اعتراض رانندگان و کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه

اعتراض رانندگان


اعتراض رانندگان و کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه


حدود 400تن از کارگران بازنشسته نیشکر هفت‌تپه روز شنبه مقابل دفتر مدیریت این مجتمع تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شدند.


این کارگران از آذر ماه تا اسفند ماه سال ۹۶ به مرور بازنشسته شده‌اند و بعد از گذشت حدودا دو ماه نیم هنوز نتوانسته‌اند مطالبات عقب افتاده آنها پرداخت نشده است.

در شوش همچنین رانندگان سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه روز شنبه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود دست از کار کشید ند و اعتصاب کردند.

تجمع کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه برای دریافت سنوات


صبح امروز (شنبه، ۱۲ خردادماه) شماری از کارگران بازنشسته نیشکر هفت‌تپه با اجتماع مقابل دفتر مدیریت این مجتمع، خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شده‌اند

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (شنبه، ۱۲ خردادماه) شماری از کارگران بازنشسته نیشکر هفت‌تپه با اجتماع مقابل مدیریت این مجتمع، خواستار دریافت مطالبات سنواتی خود شدند.

از قرار معلوم این کارگران بازنشسته که شمارشان به حدود ۳۷۰ نفر می‌رسید از آذر ماه تا اسفند ماه سال ۹۶ به مرور بازنشسته شده‌اند و بعد از گذشت حدودا دو ماه نیم هنوز نتوانسته‌اند مطالبات عقب افتاده خود را دریافت کند.

یکی از کارگران بازنشسته می‌گوید: بعد از سال‌ها تلاش با سوابق بالای ۲۰ سال توانستیم با استفاده از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور از این کارخانه بازنشسته شویم اما ظاهرا کارفرما نبود منابع مالی را دلیل پرداخت نشدن سنوات ما عنوان می‌کند لذا آن‌ها که از ادامه این وضعیت خسته شده‌اند تصمیم به برپایی این تجمع گرفته‌اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: