ناله‌های وحدت در غوغای جنگ باندها – ۱۴خرداد۱۳۹۷

ناله‌های وحدت در غوغای جنگ باندها – ۱۴خرداد۱۳۹۷


گزارشی از اظهارات مایوسانه مهره ها و رسانه های نظام


 

 

در هیاهو و غوغای جنگ و جدال باندها، ناله‌‌های دعوت به وحدت و سازش از جانب کسانی که از عاقبت این جنگ باندها وحشت کرده‌اند به گوش می‌رسد اما این ناله‌ها، به سرعت در میان غوغای نعره‌های جنگ و دعوا محو و گم می‌شود و به گوش کسی نمی‌رسد. جالب است که اغلب همانها که پرچم سفید صلح و وحدت بلند کرده‌اند در همان حال به اردوی رقیب می‌تازند تا پوزه اش را به خاک بمالند؛ گزیده‌یی از این قبیل ناله‌های ناامیدانة وحدت از نظرتون میگذره:

 

آخوند روحانی ۱۲ خرداد


امروز ما در یک شرایط ویژه ای هستیم باید ظهور و بروز ما در وحدت و اتحاد و برادری و یکپارچگی بیشتر از سالهای پیش باش, بیشتر از مواقع دیگه باشه.

امروز ما نیاز به وحدت و اتحاد داریم بیش از گذشته و من تردید ندارم از این پیچ جدید آمریکاییها میخواهند برای ما ایجاد کنند ما با وحدت و اتحاد و یکپارچگی و همصدایی بخوبی می توانیم ازش عبور کنیم

 

آخوند مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۳ خرداد


شرایط کنونی کشور ما شرایط ویژه‌ای است. مردم با دشواری‌هایی به ویژه در حوزه اقتصادی مانند تولید و اشتغال رو به رو هستند. در کنار مسائل اقتصادی، در حوزه سیاسی شاهد بداخلاقی‌ها و برخورد‌های نادرستی هستیم که گاه منجر به تخریب، تهمت و افترا به یکدیگر می‌شود. امروز کشور با مشکلاتی که دارد اگر همه جریانات و جناح‌ها دست به دست هم دهند بازهم مشکلات بزرگی داریم چه رسد به آنکه بخش عمده‌ای از انرژی احزاب، گروه‌ها و رسانه‌ها صرف خنثی‌سازی یکدیگر شود. اگر این اتفاق آگاهانه باشد خیانت به مردم است

محمدحسین فرهنگی عضو مجلس ارتجاع ۱۳ خرداد


مهمترین نیاز ضروری در مقطع کنونی کشور گشودن فضاهای روشن در مقابل چشمان مردم است.برای برچیدن زمینه های ناامیدی فقط نباید محدود به دولت بود، بلکه جناح های سیاسی هم باید همین مسیر را پی بگیرند و به جای بحث های بی حاصل به سمت پاسخگویی به نیازها و اولویت های واقعی جامعه حرکت کننداگر جناح های سیاسی به سمت بحث و درگیری های بی فایده بروند، باعث بی اعتمادی در جامعه می شوند که به نفع هیچ کدام از جریان های سیاسی نخواهد بود چراکه یأس و ناامیدی را در جامعه بیشتر می کند.

جعفرزاده عضو مجلس ارتجاع ۱۲ خرداد


در شرایط کنونی که ترامپ از برجام خارج شده، اتحادیه اروپا یکی به نعل می‌کوبد و یکی به میخ و وزیر خارجه امریکا 12 شرط برای ایران می‌گذارد، ما باید در داخل جنگ داخلی راه بیاندازیم؟ جنگ داخلی الزاماً اسلحه کشیدن نیست بلکه کارشکنی و کار انجام ندادن هم به معنای راه انداختن جنگ داخلی است. باید با وحدت، وفاق ملی و دوستی کنار همدیگر بایستیم. تندروها وارد مسائلی می‌شوند که این مسائل به نفع کشور نیست.

وحدت و یکپارچگی و انسجام را باید در نظر داشته باشیم و به آن عمل کنیم که در صورت عدول از این چارچوب خسارت به کشور وارد خواهد شد.

 

 آخوند مصلحی وزیرسابق اطلاعات رژیم ۱۳ خرداد


سال 97 یا 98 فتنه‌ جدیدی با محور ولی‌فقیه و اصل نظام طراحی شده است

حوادث سال 1388 تمام نشده و دشمن با رفع اشکالات خود به دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آن‌ها اصل نظام و ولایت فقیه است. این اعترافاتی است که جاسوسان دستگیر شده نیز به آن اقرار کرده‌اند و عده‌ای نیز در داخل با طرح و نقشه‌های دشمن همراهی می‌کنند. بسیاری از حرکت‌هایی که انجام می شود برای ردگم‌کنی است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت ولی‌فقیه ببرند. در سال 97 یا 98 قطعا دشمن فتنه‌ای را طراحی می‌کند و محور آن نیز ولی‌فقیه است. فردی که مسئول است و قول داده باید پاسخگو باشد و نباید نظام را مورد هدف قرار داد. باید خودمان را برای مقابله با این حرکت‌ها آماده کنیم.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: