ایران، نقض حقوق بشر – قتل زیر شکنجه یک جوان توسط دژخیمان اطلاعات

 قتل زیر شکنجه یک جوان توسط دژخیمان اطلاعات اهواز، تاریخ فاشیسم دینی حاکم بر ایران تماما با خون جوانان این میهن نوشته شده و هر روز گوشه ای از این جنایات برملا میشود.


بنا بر گزارشات رسیده، شکنجه گران اداره اطلاعات آخوندی در اهواز یک جوان ۲۰ ساله از هموطنان عرب اهوازی را در زیر شکنجه به قتل رساندند.


مزدوران اداره اطلاعات رژیم آخوندی در اهواز، سه شنبه ۱۵ خرداد ماه ۹۷، طی تماسی با خانواده این جوان، به آنها اطلاع دادند که جهت دریافت جسد فرزندشان به این اداره مراجعه کنند.

حاتم مرمضی ۲۰ ساله، فعال سیاسی و فرهنگی عرب از اهالی شهر سوسنگرد، در روز ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ توسط مزدوران اداره اطلاعات دستگیر شد. این فعال عرب سال گذشته در روستای مالچیه، حین بازگشت از منزل یکی از بستگانش توسط نیروهای اداره اطلاعات اهواز بازداشت شده بود.

. با وجود مراجعات مکرر و پیگیریهای خانواده حاتم در یک سال اخیر؛ کلیه ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم از دستگیری وی ابراز بی اطلاعی کرده بودند.

برخی از بازداشت شدگان که توسط اداره اطلاعات در دی ماه ۱۳۹۶ بازداشت شده بودند او را در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز دیده و به خانواده او خبر داده بودند که فرزندشان در بازداشتگاه اطلاعات است.

اما خانواده این زندانی اکنون با پیکر بی جان فرزندشان که بدست عوامل اطلاعات آخوندی و در زندان کشته شده است؛ روبرو هستند.

اگرچه رژیم ولایت فقیه تلاش کرده با جنایت و کشتار صدای دادخواهی مردم را خاموش کند، اما جوانان این مرز و بوم هیچگاه تسلیم نشده و با پرداخت بهایی سنگین شعله خیزش و قیام را همیشه روشن نگه داشته اند.

جنایات مزدوران خامنه ای علیه هموطنان عرب، اعتراضات گسترده ای در پی داشته است. از جمله تظاهرات و اعتراضات دامنه دار مردم در اهواز طی روزهای هشتم تا نوزدهم فروردین ماه سال جاری در اعتراض به توهین های تلویزیون رژیم بود.

· تجمع اعتراضی خانواده‌های بازداشت‌شدگان در اهواز


· تظاهرات مردم اهواز در اعتراض به توهین فاشیسم دینی حاکم



 
لطفا به اشتراک بگذارید: