فصل مشترک باندها هراس از آینده – ۲۶خرداد۱۳۹۷

فصل مشترک باندها هراس از آینده – ۲۶خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات مهره های باندهای مختلف نظام


 

 

یکی از مهره‌های باند روحانی، دیروز در دیدار با روحانی گفت باندهای مختلف رژیم در تنها موضوعی که وحدت نظر دارند، نگرانی از آینده است. گزیده‌یی از اظهارات و مطالب مهره‌ها و رسانه‌های رژیم که الان می‌شنوید، اثبات صحت این حرفه؛ گوش کنید:

 

علی محمد نمازی عضو سابق مجلس ارتجاع ۲۴ خرداد


در شرایطی که بحران هایی برای کشور وجود دارد و ما حساس ترین روزها را پشت سر می گذاریم.در این شرایط می طلبد رئیس جمهور در دیدار با رهبری و رئیس دو قوه دیگر تکلیف را روشن کند. نباید اجازه دهیم حرکت نیروهای خودسر به کشور آسیب بزند. کشور ما آسیب های فراوانی از این افراد خورده است این گونه رفتارها برای کشور خطرناک است این مطلب را از بعد حاکمیتی نگاه می کنم بعد از رهبری قوه مجریه بیشترین نقش را دارد وقتی این گونه خارج از اصول و قواعد به قوه مجریه معترض می شویم بیشتر از همه ضررش به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. دولت به جای اینکه حواسش به کار و تلاش باشد مجبور است به بعضی از رفتارها عکس العمل نشان دهد.

 

حسین انصاری راد عضو سابق مجلس ارتجاع ۲۴ خرداد


این موضوع که مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند و این سطح نار‌ضایتی گسترده است هیچ شکی نیست. در ضمن این نار‌ضایتی فقط مختص یک طبقه یا قشر خاصی نیست و می‌توان گفت تمام طبقات اجتماعی از وضعیت فعلی رضایت ندارند

کشور در یک وضعیت مضیقه داخلی و مشکلات خارجی قرار دارد

باید پذیرفت که هدایت جامعه و اجرای عدالت با شعار، موعظه یا سخنرانی‌های چند ساعته درست نمی‌شود

 

عباس عبدی از باند اصلاح طلب ۲۴ خرداد


با هر کس که سخن می‌گوییم، نسبت به آینده کشور و ایران نگران است.

نگران؛ ناامید؛ خسته؛ توصیف اجمالی از وضعیت کنونی جامعه ایران استدوست نداریم این سخن‌ها را بگوییم چون بیم آن داریم که به افزایش نگرانی و خستگی و ناامیدی منجر شود. ولی چاره چیست؟ تا کی می‌توان زبان در کام کشید؟ اگر سکوت و نگفتن چاره‌ساز بود، تاکنون چاره کرده بود.جامعه ما از وحدت و انسجام اولیه خود دور شده و شاید در تنها موضوعی که وحدت نظر داریم، نگرانی از آینده است.

 

سایت حکومتی مشرق ۲۴ خرداد


مشکل امروز اقتصاد کشور کمبود کدام‌یک است؟ عرضه سکه و دلار، یا عُرضه مدیریت بازار متلاطم؟ درباره معطل کردن همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور به‌پای برجام بدفرجام که متأسفانه هنوز هم چشم امید از آن قطع نشده، بسیار گفته و نوشته‌اند و البته همچنان گوش شنوایی برای آن نیست،اگر قبول کنیم که عمدی بر نارضایی‌تراشی و زمینه‌سازی برای تحمیل برجام‌های دیگری بر ملت و نظام نیست، از کنار این واقعیت نمی‌توان گذشت که عدم توانمندی تیم اقتصادی دولت با برنامه‌های نداشته‌اش برای اداره کشور، مهم‌ترین علت نابسامانی‌های جاری زندگی مردم و اقتصاد مملکت است و متأسفانه چشم‌انداز روشنی هم برای کنترل اوضاع وجود ندارد.

 

جعفری دولت آبادی دادستان تهران رژیم ۲۴ خرداد


مردمی که هر روز گرانی، تغییر قیمت‌ها، احتکار، عدم عرضه کالا، عرضه کالای فاسد و معیوب و ده‌ها نمونه دیگر را می‌بینند، سؤال می‌کنند که چرا وضع این‌گونه است؛ در حالی که مردم ما مستحق وضع اخیر در حوزه ارز، سکه، ماشین، گرانی و این نابسامانی‌ها نیستند و اگر دستگاه‌ها به وظایفشان عمل می‌کردند، وضعیت کشور اینگونه نبود.امروز وضع کشور از لحاظ محیط زیست و جنگل‌ها روز به روز بدتر می‌شود

حسین کنعانی مقدم از باند خامنه ای ۴ خرداد


اپوزیسیون در تعریف درست می‌خواهد سر به تن هیچ یک از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا نباشد

اگر قرار باشد بگوییم که تاریخ مصرف اصولگرایان تمام شده یا تاریخ مصرف اصلاح طلبان، به نظر می‌رسد که اول تاریخ مصرف اصلاح طلب ها تمام شده نظر میرسد که الان دوره عبور از اعتدال‌گرایان رسیده و این ها نیز اگر نتوانند که در باقی مانده دولت روحانی کارآمدی خود را نشان دهند و به وعده های خود عمل کنند. مردم از این ها نیز عبور می‌کنند. مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته اند که تا آخر پای او بماننداصلاحات و جریان اصولگرا به عنوان جریانی که به دنبال حفظ وضعیت موجود است، هر دو دچار چالش شده‌اند

 

آخوند مظاهری:


بدانیم دشمن الان روی اختلاف ما, به جان هم افتادن ما خیلی داره کار میکنه برای اینکه ما را به جان هم بندازه و او کار خودش رو انجام بدهکار خودش نابود کردن این نظام جمهوری اسلامی؛شما را به خدا قسم شما را به خدا قسم بیدار شوید, جمهوری اسلامی را صد در صد با هر چه میتوانید با هر امکانی میتوانید زنده نگاه بدارید و بدانید دشمن نظام را هدف گرفته است.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: