تجمع اعتراضی به حکم اعدام حسین پناهی و اعتراضات سایراقشار

تجمع اعتراضی به حکم اعدام حسین پناهی و اعتراضات سایراقشار

حرکت‌های اعتراضی کارگران، کشاورزان، کامیون‌داران و سایر اقشار مردم به‌جان‌آمده، علیه ستم و چپاول آخوندی

روز پنجشنبه جمعی از مردم سنندج در اعتراض به حکم اعدام زندانی سیاسی رامین حسین پناهی، در پارک استقلال این شهر تجمع کردند. ماموران سرکوبگر انتظامی در هراس از گسترش این حرکت اعتراضی معترضین را محاصره کردند

 

کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به دستگیری همکارانشان در مقابل دادگستری رژیم در این شهر تجمع کردند و خواستار آزادی مابقی کارگران بازداشت شده از زندان مرکزی اهواز شدند.

 

جمعی از جوانان رشت روز پنجشنبه در اعتراض به بی کفایتی کارگزاران ورزش استان، در مقابل اداره کل ورزش استان گیلان در این شهر تجمع کردند

 

فروشندگان و صاحبان چند مرکز خرید کالاهای ضروری در اعتراض به گرانی کالاها و کاهش قدرت خرید مردم و نیز افزایش مالیات برای فروشندگان در مقابل فرمانداری رژیم در همدان تجمع کردند.

 

جمعی از کارگران و آبداران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان بدلیل دریافت نکردن حقوق ۵ ماهه و تهی بودن سفره شان در آستانه عید فطر، در مقابل درب ورودی این شرکت در اهواز تجمع کردند.

 

کشاورزان گرمسار و آرادان در اعتراض به قطع و وصل کردن آب سد نمرود؛ و ایجاد مشکل برای زمینهای کشاورزی شان؛ در برابر فرمانداری رژیم در گرمسار دست به تجمع زدند.

 

کامیونداران سقز در اعتراض به دادن بار به کامیون های غیربومی در کنار جاده سقز- بوکان اعتراض کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: