تضمین لازم برای خلع سلاح اتمی کره شمالی -۲۰دقیقه-گزارش۵-۲۷خرداد

تضمین لازم برای خلع سلاح اتمی کره شمالی


آمریکا می گوید با توجه به چشم انداز توافق با کره شمالی برگرداندن نیروهای از شبه جزیره کره به آمریکا بسیار محتمل است. حضور این نیروها هزینه زیاد انسانی و مادی بر آمریکا تحمیل کرده است:

کاخ سفید پیشنهاد میکند حداقل بطور موقت، تمرینات مشترک نظامی گسترده را به عنوان یک نمایش حسن نیت ، به تعویق بیاندازد. این تازمانی است که کره شمالی به تلاش خود برای رسیدن به آن معیارهای (مشخص شده ) برای خلع سلاح اتمی ، ادامه دهد.

دونالد ترامپ: «این کار باید 10 ،15 ، 20 سال قبل انجام میشد. انچه باید الآن انجام شود این است که دیگر تسلیحات اتمی در کره شمالی نداشته باشیم و نباید دوباره اجازه دهیم که به این نقطه برگردیم. نیاز به گفتن نیست که کیم جونگ اون میخواهد این مشکل را حل کند ، بخاطر اینکه او میداند ، ما بازی نمیکنیم ، من بازی نمی کنم ، و او هم بازی نمی کند.قبلا یک لفاظی های خصمانه باورنکردنی وجود داشت از این پس ما روابط خوبی خواهیم داشت و همدیگر را درک میکنیم».

سناتور لیندزی گراهام : «رئیس جمهور دونالد ترامپ از همان لحظه اول و از همان روز اول که وی را ملاقات کردم به من گفت ” من به کره شمالی اجازه نخواهم داد که موشک داشته باشد و آمریکا را با سلاح هسته ای تهدید کند...»

فاکس نیوز: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که تمرینات نظامی مشترک در مقیاس گسترده به تعلیق افتاده است

رئیس جمهور ترامپ در نهایت می خواهد نیروهای خودمان را به آمریکا برگردانیم و به نوعی تنش را در منطقه کاهش دهیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: