خامنه‌ای و دمیدن در آتش جنگ باندی از سر استیصال – ۱۵خرداد۱۳۹۷

خامنه‌ای و دمیدن در آتش جنگ باندی از سر استیصال – ۱۵خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از حملات بلافاصله باند خامنه ای به باند روحانی بعد از سخنرانی دیروز او


 

 

حرفهای دیروز خامنه‌ای بر سر قبر خمینی و حملات او به باند روحانی بلافاصله تبدیل به سوخت جنگ باندی شد و بان خامنه‌ای آن را دستمایة حملات خود به باند روحانی قرار دادند که روشن است حملات متقابل باند روحانی را به دنبال خواهد داشت. در اینجا توجهتون رو به گزیده‌ای از حملات بلافاصلة باند خامنه‌ای به باند رقیب بر سر برجام جلب می‌کنم:

 

حرفهای روز 14خرداد خامنه ای که اساسا برای سرخ کردن صورت نظام با سیلی دود و دم بود، در آتش جنگ باندی دمید و بلافاصله به موجی از حملات تازه علیه آخوند روحانی در رسانه های باند خامنه ای تبدیل شد. رسانه های وابسته به دلواپسان با برجسته و تیتر کردن این جملة پوشالی خامنه ای که « سازمان انرژی اتمی موظف است در چارچوب برجام مقدمات رسیدن به توان هسته‌ای ۱۹۰ هزار سو را فراهم کند». زمینه را برای حملة به باند روحانی آماده کرده اند.

به عنوان نمونه سایت حکومتی مشرق وابسته به دلواپسان نوشت: «رهبر انقلاب درباره برجام به نکاتی اشاره فرمودند و یکی از این مطالب، دروغ گویی بعضی از داخلی‌ها درباره برداشته شدن سایه جنگ توسط برجام بود». مشرق سپس به نقل از خامنه ای افزود: «امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است».

این سایت حکومتی سپس در زیر جملة: «اما چه کسانی در این چند سال به مردم درباره برطرف شدن جنگ توسط برجام، دروغ گفتند؟»

با درج جدولی نام و جملاتی از مهرهای مختلف باند روحانی را ردیف کرده است که مضمون آنها این است که با برجام سایة جنگ از سر نظام برداشته شده است و به این ترتیب آنها را دروغگو معرفی کرده است.

 

در این جدول پس از نام بردن از وزیر ورزش، وزیر صنعت، معاون وزیر کشاورزی، یک عضو مجلس ارتجاع و یک استاندار از باند روحانی و شماری دیگر به عنوان نمونه، به نقل از حسن روحانی،‌ رئیس جمهور آخوندها نوشته است: «یکی از موفقیت‌های برجام برداشتن سایه تهدید از سر مردم بود. پرونده ایران در شورای امنیت، در چارچوب فصل هفتم منشور سازمان ملل قرار داده شده بود که زمینه را برای حمله نظامی به ایران آماده کنند و حتی در این زمینه به تفاهم هم رسیده بودند. مذاکرات توانست بهانه برای تهدیدات را برطرف کند»‌. سایت حکومتی مشرق نتیجه گیری کرده است که از نظر خامنه ای شخص روحانی و مهره های اصلی باندش همگی دروغگو هستند.

 

این در حالی است که ابراز نگرانی و آه ونالة همین رسانه ها نسبت به خروج پیاپی شرکتهای اروپایی از ایران هم چنان ادامه دارد. به عنوان نمونه این تیتر در شماری از این رسانه ها برجسته شده است: « پژو هم به برجام وفا نکرد». در زیر این تیتر آمده است: « به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه خودروسازی «پی.اس.ای» (پژو –سیتروئن) روز دوشنبه اعلام کرد که شروع به تعلیق سرمایه‌گذاری‌های خود در ایران کرده است».

این آه و ناله در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس هم دیده می شود. آن جا که روز 14 خرداد با اشاره به حرفهای وزیر خارجة فرانسه که باید برجام را حفظ کرد، نوشته است:‌ «وزیر خارجه فرانسه درحالی امروز این سخنان را اظهار داشت که گروه خودروسازی «پی.اس.ای» (پژو –سیتروئن) اعلام کرد که سرمایه‌گذاری‌های خود در ایران را به حالت تعلیق در می‌آورد».

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: