پیامهای همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس

پیامهای همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درپاریس


 

همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

پائولو کازاکا

برای من بسیار مسرت‌بخش خواهد بود که دوباره شما را در ۳۰ ژوئن ببینم، به‌خصوص به این دلیل که ما در سالی هستیم که شاهد تعداد بی‌نظیری از اعتراضات بوده‌ایم که از اعماق جامعه بلند شده‌اند. از رانندگان کامیون، رانندگان تاکسی، کشاورزان، کارگران صنعت نیشکر، همه و همه از جنوب تا شمال، از شرق تا غرب در حال اعتراض هستند. همگی آنها یک پیام روشن می‌دهند: این‌که این رژیم باید تغییر کند. موضوع دعوا بین یک آخوند عمامه‌سیاه و یک آخوند عمامه‌سفید نیست. موضوع دعوا بر سر دموکراسی و آزادی است. ما این فرصت را داریم، همه ما مردم عاشق آزادی که در ۳۰ ژوئن به پاریس برویم و هم‌چنین به همة جامعة ایرانیان در تبعید و به سراسر جهان بگوییم که ما از مبارزة آنها برای یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت می‌کنیم.

 

سرجیودالیا-دبیر انجمن حقوق بشری به قابل دست نزنید

من سی ژوئن در پاریس خواهم بود برای شرکت در گردهمایی بزرگ دوستان مقاومت ایران. همچنین مثل سالهای گذشته از کشورم ایتالیا ما به همراه یک هئیت بزرگ از جمله از حزب رایکال و انجمن به قابیل دست نزید، هم چنین با تعداد بسیاری از پارلمانترها، شرکت خواهیم کرد.

زیرا دموکراسی و حقوق بشر، به‌خصوص در آن منطقه از جهان، تنها با عبور از آزادی از ایران محقق خواهد شد؛ و برای رسیدن به آزادی و دموکراسی، تنها راهی که من می‌شناسم، تغییر این رژیم است تا زنان و مردان ایرانی به حقوق بنیادین خود برسند.

 

فیل گلندنینگ - رئیس سازمان ادموند رایس سنتر و رئیس شورای پناهندگی استرالیا

با سلام، نام من فیل گلندنینگ است, مدیر سازمان ادموند رایس سنتر در استرالیا و هم‌چنین مسئول شورای پناهندگی استرالیا هستم. باعث افتخار من است که امروز حمایت خودم را از گردهمایی بزرگ ایرانیان برای یک ایران آزاد و مستقل که در روز شنبه 30 ژوئن در پاریس برگزار می‌شود اعلام کنم.

من به‌طور آشکار می‌بینم که جهان و به‌طور خاص مردم ایران خواهان برقراری عدالت در کشور خودشان هستند. من باید احترام خودم را نثار مردم ایران کنم که با شجاعت به خیابانها آمده اند با وجود خشونت و سرکوب شدید که روزانه توسط رژیم تهران بر آنان اعمال می‌شود، جهان به اندازة کافی شاهد اعمال وحشتناک این رژیم بوده است و حالا نیز باید مردم ایران, جایگاه واقعی خود را در جامعه بین‌المللی به‌دست بیاورند. برقراری یک ایران آزاد و مستقل ضروری است. (ایران) یکی از متنوع‌ترین و بافرهنگ‌ترین کشورها در جهان است و مخالفان ایرانی که در هر چهار گوشة جهان گسترده شده‌اند, شایستة آن هستند که در یک ایران صلح‌آمیز و آزاد گرد هم بیایند. سال آینده درتهران، انشالله.
لطفا به اشتراک بگذارید: