سخنرانی خامنه‌ای و تشدید بحران درونی – ۱۶خرداد۱۳۹۷

سخنرانی خامنه‌ای و تشدید بحران درونی – ۱۶خرداد۱۳۹۷


گزارشی از واکنش باندهای مختلف نظام به سخنرانی خامنه ای بر سر قبل خمینی




بازتاب حرفهای خامنه‌ای در مورد از سر گیری فعالیتهای غنی‌سازی رو دیدیم. اما حرفهای خامنه‌ای در درون رژیم هم با واکنشهای زیادی همراه بود، هم دستور او به شروع غنی‌سازی و هم حملة او به روحانی و باند او و انداختن برجام معیوب به گردن روحانی بازتابها و واکنشهای زیادی در هر دو باند داشته که گزیده‌ای از اونها از نظرتون می‌گذره:

 

صادق زیبا کلام از باند اصلاح طلب ۱۵ خرداد


صادق زیبا کلام از باند اصلاح طلب ۱۵ خرداد

خبرگزاری حکومتی آنا ۱۵ خرداد


دستوری که توپ را در زمین اروپایی‌ها انداخت

دستور رسیدن به"190 هزار سو" در حالی ازسوی رهبری ابلاغ شد که دولت آمریکا برجام را پاره کرده است و ساکنان قاره سبز هم با سیاست یکی به نعل یکی به میخ توان موشکی ایران را هدف گرفته‌اند.

آب پاکی که رهبر انقلاب به روی دستان طرف‌های قراداد برنامه جامع اقدام مشترک ریخت، حالا طبق اذعان کارشناسان آن طرف آبی، بساط آشفتگی غرب را فراهم می‌کند و توپ را در زمین اروپایی‌ها انداخته‌است.

سایت حکومتی مشرق ۱۴ خرداد


رهبر انقلاب درباره برجام به نکاتی اشاره فرمودند و یکی از این مطالب، دروغ گویی بعضی از داخلی‌ها درباره برداشته شدن سایه جنگ توسط برجام بوداما چه کسانی در این چند سال به مردم درباره برطرف شدن جنگ توسط برجام، دروغ گفتند؟

حسن روحانی: یکی از موفقیت‌های برجام برداشتن سایه تهدید از سر مردم بود. پرونده ایران در شورای امنیت، در چارچوب فصل هفتم منشور سازمان ملل قرار داده شده بود

که زمینه را برای حمله نظامی به ایران آماده کنند و حتی در این زمینه به تفاهم هم رسیده بودند.

زند.

آخوند دری نجف آبادی از باند خامنه ای ۱۵ خرداد


بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در خصوص مسایل کشور و برجام فصل الخطاب همگان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این آیین موضوع برجام و تحریم ها را مطرح کرد و دستوراتی در خصوص انرژی هسته ای داد که باید با حساسیت و دقت انجام شود. تکیه بر وحدت و توان داخلی راه عبور از توطئه دشمنان است. برخی نقاط ضعف در کشور وجود دارد که د همه باید دست به دست هم دهند تا آن ها را اصلاح کنند.

خبرگزاری پاسداران ۱۵ خرداد: مهدی فضائلی


دستور رهبری کمک مهمی به پیشرفت مذاکرات می‌کند

ایشان در این دو سخنرانی نشان دادند که نه‌تنها منفعل نشده‌اند و آن‌ها نتوانسته‌اند جمهوری اسلامی را منفعل کنند، بلکه کاملاً کنشگری تهاجمی را در پیش گرفته‌اند. دستور ایشان برای شروع مجدد فعالیت‌های هسته‌ای، یکی از کنش‌گری‌هایی بود که روز گذشته شاهد بودیم.البته ایشان، قید «فعلاً در چارچوب برجام» را گذاشتند؛ یعنی اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و اروپایی‌ها بخواهند همین مسیر را ادامه دهند، جمهوری اسلامی هم ممکن است خارج از برجام، فعالیت‌های هسته‌ای را آغاز کند.اگر اروپایی‌ها طبق ادعایشان، سیاست‌های آمریکا را قبول ندارند و بخواهند یک حرکت عملی در مقابل آمریکا نشان دهند، این رفتار جمهوری اسلامی باعث می‌شود که آن‌ها مذاکرات را به سمتی ببرند که نتیجه‌بخش باشد.


سایت حکومتی دانشجو ۱۵ خرداد


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به رئیس جمهور:

جناب آقای روحانی

امروز ۱۵ خرداد سال ۱۳۹۷ همان فردایی است که به آن مامور شدید و امروز همان زمانی است که به دستور انقلاب سرفصل جدیدی از فعالیت‌های هسته‌ای آغاز خواهد شد و تجلی محکمی از نوع مواجهه نظام اسلامی با بدعهدی عهدشکنان به نمایش درخواهد آمد...

منتظر اقدام حضرتعالی و البته گزارش مستند آن خواهیم بود.

والسلام علی من اتبع الهدی



لطفا به اشتراک بگذارید: