تصاویر جدید ازقیام کازرون و ادامه اعتصاب سراسری کامیونداران و اعتراض سایراقشار

تصاویر جدید ازقیام کازرون و ادامه اعتصاب سراسری کامیونداران و اعتراض سایراقشار


 تصاویر جدید از قیام مردم کازرون تهاجم دلیرانه جوانان، فرار زبونانه مزدوران پنجشنبه 27 اردیبهشت 97

 کازرون -27اردیبهشت 27تهاجم دلیرانه جوانان فرار زبونانه مزدوران رژیم

 رانندگان کامیون در شهرهای مختلف از جمله در پیرانشهر؛ مبارکه ، شوش و بندر موسوم به خمینی؛ روز شنبه به اعتصاب خود ادامه دادند.

نیروهای سرکوبگر و اطلاعاتی رژیم آخوندی روز جمعه شماری از رانندگان اعتصابی در کنگاور را به اتهام ساختگی همکاری با شبکه های خارج از کشور دستگیر کردند تا به این ترتیب فشار را بر رانندگان جهت شکستن اعتصاب بالا ببرند.

 

جمعی از رانندگان کامیون شوش و حومه در اعتراض به اجرا نشدن ۲۰٪کرایه توسط شرکت کاغذ پارس در ورودی این کارخانه تجمع کردند.

 

روز شنبه برای سومین روز متوالی رانندگان تاکسی در کرمانشاه در اعتراض به وضعیت بیمه و گرانی لوازم یدکی به اعتصاب خود ادامه دادند.

 

روز جمعه راننده های کامیون کارخانه سیمان کاوان در بوکان در اعتراض به نداشتن تشکل صنفی، مسیر این کارخانه به سمت بوکان را مسدود کردند.

 

همبستگی سندیکای حمل و نقل کنفدراسیون عمومی کارگران (فرانسه) CGT

با رانندگان و کامیونداران اعتصابی در ایران و محکومیت اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای شکستن اعتصاب

اول ژوئن 2018

سندیکای حمل و نقل کنفدراسیون عمومی کارگران فرانسه- سه ژ ت - که رانندگان کامیونهای باربری فرانسه را نمایندگی میکند، همبستگی خود را با همکاران ایرانی خود ابراز میکند

ده روز است که رانندگان کامیون در ایران در یک اعتصاب وسیع به سر میبرند که گردش و حمل و نقل کالاها و نیز سوخت را در بخش وسیعی از ایران فلج کرده است .

این اعتصاب نتیجه سیاست ریاضتی اعمال شده بوسیله حکومت ایران است که مدت زیادی است کارگران را به ستوه آورده است. وضعیت اقتصادی رانندگان کامیون بسیار شکننده است. بهمین خاطریکی از خواستهای اصلی آنان شامل بالا رفتن 40 درصد کارمزد است

سندیکای حمل و نقل س ژ ت بشدت سرکوب رانندگان توسط حکومت (ایران) و اقدامات آن را برای شکستن اعتصاب محکوم میکند. ما حمایت بی قید و شرط خود را از همکاران راننده کامیون در ایران در مبارزه برای یک زندگی شرافتمندانه و امکان سازمان یافتن در یک سندیکای دموکراتیک و مستقل اعلام میکنیم. ما برای رانندگان کامیون ایرانی موفقیت و پیروزی آرزو میکنیم.

  

 استرالیا: حمایت شورای تجاری اتحادیه های ایالت ویکتوریا از اعتصاب رانندگان کامیونهای سنگین در ایران

شورای تجاری اتحادیه های ایالت ویکتوریا در استرالیا همبستگی خود را با رانندگان کامیونهای سنگین در ایران در اعتصابشان برای محافظت از حق معیشت و حقوق کار خود, ابراز می کند.

ما هرگونه سرکوب حکومتی را محکوم می کنیم و صادقانه امیدواریم که رانندگان در مبارزه خود موفق باشند، مبارزه ای که بخشی از مبارزه وسیع تر برای عدالت و دموکراسی برای کارگران درایران است.

درهمبستگی شورای تجاری اتحادیه های ایالت ویکتوریا-استرالیا

 

کارکنان گروه ملی فولاد ایران،در اهواز در اعتراض به عدم دریافت معوقات چندین ماهه خود و همچنین عدم رسیدگی به وضعیت این شرکت توسط رژیم، مقابل استانداری رژیم در خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این معترضین در حالی که نیروهای سرکوبگر مسیر رفت و آمد را بسته بودند.به طرف کیانپارس راهپیمایی کردند.

 

شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و نداشتن امنیت شغلی؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

مراقبین سلامت در کرمانشاه در اعتراض به کاهش حقوق، عدم پرداخت به موقع آن، ساعت کاری ناعادلانه و عدم امنیت شغلی مقابل ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دست به تجمع زدند.

 

شماری از بازاریان و کسبه در گوهردشت کرج در اعتراض به کسادی بازار سومین روز اعتصاب خود را پشت سر گذاشتند.
لطفا به اشتراک بگذارید: