نمایش جمعه رژیم استتار بن‌بست نظام زیر دود دم ضد استکباری – ۱۸خرداد۱۳۹۷

نمایش جمعه رژیم استتار بن‌بست نظام زیر دود دم ضد استکباری – ۱۸خرداد۱۳۹۷


نگاهی به نمایش جمعه های تهران و مشهد


 

نمایش جمعة امروز تهران، صحنه استتار بن بست نظام درزیر دود و دمهای ضد استکباری و اشک تمساح برای فلسطین و قدس بود، آخوند خاتمی ضمن گرفتن زیر بغل خامنه ای با توصیف اون به عنوان رهبری زیرک که رژیم را به سمت توسعه هسته یی برده، سعی کرد صورت نظامو پیش نیروهای وارفته و ریزشی با سیلی دود و دم سرخ نگهداره. قسمتی از صحبتهای آخوند احمد خاتمی را گوش کنیم:

 

نمایش جمعه تهران-۱۸خرداد:


سومین محور وحدت ما اقتدار موشکی ماست . الحمدلله مقام معظم رهبری همه مسولان یکصدا می گویند ما پای این اقتدار موشکی مون ایستاده ایم هر چقدر بخواهیم موشک تولید می کنیم هر چقدر بخواهیم بر برد موشکمان می افزاییم. برگ برنده ما این است.

در همین قضایای اخیر که امریکا و اروپا تقسیم نقش کردند دشمنان می خواستند یک برجام معیوب را بر ما تحمیل کنند هم تحریمها را تحمل کنیم و هم از فعالیت های هسته یی دست برداریم این خواب خواب آشفته ای بود. نماد اقتدار ما سه عنصر اقتدار ما یکی اقتدار موشکی است یکی نفوذ منطقه یی است یکی فعالیت هسته یی ماست که تنها کاربرد نظامی نداره.

 

در نمایش جمعه امروز مشهد پاسدار سلامی و علم الهدی در صحبتهاشون در مورد اقتدار نظام تا توانستند دود و دم کردند، با سیلی صورت سرخ کردند و اشک تمساح برای فلسطین ریختند، اما از میان حرفهایشان وحشت از تحریمها و دعوای باندی بر سر مذاکرات موج می زند. اما آنچه درصحبت های آنها بار دیگه بارز شد این حرف دیرین مقاومت ایران است که رژیم خمینی به دلیل ماهیتش نمی تواند اهل صلح و صلح طلبی باشد، چرا که بقاش در صدور ارتجاع و تروریسم و جنگ افروزی است. این را امروز در نمایش جمعه مشهد نشان دادند که حتی در بن بست تحریم و انزوای جهانی نمی تونند دست از ماهیت اصلی نظام ولایت فقیه بردارند. قسمتهایی از صحبتهای پاسدار سلامی و علم الهدی را بشنویم:

 

نمایش جمعة مشهد- ۱۸ خرداد:


پاسدارسلامی:

اگر سستی در ملت ایران حس می کنید چرا پس اینقدر بر طبل تحریمهای پیچیده می کوبید . می دانید ایران مستحکم است مستحکم تر از همیشه. این عملیات روانی است فکر باطل است که می خواهند در جوانان ما القا کنند که انگار سستی اتفاق افتاده است. ملت ایران هشیارند. به حرفهای رهبرشان گوش می دهند آنها را عمل می کنند. دیدید آنها که ولی فقیه نداشتند چه شدند، ....

آنها که شعار نه غزه نه لبنان را همراه با نیکی هیلی آن مقام آمریکایی سر می دهند این حقیقت را بدانند جزء ملت ایران نیستند آنها پژواک صدای آمریکا و اسراییلند. آنهایی که از این که به کودکان گرسنه و در زیر آور غزه کمک می کنیم نگرانند و می گویند به کودکان ایران کمک کنیم به خدا قسم می خورم سوگند به خدایی که آسمانها را بر افراشت بدون ستونهایی که دیده شوند حتی به کودکان ایران هم کمک نمی کنند.

اینها فریادهای ملت ایران نیست ملت ایران همانهایی هستند که در هر نقطه یی از عالم اینها را تعقیب می کنند

آخوند علم الهدی

الان تمام حرف آمریکا و اروپا نسبت به برطرف کردن تحریمها یک نکته است میگه دو مسئله است با مسئله هسته یی مشکل ما حل نشده باید ایران بیاد از منطقه بیرون از اطراف اسراییل خارج بشود و صنعت و فن آوری موشکی اش را کنار بگذارد چرا؟ بخاطر اینکه ایران با این نفوذی که تو منطقه پیدا کرده و به منطقه مسلطه و فن آوری عظیم موشکی ، امروز ایران اسراییل را گروگان گرفته است.(تکبیر) حزب الله یک بخشی از ایران وقدرت ایران در منطقه است.

واقعا یک عده افرادی که در گوشه و کنار مملکت دارن در مسئله موشکی و معامله موشکی با آمریکا در گوشه و کنار لگد پراکنی می کنند اینها آنچه مسلم است بدون شک و بدون شبهه خائن به مملکت خائن به این مردمند.

اگر ما فن آوری موشکی مون را کنار گذاشتیم و اونا گفتن موشکاتون را از بین ببرید ، موشکاراهم از بین بردیم و بعد اسراییل از گروگان ما بیرون آمد آیا آمریکا یک نصفه روز نه یک ساعت به ما مهلت می دهد؟ این جا را با خاک یکسان خواهد کرد. این درسته؟ این با کدوم عقلی با کدوم اندیشه یی جور در میاد که بگه آقا این مملکت برا حل مشکل اقتصادیش تا یه مقدار مشکلات تحریم را برداره بیاد یک مشکل بزرگ امنیتی برا خودش بوجود بیاره.

انوقت ما بیایم برای حل مشکل اقتصادیمون اونم یه حل خیالاتی یه حل تخیلی، بیائیم با دشمن مذاکره کنیم که ما خودمون را از امکانات امنیتی و امکانات دفاعی خلع می کنیم تا تو یه لقمه نون به ما بدی. آیا این فکر جز فکر مزدور آمریکا فکر کی می تونه باشه. این محاسبه جز محاسبه حقوق بگیر انگلیس محاسبه کی می تونه باشه.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: