وحشت خامنه‌ای از ادامه قیام مردم – ۱۵خرداد۱۳۹۷

وحشت خامنه‌ای از ادامه قیام مردم – ۱۵خرداد۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات خامنه ا ای تلویزیون رژیم ۱۴ خرداد


 

 

خامنه‌ای در سخنرانی دیروز، وحشت خود را از ادامة قیام مردم به جان آمده ابراز کرد و در حالی که آن را نقشة‌ دشمن می‌نامید، گفت:

نقشه دشمن نقشه دشمن این است که ازمطالبات مردمی سو استفاده کنند, ممکنه در یک شهری در یک نقطه ای از کشور یک عده ای مطالبه ای داشته باشند جمع بشوند دنبال مطالبات اند کارگری ست کارگرانی هستند مثلا دنبال مطالبات کارگری اند, مردمی در یک شهری دنبال یک مطالبات شهری خودشون هستند اینها دشمن در یک چنین مواردی نقشه میکشه عوامل نفوذی خود را در واقع اشرار را انسانهای خبیثی رو به تعداد معدودی وارد در این اجتماعات میکنند تا اجتماعات آرام مردم رو تبدیل کنند به حرکت ضد امنیتی و حرکت آشوبگرانه تا به این وسیله کشور را و ملت را و نظام جمهوری اسلامی رو بدنام کنند, این رو مردم در سراسر کشور توجه داشته باشند این نقشه دشمن است نشستند ما خبر داریم نشستند برنامه ریزی کردند برای این

 

خامنه‌ای برای متوازن کردن سوز و گدازهایش از خطر سرنگونی، به دود و دم قدرت‌نمایانه پرداخت و در همین رابطه دستوری هم به دستگاه اتمی رژیم صادر کرد.

 

سازمان انرژی هسته ای موظف هست سریعا آمادگی های لازم رو برای رسیدن به 190 هزار سو در چارچوب برجام فعلا فعلا در چارچوب برجام مقدمات رو و آمادگی ها رو سریعا فراهم بکنه و برخی مقدمات دیگر را که رئیس جمهور محترم دستور اون رو دادند از همین فردا آغاز کند.

 

خامنه‌ای در سخنرانی خود روحانی و دولت او را هم از حمله و زخم زبان هم در مورد برجام و هم در مورد موشکی در امان نگذاشت.

 

امروز هم کسانی در صدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند دولتهای خارجی دنبال این اند یک عده ای در داخل تبلیغ میکنند که اگر این نشه جنگ خواهد شد؛ نه آقا این دروغه این تبلیغ به نفع دشمن است.

 

موشک مایه امنیت است, ‌نقطه قوت است. ببینید روی این دشمن متمرکز میشه, رو مسئله موشکی متمرکز میشه, یک عده یی هم متاسفانه در داخل با دشمن همصدا می شوند که آقا چه فایده یی داره. (مرگ بر سازشکار)

 
لطفا به اشتراک بگذارید: