان برای هریک از آن ها به طور مستقل راه حلی پیشنهاد کرد.

سطح بحران‌ها، مشکلات و به تبع آن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای حل آن از سطح دولت فراتر رفته است.

... باید بپرسیم «حاکمیت در شرایط کنونی چه کاری باید انجام دهد؟» با توجه به توضیحات گذشته «این کار» یا تصمیم هرچه باشد اصرار بر راهبردهای گذشته نیست، بلکه تغییر آن است.

علی صوفی وزیر سابق تعاون ۷ خرداد


در شرایط کنونی تهدیدهای جدی خارجی متوجه نظام است. در فضای داخلی هم با توجه به اعتراضات دی ماه، نارضایتی عمیق مردم از اوضاع اقتصادی محسوس است. بنابراین در چنین وضعیتی، تحریک مردم توسط هر کسی می تواند بار امنیتی بزرگی را به وجود بیاورد.


سایت حکومتی بهار ۷ خرداد


در این روزها و همزمان با خروج آمریکای‌ ترامپ از برجام شاهد آن هستیم که توصیه‌هایی در باب لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی مطرح می‌شود.

بدیهی است که اگر بخواهیم در شرایط سخت امروز و روزهای سخت‌تر آینده با قدرت به راه خود ادامه دهیم راهی جز انسجام و وحدت و پرهیز از تفرقه و دوقطبی‌سازی‌های بی مبنا نداریم اما آیا وحدت با دستور و بی مقدمه حاصل می‌شود؟!زمان چندانی باقی نمانده است؛ پس لازم است تا بیشتر از این دیر نشده از گذشته‌ها عبور کنیم...



تلویزیون رژیم ۷ خرداد

آذری جهرمی وزیر ارتباطات


جهرمی: بخش دیگری از جلسه در رابطه با دغدغه های مردم در فضای جدیدی که مواجه باهاش هستیم بخصوص حوزه پیامرسانهای بومی بود نمایندگان محترم دغدغه هاشون رو مطرح کردند همچنین بحث اعتماد عمومی و خدشه هایی که به بحث اعتماد هست و فضایی که تو این عرصه وجود داره نمایندگان محترم بحث رو مطرح کردند.

مخاطرات جدی که امروز فضای مجازی کشور در حوزه امنیت فضای سایبری باهاش مواجه هست در حوزه توسعه و استفاده زیاد از فیلترشکن ها در جلسه تذکر دادند نمایندگان که این برای امنیت فضای مجازی کشور خطرناک است همچنین فضای اجتماعی جامعه رو دچار مشکل کرده چرا که با این گستردگی سایر محتواهای غیر مجاز هم در دسترس گروههای مختلف قرار گرفته.



سایت حکومتی مشرق ۷ خرداد

هشدار مهدی محمدی درباره تلگرام
لطفا به اشتراک بگذارید: