پیچهای خطرناک و دره‌های عمیق بر سر راه نظام – ۱۸خرداد۱۳۹۷

پیچهای خطرناک و دره‌های عمیق بر سر راه نظام – ۱۸خرداد۱۳۹۷


گزارشی از اظهارات هراس آلود مهره ها و رسانه های نظام در مورد آینده آن


 

 

در رژیم، همه می‌دانند که راهی پر از گردنه‌‌های صعب و دره‌های سهمگین پیش روست، همه در این رابطه به هم هشدار می‌دهند، اما کسی نمی‌داند برای عبور از آن چه باید کرد؟ و فرمان ماشین را به دست چه کسی باید داد؟ همه می‌گویند مردم اعتمادشان را به رژیم از دست داده‌اند، اما در واقع خودشان هم هیچ اعتمادی به آنها که در رأس و پشت فرمان نشسته‌اند، ندارند. حتی در باند خامنه‌ای، نه تنها کمترین حرمتی برای رئیس جمهور نظام قائل نیستند، بلکه هم گاه ملاحظات در مورد ولی‌فقیه را هم کنار گذاشته و گاه در پوشش و اشاره و گاه صراحتاً می‌‌گویند او که قبلا گفته بود اگر آنها برجام را پاره کنند ما آتش می‌زنیم، پس چرا هیچ کاری نکرد و نمی‌کند؟ توجهتون رو به گزیده‌یی از این قبیل اظهارات جلب می‌کنم

آخوند حوزه جواد ورعی۱۷ خرداد


سخنرانی انتقادی یک روحانی در افطاری روحانی

حکومتی که راهکارهای قانونی را برای اصلاح و احقاق حقوق شهروندانش نگشاید، ناخواسته آنان را به «مقاومت منفی» و «نافرمانی مدنی» سوق می‌دهد. افزون بر آن، «نادیده گرفتن حقوق مردم» از سوی حکومت، موجب «دیده نشدن دستاوردهای ارزشمند انقلاب و جمهوری اسلامی» از سوی مردم می‌شود.

جناب آقای رییس جمهور! روحانیت معظم!

مسوولیت کارآمدی یا ناکارآمدی جمهوری اسلامی بیش از همه بر عهده‌ی دولتمردان و روحانیت است. هرچه اختیارات بیشتر، مسوولیت در این زمینه هم افزونتر. عموم مردم در قضاوت نسبت به کارآمدی یا ناکارآمدی حکومت، نهادها را از یکدیگر جدا نمی‌کنند. چنان که در داوری نسبت به کارایی نهاد روحانیت، میان روحانیت و روحانیون، یا طیف انقلابی و سنتی تفکیکی قائل نمی‌شوند. اگر طیفی از روحانیت تصور می‌کند، سرنوشت این نظام ارتباطی به سرنوشت آنان ندارد، سخت در اشتباه است. این کشتی به همگان تعلق دارد.

سایت حکومتی بهار ۱۷ خرداد


تابلوهای «هشدار» و جاده انقلاب!

بزرگان و نخبگانی هستند که در مورد بحران ناکارآمدی نظام و معضلات سالهای آینده هشدار می‌دهند. رونق فساد، بی توجهی به حقوق اساسی مردم، بحران اقتصادی، بحران آب و محیط زیست، لزوم اصلاح قوه قضاییه، لزوم گسترش فضای باز سیاسی و اجتماعی، توجه به واقعیات جهان امروز و پرهیز از شعار زدگی، توجه واقعی به مطالبات مردمی و شایسته سالاری در مناصب حکومتی و. . . از جمله دردها و درمان هایی هستند که در جامعه امروز فریاد زده می‌شوندبه نظر می‌رسد ما دو راه بیشتر نداریم، یا باید هشدارها را باور کنیم و با احتیاط حرکت کنیم و حتی کمر همت ببندیم به اصلاح جاده و رفع موانع، و یا خدای ناکرده تابلوهای هشدار را به اتهام سیاه نمایی و بی بصیرتی زیر بگیریم و با انکار اشکالات مسیر پیش رو، تخت گاز برویم در جاده‌ای که معلوم نیست چه دست‌اندازهای بزرگی دارد و چه پیچ‌های خطرناکی که در همسایگی دره‌های عمیق، به کمین کوچکترین اشتباه و بی احتیاطی ما نشسته اند!

خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۷ خرداد : استاندار البرز


با شنیدن دغدغه مردم و حل مشکلات، ناآرامی‌ها را کم کنیم

باید گوش شنوایی برای درد دل‌های مردم باشیم و با کوشش در راه حل مشکلات آنها، ناآرامی ها را از بین ببریم.ارتباط صحیح و متقابل مسئولان با مردم، راه های اغتشاش و دسیسه های معاندان و بزرگنمایی معضلات کوچک را مسدود می کند.

 

سایت حکومتی خبر آنلاین ۱۷ خرداد :مهدی تقوی


تحریم‌ها چه تاثیری بر سفره مردم می‌گذارد؟

تحریم‌های جدید، اقشار کم‌درآمد را بیش از سایرین آزار خواهد داد

تنها کاری که دولت ها انجام داده اند، تلاش برای تعویق بحران بوده و در نتیجه دائما نگرانی از تبعات آن افزایش می یابد . در چنین شرایطی اعمال تحریم های غرب علیه ایران فضا را به چه سمتی هدایت می کند؟...

متاسفانه اقتصاد ایران از مشکلاتی رنج می برد که دهه هاست مقامات و مسئولان درباره آن صحبت می کنند اما هیچ گاه اقدامی عملی و علنی برای حل آنها صورت نگرفته است . از اعلام واقعیت ها نترسید، همان طور که کاغذپاره خواندن تحریم نتوانست از تبعات آن بکاهد، سکوت درباره تبعات آن نیز نمی تواند مشکلات را حل کند، بهتر است مقامات دولتی با صراحت درباره تاثیر تحریم و نکات قابل اداره آن با مردم صحبت کنند تا معلوم شود چه تدابیری را برای آینده در نظر گرفته اند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: