«اگر اف ای ت اف استعماری است، سران سه قوه استعماری‌اند!»

گزارش دوشنبه ۱۴ خرداد


«اگر اف ای ت اف استعماری است، سران سه قوه استعماری‌اند!»




در حالی که رژیم کمتر از 3هفته فرصت داره که خودش رو از قرار گرفتن در لیست سیاه کنوانسیون FATF نجات بده و برای همین دولت روحانی حسابی دستپاچه و بیقرار هستند، دلواپسان حملات خودشون رو به روحانی و تلاشش برای پیوستن به متمرکز کردند و حسابی به روحانی و دولتش می‌تازند و در این رابطه از زدن مارک خیانت و همدستی با دشمن هم ابایی ندارند، اما دفاع باند روحانی هم قابل توجهه که می گن اگر FATF استعماریه، سران سه قوه استعماری هستند، در واقع منظورش ولی فقیهه، ولی با این بیان گفته؛ به هر حال گزیده‌یی از این جریان از نظرتون می‌گذره:

سایت حکومتی عصر ایران ۶ خرداد




کواکبیان از مهره‌های باند اصلاح طلب: سران 3 قوه موافق تصویب لوایح چهارگانه مرتبط (FATF) هستند

کواکبیان در پاسخ به این سوال که چرا برچسب استعماری به این لوایح چسبانده می شود و دلیل این مخالفت ها چیست؟، گفت: چه بحث استعماری؟ سران سه قوه شب گذشته در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه جلسه داشته اند و هرسه درخواستشان تصویب این لوایح بوده است. پس بنا به ادعای این آقایان، سران سه قوه هم نعوذبالله استعماری هستند؟

او در پایان با انتقاد از مباحث حاشیهýای که مطرح می شود، درباره احتمال تصویب این لوایح گفت: انشالله که تصویب می شوند.


محمد نبی حبیبی رئیس باند موتلفه ۶ خرداد


مجلس لایحه قانونی مبارزه با تأمین مالی تروریسم را برای همیشه از دستور خارج کند.

مجلس نباید لوایح استعماری مربوط به FATF را به تصویب برساند.

تعامل با غرب به ویژه آمریکا به دلیل خباثت و شرارت و بدعهدی آنان ممکن نیست. برجام نشان داد ما هر چقدر انعطاف به خرج بدهیم دشمن پرروتر و جسورتر می‌شود. موضوع موشک و قدرت هسته‌ای بهانه است. گره زدن مشکلات کشور به برجام اشتباه بود. رئیس‌جمهور نباید برجام را وارد رقابت‌های سیاسی می‌کرد. نباید منافع و مصالح ملی را بازیچه رقابت‌ها قرار داد زیرا کشور آسیب می‌بیند


ساسان شاه‌ویسی اقتصاددان از باند خامنه‌ای ۵ خرداد


جواد جمالی عضو مجلس ارتجاع ۶ خرداد

دولت اعلام کرده است که سه هفته مهلت داریم وضعیت خود را از حالت معلق در FATF خارج کنیم. در غیر این صورت و عدم اجرای برنامه‌های خواسته شده آن‌ها، دوباره ما را وارد بلک لیست (لیست سیاه) می‌کنند. به عبارتی اصرار دولت به دلیل در پیش بودن جلسه‌شورای حکام FATF است.

خبرگزاری حکومتی آنا ۶ خرداد


دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس

در روز‌هایی که وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتاق جنگ اقتصادی علیه ملت ایران تبدیل شده و چریک‌های کت و شلواری آن دم از تغییر رژیم در ایران می‌زنند،

برخی تصمیم‌گیران و تصمیم سازان عرصه سیاسی کشور نه تنها در جهت مقابله با این جنگ اقتصادی قدم برنداشته‌اند، بلکه جاهلانه یا خائنانه به پیاده نظام دشمن تبدیل شده‌اند.وضعیت نابسامان اقتصادی امروز کشور نیز بیش از آنکه محصول زنجیر تحریم‌های اقتصادی باشد نتیجه طناب پوسیده اعتماد همین جنابان به استکبار است که گویی چشم از عقل و علم و تجارب تاریخی نظیر برجام پوشیده اند.

دیروز مجلس به برجام رای مثبت داد و امروز در برابر لوایحی قرار دارد که بخشی از برنامه دشمن برای در تنگنا قراردادن ایران است.مردم امین نظام هستند؛ با افشای رأی خود به این لوایح، اعتماد از دست رفته مردم در خسارت محض برجام را دوباره بدست آورید.

یاسر جبرائیلی از باند خامنه ای ۵ خرداد


آمریکا اجرای FATF را در ایران برای این نمی‌خواهد که مشکلات روابط مالی بین‌المللی ایران حل شود. برای این می‌خواهد که سلاح خودش دقیق‌تر کار کند. لوایح چهارگانه دولت آقای روحانی، برای بالا بردن دقت تسلیحات مالی آمریکا است.

نمایندگان عزیزمان بدانند امروز در موقعیت خطیری قرار دارند.

جریانی که خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کرد و امروز سخن از در حال احتضار بودن آن می‌گوید، با جسارت تمام و بدون درس گرفتن از گذشته پرخطای خود، به دنبال تحمیل برجام دیگری به کشور است که عبارتست از اجرای استانداردهای FATF و آغاز پروژه خودتحریمی. این جریان نشان داده که به دنبال حل مشکلات کشور نیست،

بلکه به دنبال حل کردن کشور در نظام سلطه است. امروز اگر مقابل این جریان نایستیم، فردا نه‌تنها در پیشگاه خدای متعال پاسخی برای گفتن نداریم، بلکه آیندگان از ما به‌عنوان خائنان به کشور یاد خواهند کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: