تلاشهای مذبوحانه مهره‌های نظام برای نجات رژیم از سرنگونی – ۲۶خرداد۱۳۹۷

تلاشهای مذبوحانه مهره‌های نظام برای نجات رژیم از سرنگونی – ۲۶خرداد۱۳۹۷


نگاهی به مصاحبه های تاج زاده از باند اصلاح طلب


 

 

با آشکار شدن نشانه های متعدد قرار گرفتن رژیم در دوران سرنگونی، همة اجزای رژیم، چه آنها که در متن حاکمیتند و چه حاشیه‌های حاکمیت و چه آنها که دم و دنباله های رژیم در خارج کشور هستند و ادای اپوزیسیون را در می آورند، سخت به حول ولا افتاده‌اند و مذبوحانه تلاش می‌کنند جلو این حکم قطعی تاریخ را بگیرند. از جمله این جماعت نالان و هراسان، فردی به نام مصطفی تاجزاده است که در زمان خاتمی معاون وزارت کشور بوده و در سالهای اخیر به حاشیه رانده شده بود و خبری از او نبود. وی بخصوص پس از قیام دی ماه فعال شده و با مصاحبه های متعدد‌یا انتشار کلیپ در فضای مجازی؛ به شدت در تلاش و تقلا برای نجات رژیم از گرداب سرنگونی است.

تاجزاده در تازه ترین کلیپی که این روزها در فضای مجازی گذاشته، در جواب به این سؤال که به عنوان یک اصلاح طلب چه راهکاری پیشنهاد می‌کند؟ حرفهایی زده که به زحمت شنیدنش می‌ارزد. وی ابتدا با دو اعتراف شروع می‌کند، یکی این که باصطلاح اصلاحاتی که تا الان بوده دیگر پاسخگو نیست، یعنی تاریخ مصرفش تمام شده است و دیگر این که بحرانهای همه جانبة گریبانگیر رژیم ادامة وضع موجود را ناممکن می‌کند؛ بنابراین باید تصمیمات سختی گرفته شود اما ببینیم او از این دو نکته و نتیجه‌گیری کلی، می‌خواهد چه راهکاری را نتیجه بگیرد؟ و آن تصمیم سخت چیست؟ گوش کنید:

 

‌ ملاحظه می‌کنید؟ به رغم ادعاها و اعترافهای ابتدای کلیپ که به منظور اپوزیسیون نمایی است، راهکاری که ارائه می دهد جز گفتار درمانی تحت عنوان جلب اعتماد مردم چیزی نیست. تنها حرف افزوده یی که بر گفتار درمانیهای روحانی دارد، ترساندن مردم است از این که اگر دست به ترکیب رژیم بزنید، ایران سوریه می‌شود! سرانجام هم حرفش خطاب به خامنه ای این است که نظارت استصوابی را بردار و بگذار ما ، جماعت اصلاح‌طلب، روی کار بیاییم و به «خدمتگزاری» بپردازیم!

به این ترتیب تاجزاده با کوبیدن بر طبل توخالی و پارة اصلاحات، زیراب اپوزیسیون نمایی خودش در ابتدای کلیپ را زده است. وی در حالی از رفتن به سراغ مردم و صحبت با آنها حرف می‌زند که که گویا حرف آخر مردم را نشنیده یا خودش را به نشنیدن می‌زند که «اصلاح‌طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا!»

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: