اعتلای موقعیت مجاهدین و زوزه‌های وحشت رژیم – ۱۲خرداد۱۳۹۷

اعتلای موقعیت مجاهدین و زوزه‌های وحشت رژیم – ۱۲خرداد۱۳۹۷


بررسی اظهارات مهره ها و رسانه های نظام در این زمینه


 

 

یکی از علائم مرحلة سرنگونی، یا مهمترین نشانة آن، اعتلای مقاومت مردم ایران، به عنوان آلترناتیو و بدیل سیاسی رژیم است. این روندی است که با خروج نام مجاهدین و مقاومت ایران از لیست تروریستی آغاز شد و به ابطال سیاست مماشات و تشدید حلقة انزوای جهانی و منطقه یی رژیم راه برد. این عناصر و نشانه‌های مرحلة سرنگونی است که این روزها در زوزه های هراسناک سردمداران، ایادی و رسانه های رژیم به وضوح قابل رؤیت است. این زوزه‌ها در واقع همه به نوعی تکرار اظهارات خامنه ای است که روز 19 دی ماه گذشته، در اشاره به مثلث سرنگونی با بیان دجالگرانة خود، بر نقش مجاهدین در این مثلث تأکید کرد. برخی از جدیدترین موارد سوز و گداز سردمداران، مهره‌ها و دستگاه تبلیغاتی رژیم از اعتلای موقعیت اجتماعی و بین‌المللی مجاهدین را می‌بینیم و می‌شنویم:

 

سایت حکومتی خبر آنلاین- 11 خرداد:


« اقدام دولت آلبانی در پذیرش مجاهدین، اقدامی غیر دوستانه نسبت به جمهوری اسلامی بوده و از این رو وزارت امور خارجه باید نسبت به اقدام غیر دوستانه دولت آلبانی اعتراض کرده و بطور مستمر خواهان توقف فعالیت ها اخراج این گروه از آلبانی شوند. شواهد نشان می دهد که سازمان مجاهدین به کمک دلارهای نفتی عربستان سعودی و حمایت آمریکا و فعالیت های خود در آلبانی را پس از انتقال به این کشور، افزایش داده و دولت آلبانی نیز علیرغم داشتن روابط رسمی با ایران، دست این گروه را باز گذاشته است. مجاهدین مقری به نام مقر مژگان در کنار مقر تیرانا را تشکیل داده و سران این گروه با تدابیر شدید امنیتی و حمایت دولت تیرانا، به دنبال بازسازی تشکیلات خود هستند».

 

خبرگزاری حکومتی آنا – 11 خرداد


نشریه آمریکایی «نشنال اینترست» در گزارشی تحت این عنوان که «دولت ترامپ باید از معترضان ایرانی حمایت کند»، دولت ایران را به سرکوب مخالفان متهم کرد. این گزارش از(نبودن) آزادی بیان در ایران انتقاد کرد و نوشت که گسترش اعتراضات در ایران، بحرانی را برای رژیم ایران و فرصتی را به وجود می آورد تا از خشم مردم ایران بعنوان اهرمی علیه نظام ایران استفاده کرد. دولت «باراک اوباما»، فرصت‌های ارزشمندی را در گذشته برای پرداختن به این مسئله به ویژه در حین اعتراضات ضددولتی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2009 (قیام 88) از دست داد.

اعتراضات 2009 در ایران تحت حمایت «شورای ملی مقاومت ایران» (NCRI) وابسته به سازمان مجاهدین خلق بود. نشنال اینترست سپس خواستار حمایت دولت ترامپ از آشوبگران ایران شد و نوشت، هم‌اکنون زمان آن رسیده است که دولت ترامپ گذشته را کنار بگذارد و امور را در مسیر جدیدی پیش ببرد.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس(تسنیم) – 11 خرداد:


پیوند واشنگتن و مجاهدین با کامیون های طلای سعودی ها!

«ما باید از داخل به دنبال تغییر رژیم ایران باشیم و از آن حمایت کنیم» بخشی از سخنان رابرت جوزف معاون سابق وزارت خارجه آمریکا در نشست مجاهدین در پاریس است که همواره نشان دهنده پیوند عمیق و ناگسستنی مجاهدین با سردمداران کاخ سفید بوده است. سابقه حمایت های واشنگتن از مجاهدین قدمتی طولانی دارد که از جمله آنها می توان به نامه بیل کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا در آذر ماه سال ۱۳۷۱ به مسعود رجوی اشاره کرد. نمونه دیگر این حمایت ها به دوران اوباما باز می‌گردد، زمانی که وزارت خارجه وقت واشنگتن، نام مجاهدین را از لیست گروه های تروریستی خارج کرد؛ ...روشن است همکاری و ارتباط میان مجاهدین و کاخ سفید کاملا دو طرفه و راهبردی است. چرا که اهداف واشنگتن و مجاهدین با یکدیگر همپوشانی داشته و منافع مشترکی میان این دو وجود دارد که از مهمترین این اهداف، براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

جولیانی و گروهی از افراد نزدیک به ترامپ در نامه محرمانه به دفتر رئیس جمهور آمریکا درخواست مذاکره ترامپ با این گروه را مطرح کرده و خواستار ارتباط با شاخه سیاسی این گروه شده اند و نفوذ افراد حامی این گروه تا کاخ سفید تاثیرگذاری آنها بر تصمیم گیری دولت فعلی آمریکا را ثابت می کند و با توجه به ورود افراد حامی مجاهدین به دولت ترامپ، بهترین موقعیت برای سازمان مجاهدین خلق ایران به وجود آمده تا ترامپ دروغ های آنها تحت عنوان «تخطی ایران از برجام » را در بوق و کرنا کند.

 

صرف نظر از لجن‌پراکنی و دروغ‌پردازی که جزء جدایی ناپذیر تبلیغات نظام منحط آخوندی به ویژه هنگامی که بحث مجاهدین و مقاومت ایران مطرح می‌شود، در آن می‌توان پشیمانی و حسرت رژیم آخوندی از فشارهای همه جانبه سیاسی و نظامی و تروریستی برای خروج مجاهدین از عراق را می‌توان مشاهده کرد. رژیم تصور می‌کرد که با دور کردن مجاهدین از مرزهای ایران، خطر را از سر خود رفع می‌کند و ارتش آزادیبخش را در معرض فروپاشی قرار می‌دهد، اما اکنون شاهد حضور و نفوذ روزافزون مجاهدین در داخل کشور به صورت کانون‌های شورشی و حرکات اعتراضی رو به گسترش سراسری است و از غلط کرده به خود می‌پیچد.

 

پاسدار حسن رستگار پناه مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین -9خرداد:


در زمان فروپاشی رژیم بعثی عراق، مجاهدین کاملا زیر چتر امنیتی و حفاظتی آمریکایی ها قرار گرفتند، این فرآیند با تفکیکی که در جغرافیای عراق و دولت مرکزی عراق انجام گرفت، دنبال شد و قرار بر ترک عراق توسط مجاهدین شد و در اینجا هم آمریکایی ها، آن ها را به فرودگاه بغداد بردند و در حاشیه این فرودگاه اسکان دادند تا فضای مناسبی را در خارج از مرزها دنبال کنند.

 

محمدحسین عباس آبادی عضو شورای اصلاح طلبان استان کردستان – 11خرداد:‌ سازمان مجاهدین با عملیات های روانی در رسانه ها از برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور سوء استفاده کرده و با هدف القای روحیه ناامیدی نسبت به نظام و آینده کشور فعالیت خود را دوچندان کرده اند.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: