نماز حکومتی عید فطر در مشهد نمایشگاه بحرانهای گریبانگیر نظام – ۲۵خرداد۱۳۹۷

نماز حکومتی عید فطر در مشهد نمایشگاه بحرانهای گریبانگیر نظام – ۲۵خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از خطبه های آخوند علم الهدی در نمایش جمعه مشهد


 

نماز حکومتی عید فطر در مشهد هم، نمایشگاه بحرانهای گریبانگیر رژیم و فوران مخاصمات درونی آن بود وحشت و نگرانی از خیزش مردم به جان آمده و حمله به دولت روحانی به عنوان منشأ گرانی و سایر بحرانهای رژیم، از محورهای خطبه‌های آخوند علم الهدی نماینده و گماشته خامنه ای در مشهد بود. آن را ببینیم و بشنویم:

نمایش جمعه مشهد- 25 خرداد


شما عزیزانی که در مجلس شورای اسلامی هستید حواستون جمع باشه شما در تاریخ حواستون باشه خدای نکرده اسمتون دنبال اون مملکت فروش ها نیاد. نگن شما هم با تصویب اف ای تی اف شما هم جزء اون مملکت فروش ها بودین. جزء مردم فروش ها بودین. نگن شما هم با تصویب لایحه پول شویی کنوانسیون خارجی دشمن را بر تراکنش بانکی این ملت مسلط کردید. یه حرف را نگن. شما هم پشت سر اونا به اون لیست اضافه نشید. اینجا جمهوری اسلامی است این مردم خون دادند شما رفتید مجلس هنوز ناله های پدرها و مادرهای شهید بلنده، هنوز بچه های جوانمرد ما در کویر شام و ساحل دریای مدیترانه برای حفظ اسلام و این نظام دارند جان میدن. فرق می کنه با مصوبات قاجار و پهلوی که مصوبات اونها مملکت را بفروشد و خدای نکرده مصوبات این مجلس ما هم همین اثر را داشته باشه.

 

دشمنی که روز به روز در برابر اقتدار چهل ساله ما خودش را زبون ضعیف بدبخت احساس می کند با همه امکاناتش می خواد ما را از پا در بیاورد و اگر قرار شد در یک تنگنای اقتصادی بوسیله دشمن قرار گرفتیم خدای نکرده باعث نشه که افراد در اصناف مختلف در اقشار گوناگون به خاطر این تنگنای اقتصادی بیان مقابل نظام وایسن و بر ضد این نظام اعتصاب کنند ؟ این را توجه داشته باشید این درست نیست. هشت سال دفاع مقدس را با دست خالی به پیروزی رسوندیم با جان بچه های این مردم. در مقابل پایین افتادن شکم و فشار اقتصادی نبایستی مردم مقاومت از دست بدن و بیان مقابل نظام وایسن و با نظام دست بگریبان بشن.

سخن سوم من با عزیزان اجرایی و مدیران عزیز اجرایی کشور است. شما وضعیت کشور را بیش از همه دارید لمس می کنید و احساس می کنید مردم در گرانی به تنگ آمدن، این گرانی برای قشر فقیر و آسیب پذیر بلکه برای همه مردم ما طاقت فرسا شده ، شما که به عنوان نخبگان این مردم مدیریت این نظام را به دست گرفتید و کارگزار این نظام شدید

این چنگ گرانی را از روی حلق مردم بردارید و این درست نیست که مردم وقتی به سراغ گرانی میرن مبادی گرانی را در تصمیم گیری های مدیران اجرایی ببینند و بگن آقا امکاناتی که مال خود نظام و مال خود دولته به انبارهای احتکار سرازیر شده است و بازار را به این صورت درآورده. این برای مردم قابل تحمل نیست. دستگاهها و کارخانه های خودروسازی که در تحت مدیریت کارگزاران نظام هست 90هزار اتوموبیل احتکار کنه برا اینکه قیمت اتوموبیل را بالا ببره ،‌خب با بالا رفتن قیمت اتوموبیل چی میشه؟ بالارفتن قیمت اتوموبیل کرایه را بالا می برد حمل و نقل را بالا می برد بالا رفتن نرخ حمل و نقل روی سایر اجناس اثر می گذارد، این گرانی را چند برابر می کند؟

 
لطفا به اشتراک بگذارید: