قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران-۲۲خرداد۱۳۹۷

قیام تا پیروزی -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران-۲۲خرداد۱۳۹۷


مصاحبه با بهزاد نظیری 


صحبت شخصیت های سیاسی 


ٰمریم رجوی کیست:


گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، مکانی برای فریاد کردن یک « نه» بزرگ و پر طنینه. نه به سرکوب و اعدام و شکنجه. نه به تبعیض و تحقیر و بی عدالتی .نه به دروغ و نیرنگ و چپاول...نه به فقر و فساد و محرومیت. مردم ایران از هرفرصت و امکانی از هر تجمعی در خیابانها تا فضای مجازی و حتی در و دیوارها استفاده می کنن تا «نه» خودشونو به تمامیت این رژیم اعلام کنن..

این نه بزرگ، نشانة یک نفی تاریخی از طرف مردم و مقاومت ایرانه. اون روی سکة این نفی، اثباته..این بار بر خلاف انقلاب ضد سلطنتی، همه چیز در « نه» خلاصه نمیشه، بلکه یک « آری» بزرگ هم وجود داره. آری به حاکمیت مردمی. آری به آزادی و برابری. آری به ایرانی بدون اعدام و شکنجه...«.

ماده و نظرگاه مریم رجوی برای ایران فردا» تبلورِ همین آری هاست. تصویری گویا از خواستة تاریخیِ مردم ایرانه. ما به سمت روزهای خوب میرویم- ما به سمت مهر بی غروب می رویم.

پیام زندانی سیاسی


در رو به روش قفل کرده بودن، آزادیش رو گرفته بودن اما نتونسته بودن امیدش رو ناامید کنن. امید در برق چشماش موج میزد. چشم به در دوخته بود و شک نداشت که به همین زودی ها این در وا میشه. تاریخ نشون داده بود که حتی پشت میله های زندان هم باید امیدوار بود. میدونست که تحولی در پیشه. تحولی سرنوشت ساز. ذهنش جرقه ای زد. بله، حتی پشت میله های زندان هم باید کاری کرد. قلم و کاغذو برداشت و نامه ای نوشت. نامه ای خطاب به هموطنانش که در گردهمایی بزرگ مقاومت شرکت می کنن.

مصاحبه جوانان خارج کشور



 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: