ادامه اعتصاب و تجمعهای اعتراضی اقشار مردم در شهرها

ادامه اعتصاب و تجمعهای اعتراضی اقشار مردم در شهرها


تجمع و راهپیمایی اعتراضی کارکنان گروه ملی فولاد اهواز

کارکنان گروه ملی صنایع فولاد اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات حقوقی و کلیه مطالبات خود مقابل استانداری رژیم در اهواز تجمع اعتراضی برگزار کردند.و از آنجا به سمت کیانپارس دست به راهپیمایی زدند. کارگران معترض سپس به سمت امانیه محل فرمانداری و دفترهای سه تن ازاعضای مجلس رژیم از اهواز رفتند شیشه های دفاتر نمایندگان مزدور رژیم را شکستند و وسایل آنرا تخریب کردند. کارگران بجان آمده با سردادن شعارهای دشمن ما همینجاست دروغ می گن آمریکاست، مرگ بر ستمگر درود بر کارگر، کارگر می میرد ذلت نمی پذیرد خواستار استعفای استاندار و فرماندار مزدور رژیم و احقاق حقوق خود شدند

 

نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم در وحشت از گسترش تظاهرات در طول مسیر کارگران را احاطه کرده بودند.

 

تجمع اعتراضی مردم برازجان به بی‌آبی

جمعی از مردم برازجان در اعتراض به بی‌آبی در مقابل اداره آبفای این شهر دست به تجمع زدند.گرمای هوا و بی آبی مردم این شهرستان را آزار می دهد و اداره آبفای شهر هیچ اقدامی برای رفع مشکلات مردم نمی‌کند

 

بستن اتوبان اهواز-ملاثانی از سوی کشاورزان با فریاد العطش

کشاورزان شهرهای ویس و ملاثانی در اعتراض به عدم تامین حق‌آبه کشاورزی با سینه زنی و فریاد "العطش" روبروی شرکت آبرسانی شرق کارون تجمع کرده و اتوبان اهواز - ملاثانی را مسدود کردند.

 

تجمع اعتراضی ساکنان مسکن مهر در هلانیه جوانرود

جمعی از ساکنین مسکن مهر هلانیه در جوانرود در اعتراض به نبود امکانات شهری و امکانات بهداشتی و رفاهی در برابر فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

پزشکان در شیراز دست به تجمع اعتراضی زدند

پزشکان خانواده در استان فارس در اعتراض به پرداخت نشدن ماه‌ها حقوق‌شان مقابل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجمع کردند.

 

تجمع پیمانکاران طلبکار شهرداری رژیم در تهران

پیمانکاران شهرداری رژیم در تهران در اعتراض به عدم دریافت مطالبات تسویه نشده‌شان ، مقابل ساختمان شورای قلابی شهر تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی کسبه بازارچه آنزان‌پر ایذه

کسبه بازارچه آنزان‌پر ایذه در اعتراض به وعده‌های توخالی کارگزاران رژیم آخوندی برای پرداخت وام دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: