موشکاف - پیمان شانگهای و حسرت زدگی و تحقیر دوباره نظام - ۲۳خرداد

پیمان شانگهای و حسرت زدگی و تحقیر دوبارة نظام



  • موشکاف:‌ سلام! این دوازدهمین ساله که تو پیمان شانگهای نظام ولایتو خیط می کنن. هاهاها

  • تو سرش می زنن توسری یی!. شیخ فری کاسة گدایی دستش گرفت و رفت واسه اجلاس که عضو پیمان شانگهای بشه اما دست از پا دراز تر برگشت. هاهاها.

  • جالب اینه که قبل از نشست، در باغ سبز نشونشون میدن اما بعدش! هاهاهاها.


 

روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۱ خرداد


در ابتدا باید گفت اظهارات پوتین در راستای حمایت از عضویت ایران در سازمان شانگهای به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و باید گفت پوتین همواره سیاستمداری دروغگو بوده است.

همچنین گمانه‌زنی‌ها درباره عضویت دائم ایران در این اجلاس بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد و به روشنی باید گفت این موضوع کاملا بعید است.

هیچ چشم‌انداز روشنی برای ایران در اجلاس شانگهای وجود ندارد.

اعضای سازمان شانگهای منافع و نگرانی‌های مشترکی دارند که ایران به هیچ عنوان در این دایره قرار نمی‌گیرد، از همین روست که هیچ علاقه‌ای به عضویت ایران در سازمان خود ندارند.

 

موشکاف:  هاهاهاها. مقر میاد که نظام ولایت با این درخواستاش خودشو مچل کرده هاهاهاها. اما حواسش نیست که این از فلک زدگی نظامه که میخواد با نگاه به ش‍‍رق، هاهاهاهاها به عنوان یه راه حل، یه خاکی به سرش بریزه. هاهاهاها. اما رفت و خاک بر سر شد. هاهاهاها.

 

افشار سلیمانی، سفیر سابق رژیم ۲۱ خرداد


مناسبات چین و روسیه با امریکا مانع پیوستن دائمی ایران به «شانگهای»


اینکه عضویت دائم ایران را نمی‌پذیرند، به نظرم ناشی از محاسبه مناسباتی است که با امریکا دارند. محرز است همه اعضای شانگهای با اسرائیل و امریکا رابطه کم و بیش مناسبی دارند،

. ایران، اسرائیل را به‌عنوان کشور به رسمیت نمی‌شناسد و این رژیم را دشمن جهان اسلام می‌پندارد و با امریکا هم روابطی رسمی ندارد و درباره موضوع هسته‌ای هم همچنان مشکلاتش با این کشور پابرجا مانده است، به‌همین دلایل عضویت دائم ایران و مشارکت فعال آن در این سازمان موجب واکنش اسرائیل و امریکا و غرب می‌شود. این در حالی است که هیچ کدام از اعضای این سازمان مایل نیستند در برابر امریکا و اسرائیل باشند و صرفاً می‌خواهند با بازی‌های خود از امریکا امتیازاتی بگیرند و درکنار آنها باشند

نظام بین‌الملل نوع بازی ایران را برنمی تابد و به همین دلیل حضورش در یک سازمان منطقه‌ای به این شکل کم تأثیر و محدود می‌شود.

 

  • موشکاف:‌ هاهاهاا. بعله، درسته که چین و روسیه دلال و تاجرن، اما دلالی با آمریکا رو به دلالی با نظام فکستنی ولایت ترجیح میدن. هاهاها.

  • اما گیرم که حتی شانگهای قبولشون می کرد، مگه دردی از دردای بی درمون نظام دوا می شد؟‌


 

سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی ۲۱ خرداد


عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای آنچنان که باید نمی تواند مانع از بازگشت اثرات و فشارهای تحریم ها بر ایران شود. شاید در کوتاه مدت از دوز و شتاب تحریم ها بکاهد، اما توان بی اثر کردن و حتی کم اثر کردن تحریمها حتی در سایه عضویت ثابت و دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای وجود ندارد.

 

  • موشکاف:  هاهاهاها. بعله، تحریما سنگین وزن تر از این حرفاس که نظام بتونه با این دست و پا زدنا ازش در بره. هاهاهاها. البته که قبلة آمال شیخ فری غربه، هاهاهاها.

  • اما یه سری هم به شرق زد و دکتر اطفالم همراش برد، (منظورم همون ناولایتی یه)، تا به عظما بگه برو خرتو جای دیگه ببند، شرق هم جواب نداره. هاهاهاها.

  • بعله، نظام نه راه به شرق داره و نه راه به غرب، نه راه پس داره نه راه پیش هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: