نمایش‌های جمعه صحنه وحشت از انفجار اجتماعی – ۱۹خرداد۱۳۹۷

نمایش‌های جمعه صحنه وحشت از انفجار اجتماعی – ۱۹خرداد۱۳۹۷


نگاهی به سخنان ایراد شده در نمایش های جمعه شهرهای مختلف میهن


 

 

نمایش‌های جمعه در شهرهای مختلف، معمولا دغدغة اصلی ولی فقیه را در هفتة گذشته را به نمایش می‌گذارد. از خطبه‌های نمایندگان خامنه‌ای در شهرهای مختلف برمی‌آید که دغدغه و نگرانی اصلی خامنه‌ای و همچنین خود امام‌جمعه‌ها ابراز وحشت از باصطلاح ناامیدی مردم از نظام است که بیان حکومتی خشم و کین مردم از نظام و ابراز نگرانی و هراس از شعله کشیدن قیام است. البته در کنار این ابراز وحشت، جنگ باندی و حمله به روحانی و باند او، موزیک متن این قضیه است که از دید باند خامنه‌ای، مقصر اصلی خشم و نارضایتی مردم می‌باشد.

 

آخوند سلیمانی ـ نمایش جمعه کرمان

دشمن دنبال ایجاد اختلاف و آشوب در کشور ایران است و می خواهد جریان های صنفی را تبدیل به مشکلاتی دیگری کند.گاهی اوقات مشکلات اقتصادی در صورت بر طرف نشدن, اجتماعی و بعد از آن سیاسی و در مراحل بعد امنیتی می شود و هزینه کشور را بالا می برند... جبهه ای که مقابل ما قرار گرفته پر سر و صدا است که بسیاری را گمراه کرده است

آخوند حسینی نوری ـ نمایش جمعه اندیمشک

دشمن قصد دارد با ایجاد روحیه ناامیدی و بی اعتمادی در داخل کشور به اهداف شوم خود دست یابد ... دشمنان موضوع ایران هراسی را با استفاده از مساله هسته ای بزرگ کرده اند و از این موضوع برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند...در این شرایط که دشمن تمام توان خود را برای ایجاد شکاف در جامعه ما بکار گرفته باید مراقب و آگاه بود تا نفوذ دشمن به لایه های اجتماعی ما ناکام بماند

آخوند موسوی ـ نمایش جمعه محمودآباد

برنامه قطعی دشمن این است که در کشور آشوب برپا کند؛ ممکن است در اعتراضات مردم مطالباتی داشته باشند اما عده ای هدایت شده با نفوذ وارد می شوند و اعتراضات را به حرکت آشوب گرانه تبدیل می کنند که اعتقاد داریم این مرحله از طراحی دشمن نیز با شهامت مردم ناکام خواهد ماند. –

 آخوند یوسف‌پور ـ نمایش جمعه ساری

دولت آمریکا با تحریم‌های اقتصادی شدید بر مردم فشار وارد می کند –

مذاکرات دولتمردان و تیم مذاکره کننده بسیار حایز اهمیت بوده و آنان باید به مسائل و مصالح نظام در مذاکره توجه کنند چرا که مسئله اصلی آمریکا، هسته‌ای نیست بلکه آنان با اصل نظام مشکل‌ دارند و با دروغ‌پردازی‌ و شایعات علیه نظام به دنبال براندازی هستند. –

آخوند نکونام ـ نمایش جمعه شهرکرد

تحریم، تهدید، تحریک دیگر کشورها و تبلیغات ضد انقلاب به دلیل سردرگمی دشمن است.دشمنان انقلاب سعی در این دارند که با نگه داشتن برجام تحریم‌ها را هم اعمال کنند؛سرانجام برجام باید درس عبرتی برای مسؤولان باشد.باید مواظب باشیم جریان انتقادگری جایگاه ولی فقیه را زیر سؤال نبرد.

آخوند یعقوبی ـ نمایش جمعه بجنورد

بعضا برخی از مردم در کشور نارضایتی هایی دارند که مدیران و مسئولان باید در این خصوص راهکار هایی ارائه و به مردم پاسخ دهند، تا دشمنان از این روزنه ها سوء استفاده نکنند.

 

 پاسدار جلیلی پیش از خطبه های شیراز

فارس ـ شیراز-سعید جلیلی پیش از خطبه ها

سعید جلیلی: واقع بینی در سیاست خارجی بما می گوید همچنانکه تجربه فلسطین نشان داده حقوق و منافع یک ملت در بستر مناسبات ظالمانه بین المللی حفظ نمی شود.

اگر همچنانکه دویدن بدنبال سراب هیچ تشنه ای رو سیراب نمی کند, دلخوشی به اروپا هم هیچ حقی را برای ملتها به ارمغان نخواهد آورد(تکبیر فقط دست تعداد معدودی بالا میرود).

اگر کسی واقعیت مناسبات بین الملل رو نفهمد و به سراب وعده های آمریکا و اروپا بخواهد دلخوش باشه چیزی که بعد از سالها تلاش نصیب اش خواهد شد سرابی بیش نخواهد بود.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: