تجمع اعتراضی جوانان بعد از مسابقه فوتبال و اعتراضات سایراقشار

تجمع اعتراضی جوانان بعد از مسابقه فوتبال و اعتراضات سایراقشار

جمعه شب ۲۵ خرداد، مردم و جوانان تهران پارس که در رابطه با مسابقه ایران و مراکش در جام جهانی فوتبال، تجمع کرده بودند، علیه مزدوران سرکوبگر رژیم که قصد دستگیری تجمع کنندگان را داشتند، شعارهای بی شرف بی شرف سردادند

 

یکشنبه جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز برای سومین روز متوالی در اعتراض به دستگیری همکارانشان با حضور در مقابل ساختمان دادگستری رژیم در اهواز، خواهان آزادی آنان شدند.در این تجمع خانواده های کارگران بازداشتی نیز حضور داشتند. بدنبال این اعتراضات رژیم آخوندی مجبور به آزاد کردن شمار دیگری از کارگران زندانی شد.

کارگران تجمع کننده اعلام کرده اند تا آزادی همه همکارانشان دست از اعتراض برنخواهند داشت.

 

روز یکشنبه ۲۷ خرداد دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در اعتراض به احکام سنگین قضایی صادر شده توسط قضاییه جنایتکار آخوندی برای دانشجویان تجمع کردند و خواستار لغو احکام دانشجویان شدند.

دانشجویان با تعطیل کردن امتحانات در محوطه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی از اساتید علوم اجتماعی خواستار موضعگیری در برابر اقدامات سرکوبگرانه در دانشگاه شدند.

 

روز یک‌شنبه جوانان در بویراحمد گرمسیر دست به تجمع زدند و نسبت به اجحافهای ایادی رژیم در حق مردم منطقه اعتراض کردند.

 

کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود توسط کارگزاران رژیم در مقابل ساختمان شهرداری رژیم در بروجرد تجمع اعتراضی برپا کردند

حقوق این کارگران از مهرماه سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است.

 

روز شنبه مسافران سردرگم در ایستگاه قطار ماهشهر بخاطر ندانم کاری و بی کفایتی کارگزاران رژیم از جمله کمبود و سوخت و قطعات و پر شدن ظرفیت واگن ها، دست به اعتراض زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: