زوزه‌های وحشت و اذعان ناکار آمدی نظام در مواجهه با مجاهدین – ۱۶خرداد۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت و اذعان ناکار آمدی نظام در مواجهه با مجاهدین – ۱۶خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از واکنش های مهره های نظام علیه مقاومت و مجاهدین


 

 

این روزها در سالگرد مرگ خمینی، زوزه ها و سوز و گداز سردمداران و مهره‌های رژیم در وحشت از مجاهدین و مقاومت ایران مضاعف شده است. علاوه بر جیغ های بنفش به خاطر نقش مجاهدین در افشای پروژه مخفیانة‌ اتمی رژیم و اظهار غیظ و کین خامنه ای از مجاهدین و نقش آنها در مقاومت و ایستادگی در برابر خمینی و استمرار آن تا به امروز، محور اصلی این واکنشهاست. توجهتون رو به گزیده‌یی از این واکنشها جلب می‌کنم:

 

تلویزیون رژیم – 14 خرداد


مثلا دنبال مطالبات کارگری اند, مردمی در یک شهری دنبال یک مطالبات شهری خودشون هستند اینها دشمن در یک چنین مواردی نقشه میکشه عوامل نفوذی خود را در واقع اشرار را انسانهای خبیثی رو به تعداد معدودی وارد در این اجتماعات میکنند تا اجتماعات آرام مردم رو تبدیل کنند به حرکت ضد امنیتی

 

در اول انقلاب گروههای .. و اشباح اونها که روساشون خائن و زیردستهاشون طبقات پائین شون جاهل و فریب خورده بودند این سه گروه و دشمنی این سه گروه مخصوص زمان امام هم نبود بعد از امام هم استمرار پیدا کرده است

 

تلویزیون رژیم – 13 خرداد


گزارشگر: از آنجا که روشن شده است که شما [ منتظری] این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران رو پس از من بدست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می سپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام رو از دست داده اید.

این شاید مهمترین قسمت از مهمترین نامه ای ست که امام خمینی در آخرین سال عمرشان به مرحوم حسینعلی منتظری نوشتند, در نگاه امام خمینی لیبرالها و منافقین بی ارتباط با یکدیگر نیستند ایشان 11 بار از کمله لیبرال و مشتقات آن استفاده کردند اولین بارش چند ماه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در پاریس بود ده بار دیگر همه اش در سال آخر حیات ایشان بود, هشت موردش تنها یکصد روز آخر عمر ایشان و هر بار هم که ایشان از کلمه لیبرال استفاده کرده اند در کنار آن کلمه منافقین هم ذکر شده است.

 

خبرگزاری حکومتی ایرنا – 13خرداد


آخوند علی اکبر عطاران طوسی رئیس نهاد حکومتی جامع المصطفی در چین: آمریکا مهمترین حامی مجاهدین است. مجاهدین از همان اوایل انقلاب اسلامی، مبارزه با حکومت اسلامی را آغاز کردند.

 

.. جالبه که تلویزیون رژیم در لابلای زوزه های اخیر مقامات رژیم، عربده‌ها و خرناسهای خمینی علیه مجاهدین را هم باز پخش می‌کند. تا به حرفها و لجن‌پراکنی‌های کنونی خود علیه مجاهدین اعتبار بدهد. ناظران می گویند حرفهایی که خمینی خطاب به مجاهدین و در مورد مجاهدین در وصیت نامه اش گفته از قضا سند شرافت و پایداری مجاهدین بر سر اصولشان است. به قسمتی از حرفهای خمینی و سپس وصیت نامه اش که توسط خامنه ای قرائت می شود گوش کنیم:

 

تلویزیون رژیم -13خرداد:


گوینده: منافقین که تاکتیک مظلوم نمایی را از مهمترین روش های عمل سیاسی انتخاب کرده اند امروز در نامه ای به امام خواستار ملاقات حضور با رهبر انقلاب میشوند.

خمینی: من اگر در هزار احتمال یک احتمال میدادم که شما دست بردارید از آن کارهایی که میخواهید انجام بدید حاضر بودم که با شما تفاهم کنم و من پیش شما بیام لازم هم نبود شما پیش من بیائید و حالا هم به موجب احکام اسلام نصیحت به شما میکنم شما در مقابل این سیل خروشان ملت نمی توانید کاری انجام بدید شما اگر یک وقت ملت قیام کند مثل یک ذره ای در مقابل این سیل خروشان هستید.

 

گوینده: امام خمینی که با هوشیاری استراتژیک, ضمن افشای ماهیت بسیار پیچیده منافقین و مدیریت آشوب ها و اغتشاشات ضربتی سهمگین به جریان تاریخی نفاق وارد آورده اند در وصیتنامه سیاسی الهی خود نیز نسلهای حال و آینده این سرزمین را به بصیرت و هوشیاری در مقابل منافقین و منحرفین دعوت میکند.

خامنه ای در مجلس [خواندن وصیت خمینی] : وصیت من به گروه های مسلمان که از روی اشتباه به غرب و احیانا به شرق تمایل نشون میدهند و از منافقان که اکنون خیانت شون معلوم شد گاهی طرفداری میکردند و به مخالفان بدخواهان اسلام از روی خطا و اشتباه گاهی لعن میکردند و طعن میزدند آن است که بر سر اشتباه خود پافشاری نکنند و با شهامت اسلامی به خطای خود اعتراف کنند و با دولت و مجلس و ملت ملت مظلوم برای رضای خداوند همصدا و هم مسیر شده و این مستضعفان تاریخ را از شر مستکبران نجات دهند.

 

معنی این نبش قبر خمینی و پخش مجدد قسمتی از وصیتنامة او جز ابراز وحشت از خطر عاجل مجاهدین و اعلام خطر و هشدر نسبت به او چی می‌تونه باشه؟ اما به گفتة ناظران این اعلام خطرها بیشتر توی دل نیروهای رژیم را خالی می‌کنه و بالعکس قوت قلب و روحیه می‌ده به مردمی که از این وضعیت جونشون به لب رسیده و برای فرا رسیدن روز نجات لحظه شماری می‌کنند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: