گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس با حمایتهای بیشتری روبرو می شود

 

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس با حمایتهای بیشتری روبرو می شود 


شمار دیگری از اعضای پارلمان و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی کشورهای مختلف از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که قرار است روز ۹تیرماه آینده برگزار شود حمایت و اعلام همبستگی کردند.

در انگلستان بارونس میچر عضو مجلس اعیان و لیدی والری کوربت همسر رابین کوربت فقید عضو برجسته مجلس اعیان و همچنین پدر کلود مستویک رئیس سازمان پاکس کریستی استرالیا در میان حمایت کنندگان هستند

بارونس میچر – عضو مجلس اعیان انگلستان

من بارونس میچر عضو مستقل در پارلمان انگلستان هستم و علاقه زیادی به مردم ایران دارم. این کشور بسیار ویژه است،

مردم ایران بسیار تحصیل‌کرده، پیشرفته و بافرهنگ هستند، اما تحت سرکوب و رفتار به‌شدت وحشتناک رژیم حاکم قرار دارند. زندانیان به قتل می‌رسند، مردم اصلاً درآمد مناسبی ندارند و ماه‌ها و ماه‌ها بدون دریافت هیچ‌گونه حقوقی کار می‌کنند.

این وضعیت وحشتناکی است و من می‌خواهم به همة کسانی از سراسر جهان بپیوندم که از وضعیت ایران آگاهند و خواهان حمایت از ده‌ها هزار نفری هستند که در پاریس در پایان این ماه گردهم می‌آیند برای اتحاد در اعتراض به آن‌چه در ایران رخ می‌دهد.

برای آنها آرزوی موفقیت دارم و به رژیم ایران می‌گویم: به صدای مردمی که خواهان دموکراسی هستند گوش فرا بدهید، چون بدون دموکراسی و حقوق بشر، ایران هم‌چنان کشوری غم‌انگیز خواهد بود، در حالی که می‌تواند کشوری بسیار شگفتی‌آور، قدرتمند و درخور دوستی باشد و بهترین خدمت را برای مردمش به عمل بیاورد.

لیدی والری کوربت- انگلستان

سلام و به تمام اشرفی‌ها و آنهایی که در کمپ لیبرتی بودند خوشامد می‌گویم. شجاعت شما هرگز فراموش نخواهد شد، من حتماً آن‌را فراموش نخواهم کرد.

در 30 ژوئن، بیش از 100 هزار ایرانی از سراسر جهان به‌علاوة نمایندگان پارلمان از چندین کشور در پاریس گردهم خواهند آمد تا خواستار تغییر رژیم در ایران شوند.

چنان‌چه وزیر خارجة آمریکا مایک پومپئو می‌گوید:


«در نهایت، این مردم ایران هستند که زمان آن‌را تعیین خواهند کرد. در نهایت، این مردم ایران هستند که دربارة رهبری‌شان تصمیم خواهند گرفت». من، مانند همیشه، با جمله‌یی که رابین کوربت سخنرانی‌اش را با آن خاتمه می‌داد، سخنانم را پایان می‌دهم:

ایران آزاد خواهد شد.


پدر کلود مستویک -رئیس سازمان پاکس‌کریستی استرالیا

سلام، نام من پدر کلود مستویک است و رئیس سازمان قلب‌های مقدس در سیدنی استرالیا هستم.

من تاکنون سه مرتبه در پاریس حضور داشته‌ام و این باعث افتخار من بوده است که بتوانم در حمایت و همبستگی با دموکراسی در ایران صحبت کنم. می‌خواهم بهترین آرزوهایم را برای سازمان‌دهندگان و شرکت‌کنندگان داشته باشم و امیدوارم که کنفرانس موفقیت‌آمیز و مثبت باشد.

این یک حرکت مناسب در مسیر صلح و عدالت و دموکراسی است می‌خواستم برای همة ایرانیانی که در گردهمایی پاریس برای صلح و عدالت گردهم می‌آیند, بهترین آرزوها را داشته باشم.
لطفا به اشتراک بگذارید: