سایه هیولای سیاه و موحش فقر بر سرتاسر ایران – ۱۷خرداد۱۳۹۷

سایه هیولای سیاه و موحش فقر بر سرتاسر ایران – ۱۷خرداد۱۳۹۷


نگاهی به کلیپی که توسط تلویزیون خود رژیم تهیه شده است


 

هیولای سیاه و موحش فقر سایة شوم خود را بر سراسر کشور گسترده است. تا آنجا که حتی مهره‌ها و رسانه‌های رژیم نیز خیلی به سادگی از فقر مطلق و گرسنگی میلیونها تن حرف می‌زنند و می‌گویند در همین تهران صدها هزار نفر غذای خود را از سطلهای زباله به دست می‌آورند و شبها سر گرسنه بر بالین می‌گذارند. طبعاً وقتی در تهران و پایتخت کشور وضعیت چنین است، تا حدی می‌توان حدس زد که در مناطق دورافتاده کشور و در روستاهای ویران، وضعیت از چه قرار است. اما آیا اینها حرفهای براندازان و معاندان نظام است؟ اجازه بدهید در اینجا کلیپی را ببینیم که توسط تلویزیون رژیم تهیه شده است:

ویدئو از جنوب کرمان

واقعاً‌ جا داره که هر ایرانی باشرف از دیدن این صحنه‌ها خون گریه کنه و از عمق وجود با شاعر شهید سعید سلطان‌پور همصدا بشه و بناله که «با کشورم چه رفته است؟» اما باید توجه دشت که واقعیت بسا از آنچه در دوربین تلویزیون حکومتی منعکس شده وحشتناکتر است و تازه مناطقی مانند سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان وجود دارند که وضعیت در آن جاها از جنوب کرمان هم فاجعه‌بارتر است. اما ببینیم کسی که خودش مسئول اصلی این وضعیته در این باره چی می‌گه؟

ویدئویی ازحرفهای خامنه‌ای

بله، آنچه دیدیم معنی کلمة عدالت از نظر ولی فقیه نظام بود. اما حالا خامنه‌ای باید لااقل به نیروهای خودش جواب بده که کدوم دروغ و کدوم واقعیته؟ آنچه که مردم به چشم می‌بینند و با پوست و گوشت و استخوانشون حس می‌کنند، یا ادعاهای مقام عظمای ولایت؟!
لطفا به اشتراک بگذارید: