موشکاف - تو سر و کله همدیگه زدن کارگزاران نظام

موشکاف - طنز سیاسی - تو سر و کلة همدیگه زدن کارگزاران نظام


 

سلام! شیخ فری که همه چیز نظامو به برجام گره زده بود الان دخیل بسته به امامزاده اروپا، هاهاهاها. غافل که این امامزاده نظامو کور می کنه ولی شفا نمیده. هاهاهاها. دلواپسان نظام هم دارن یه دست و پایی میزنن که حتی به قیمت قربونی کردن شیخ فری یه راه نجاتی واسه نظام پیدا کنن. هاهاهاها.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ ۱۷ خرداد


دولت در انتظار تضمین چشم آبی‌ها/ آیا برجام با اروپا ماندگار خواهد بود؟

حال 1+5 تبدیل به 1+4 شده و نگاه همگان به این موضوع معطوف است که آیا برجام پس از خروج آمریکا حفظ و اجرایی خواهد شد یا خیر؟ اکنون رهبر انقلاب با تاکید بر گرفتن تضمین‌های لازم از اروپا برای حفظ برجام، دستور آماده‌باش را به سازمان انرژی اتمی برای از سرگیری فعالیت‌ها داده‌اند و از طرفی تیم مذاکره‌کننده ایران هم سخت در تلاش است که با جلسات مختلف با طرف‌های برجام به این موضوع پی ببرد که آیا می‌توان به قول آن‌ها اعتماد کرد یا خیر؟

موشکاف:‌ هاهاهاها. شیخ فری به خیال خودش با قراردادایی که با شرکتای آمریکایی بست خواست باقی موندن آمریکا تو برجامو تضمین کنه اما بیچاره جزقاله شد. هاهاهاها. حالا هنوز اروپاییا از برجام بیرون نیومدن اما شرکتاشون بیرون کشیدن هاهاهاها. پیدا کنید تضمین های مورد نظر عظما رو! هاهاهاها.

خبرگزاری مهر آخوندی ۱۸ خرداد:


 بعیدی نژاد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان»

اروپا باید بتواند به سرعت راه حلی را پیدا کند.ما واقعگرا هستیم و می دانیم که برای اروپا محدودیت هایی وجود دارد

بعیدی نژاد در خصوص این سوال که آیا برجام در آستانه فروپاشی می باشد؟ گفت: هنوز نمی توان چنین چیزی را بیان کرد اما چنین چیزی قابل تصور است. ما, شامل ایران و سایر اعضای برجام در تلاش هستیم راه های ممکن برای نجات برجام را پیدا کنیم. شرایط کنونی شرایط دشواری است. آمریکا در موقعیتی است که نه تنها به تعهدات خود عمل نمی کند بلکه سایر کشورها را تهدید می کند که با ایران همکاری نکنند. این نقض صریح برجام است.

موشکاف: هاهاهاها. چقدر هم واقع گرا! میگه هنوز معلوم نیست سر برجام چی میاد. هاهاهاها. یارو پاک گیج میزنه. برجام بعد بیرون کشیدن آمریکا بیشتر به یه شوخی شبیه. هاهاهاها. برو به فکر نون باش که خربزة اروپا آبه. هاهاهاها.

زیبا کلام از باند اصلاح طلب ۱۸ خرداد


دوره جریان اعتدال و میانه‌رو تمام شد

دوره جریان اعتدال و میانه روی تمام شد و درصورت منتفی شدن برجام به دهه هشتاد بر می گردیم، به این معنا که حسب آنچه می خواهیم جلو می رویم و دیگر برای ما اهمیتی نخواهد داشت که آژانس و اتحادیه اروپا چه می کنند. آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا بدهد یا استعفا ندهد، به اصلاح طلبان نزدیک شود یا نشود، همچنان بر خط اعتدال باقی بماند یا نماند، فرقی نمی کند چون دیگر حرفی برای گفتن ندارد. حتی اگر آقای روحانی از ریاست جمهوری استعفا ندهد و اصرار داشته باشد تا 1400 بماند، عملا زمام امور کشور در دست او نخواهد بود.دولت آقای روحانی، علی لاریجانی، اصولگرایان معتدل و میانه رو و اصلاح طلبان دیگر هیچ کدام در برابر گردباد سهمگین ناشی از منتفی شدن برجام توان ایستادن نخواهند داشت و به حاشیه عرصه سیاسی کشور رانده می شوند.

موشکاف:‌ ببینین کار به کجا رسیده که این کارشناسای رژیم هم دارن اعتراف می کنن! این یارو مقر اومده که بازی اعتدال و میانه روی تو نظام دیگه جواب نداره، سوخته و جزغاله شده. هاهاهاها. بعله، اصلاح طلب اصول گرا دیگه تمومه ماجرا. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدن؟ گردباد سهمگین منتفی شدن برجام وقتی با سونامی خشم و اعتراضات پیوند بخوره کاری میکنه کارستان. هاهاهاها. روزهای آینده رم خواهیم دید. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: