مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند – ۲۱خرداد۱۳۹۷

مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند – ۲۱خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از ابراز وحشت مهره ها و باندهای نظام از آینده


 

 

ابراز وحشت از آینده و سرنوشت تاریک نظام، در هر دو باند عمومیت دارد. البته هنوز تعدادی از سردمداران و مهره‌های رژیم آینده هولناک و تاریک را به توطئه‌های آمریکا و دشمنان ربط می‌دهند. اما شمار رو به افزایشی هم آن را ناشی از عملکرد خود رژیم و فساد و تباهی نظام حاکم و بی‌توجهی نسبت به واقعیتهای جامعه و درس نگرفتن از قیام دی ماه می‌دانند و آن را بیان هم می‌کنند و هشدار می‌دهند که طاقت مردم از این همه فساد و تباهی و بیکاری و فقر و محرومیت طاق شده و رژیم با این مسیری که می‌رود، نابودی حتمی است و نمی‌تواند بقا داشته باشد. بخصوص که از یک سو در درون رژیم جنگ و دعوا غوغا می‌کند و از طرف دیگر مقاومت سازمان یافته و سرنگون کننده در کمین است و خشم و نارضایتی مردم را سمت و سو می‌دهد. گزیده‌یی از جدیدترین اظهارنظرها و مطالب که در رسانه‌ها انعکاس یافته از نظرتون می‌گذره:

 

فائزه هاشمی دختر رفسنجانی ۲۰ خرداد:


سیاست‌های حکومت در مسیر براندازی است

"چه بر سر این مردم و مملکت آوردیم"

این بی‌تدبیری‌ها تا کی بایستی ادامه یابد و بالاخره چه زمانی می‌خواهیم از گذشته خود درس بگیریم؟

از دی ماه پارسال به این طرف اقشار، اصناف به مناسبت‌های مختلف در زمانهای متفاوت در خیابان‌ها اعتراضات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را اعلام می‌کنند. بالاخره مردم چقدر باید به خیابانها بریزند و با متانت، نجابت و به شکل مدنی اعتراضات خود را نشان دهند. چند تشییع جنازه دیگر باید داشته باشیم تا بفهمیم اقبال و نظر مردم به کدام سمت است و مردم چه می‌خواهند و چه چیزهایی را نمی‌خواهند.»

سیاست‌های کنونی حاکمیت ایران و روشی که اکنون در پیش گرفته شده نمی‌تواند تداوم و بقا داشته باشد

«حتما باید طبق معمول در آخرین لحظات به نقطه‌ای برسیم که جام زهر را بنوشیم و یا نرمش قهرمانانه نشان دهیم؟

سیاستهایی که حکومت در پیش گرفته کشور را به سمت براندازی هدایت می‌کند و نیازی به کار دیگران نیست.

تا کی می‌خواهید بایستید و بگویید مرغ یک پا دارد و چشمان خود را به اینکه شرایط مملکت را به چه سمتی هدایت می‌کنید و چه کسی دارد هزینه و ضرر می‌دهد، ببندید.

تا چه زمانی می‌شود از این روش‌های امنیتی مدد گرفت. مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند که نگران آن باشند.»

 

سایت حکومتی اعتماد آنلاین ۲۰ خرداد :علی جنتی


بخشی از نارضایتی‌ها به دلایل اقتصادی است. برخی اجتماعی و ناشی از فقدان آزادی‌های مدنی است. خیل جوانان بیکار اما تحصیل‌کرده از جمله موجبات اعتراضات و نارضایتی است. اگر مردم احساس کنند که از هرجهت در تنگنا هستند نهایتا نارضایتی خود را به نحوی بروز می‌دهند. اتفاقاتی که در دی ماه گذشته رخ داد معلول همین نارضایتی‌هاست منتها گروهی نیز تلاش کردند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و برخی کانال‌ها در فضای مجازی هم به آن دامن می‌زدند.ما آرمان‌هایی داشتیم که متاسفانه بسیاری ازآن آرمان‌ها تحقق پیدا نکرد.

عیسی کلانتری، معاون آخوند روحانی ۲۰ خرداد


فشارها هر روز به دولت بیشتر می‌شود و اتفاقاتی که در حوزه سیاست خارجی رخ داده بر آن تاثیر مستقیم دارد امروز شرایط سخت‌تر و تصمیم گیری دشوارتر از گذشته شده است. در شرایط کنونی برخی از افرادی که دارای تخصص نیستند در مسائل مختلف دخالت می‌کنند و همین مسأله کار را سخت‌تر از گذشته کرده است. نکته دیگر اینکه در شرایط کنونی ما با مدیریت چندگانه و دولت‌های در سایه در کشور مواجه هستیم.به عنوان مثال ناآرامی‌های دی ماه سال گذشته با برنامه‌ریزی همین دولت‌های در سایه شکل گرفت تا دولت را تحت فشار قرار بدهند. کسانی که فکر می‌کنند دولت آقای روحانی مانع موفقیت آنها بوده است باید این نکته را بپذیرند که همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر این کشتی غرق شود همه با هم غرق خواهیم شد.

محمدنبی حبیبی رئیس باند موتلفه ۲۰ خرداد


یکی از هشدارهای رهبرانقلاب در سخنان 14 خرداد این بود که دشمن می‌خواهد کشور را به آشوب بکشدعده‌ای غافل و عده‌ای خائن در سال 88 دست به دست هم دادند و فتنه‌ای را برپا کردند که هنوز آتش آن زیر خاکستر مانده است. بی بصیرتی و خیانت آشکار به ملت باعث شد اقتدار و امنیت ملی به مخاطره بیفتد.وادادگی در عرصه سیاسی، لاابالی‌گری در عرصه فرهنگی بی‌تفاوتی در برابر دشمن سه مقوله‌ای است که رسانه‌های شیطان مدام روی آن کار می‌کنند تا زمینه‌های یک آشوب دیگر را فراهم کنند.دولت و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی باید هوشیار باشند و وقتی مردم در برابر این پدیده موضع می‌گیرند در دفاع از مردم کوتاهی نکنند. مردم سر قاسطین و مارقین و ناکثین را به سنگ می‌کوبند.

امیر خجسته نماینده مجلس:


دوستان نگذاریم بیش از این فشار به مردم بیاد مردم زیر فشارهای اقتصادی استخوانهاشون داره خرد میشه با بالا رفتن دلار و بی ارزش شدن پول ملی حقوق دو میلیون شده یک میلیون تومان این تورم و این فشار سنگین روی دوش مردم آیا کنترل کردیم؟ مردم منتظرند همکاران عزیز ... به داد مردم برسید امروز مشکل مهم جامعه ما و امروز امریکای داخلی همین گرانی هاست ما از امریکا و اسرائیل آسیب نخواهیم دید از این نارضایتی هایی که داریم ایجاد میکنیم و همه سکوت کردند و کسی عکس العمل نشان نمیده ما از اینها آسیب خواهیم دید...

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: