دعوا بر سر برجام به تهدید به مرگ کشیده – ۲۷خرداد۱۳۹۷

دعوا بر سر برجام به تهدید به مرگ کشیده – ۲۷خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات مهره های رژیم


 

 

گفتیم که دعوای برجام بی‌پایانه، اما به تناسب تحولاتی که پیش می‌آد، این دعوا، هم در شکل و هم در محتوا، تغییر می‌کنه. یکی از تحولات جدید در رابطه با برجام، مطرح شدن پیوستن رژیم به FATF است که الزامش تصویب لوایح مبارزه با پولشویی و تآمین مالی تروریسم که حسابی دست و پای رژیم رو در این دو زمینه می‌بنده و به همین دلیل جیغ و فریاد دلواپسان اون باند رو درآورده و همین مسأله باعث قشقرق هفتة گذشته در مجلس و مسکوت شدن بحث این لایحه به مدت دو ماه دیگر شد. اما دعوا مسکوت گذاشته نشد و در بیرون مجلس هم ادامه پیدا کرد و به گفتة اعضای مجلس پس از اون بسیاری از اونها صدها پیامک فحش و تهدید به مرگ دریافت کردند که وای به حالشون اگر به این لایحه رأی بدن. گزیده‌یی از این دعوا در اینجا از نظرتون می‌گذره:

 

آخوند علم‌الهدی ۲۵ خرداد


شما که در مجلس شورای اسلامی هستید حواستان جمع باشد که در تاریخ اسمتان دنبال مملکت‌فروشان نیاید

و نگویند شما هم با تصویب FATF جزو مملکت‌فروشان بودید و شما هم با تصویب لایحه پولشویی کنوانسیون خارجی دشمن را بر تراکنش بانکی این مملکت مسلط کردید

اینجا جمهوری اسلامی است.

آخوند شهابی ­ نمایش جمعه آزادشهر ۲۵ خرداد


نتیجه fatf این است که ایران باید بپذیرد نیروهای مستشاری ایران که در عراق و سوریه در حال مبارزه با دشمن می باشند و مدافعان حرم، تروریست هستند و اگر دادگاهی آمریکایی هر یک از سرداران سپاه را خواست ایران باید وی را به آنها تحویل دهد. fatf یعنی هر کسی را که آمریکایی ها به عنوان تروریست معرفی کرد، ایران موظف است وی را به آنها تحویل دهد حتی اگر فرد اول مملکت باشد.ما از نمایندگان ملت می خواهیم در مقابل این دسیسه ها بایستند و fatf را تصویب نکنند.

نقوی حسینی عضو مجلس ارتجاع ۲۶ خرداد


FATF تابعی از برجام است و زمانی که خود برجام تکلیفش روشن نیست، شما دنبال چه هستید. این رفتارها مصداق کسی است که موتور ماشینش سوخته و اصرار دارد که آیینه‌اش تمیز باشد! وقتی قرار است تحریم‌های ثانویه باز گردد و شما نمی‌توانید هیچ مناسبات پولی با بانک‌های خارجی داشته باشید، عضویت در FATF چه دردی از شما دوا می‌کند، بنابراین عقلایی نیست که از ترس چاله خود را در چاه بیندازیم و از ترس مرگ خودکشی کنیم.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی آخوند روحانی۲۶ خرداد


تحلیل و ارزیابی از اوضاع آن روز مجلس موجب شد بین بد و بدتر، دولت گزینه بد را انتخاب کند. موافق پیشنهاد مسکوت ماندن بررسی این لایحه نبودیم اما چاره ای جز عدم مخالفت نداشت.تعدادی از نمایندگان مجلس به من مراجعه کردند، برخی گفتند که تهدید شدند. برخی گفتند عده ای در حوزه انتخابیه به دفترشان مراجعه و تهدید کردند. برخی نیز گفتند برایشان پیامک های تهدید آمیز آمده است. اما اینکه پشت صحنه قضیه چه طور بود، چون مسئولیت من در قسمت آشکار مجلس است، بخش پنهانش را دستگاه های امنیتی باید پیگیری کنند.

جمالی نوبندگانی عضو مجلس ارتجاع ۲۶ خرداد


هیئت رئیسه نمی‌تواند به هزاران پیامک رسیدگی کند/ از ما خواستند علیه FATF مصاحبه کنیم

چون من عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه بودم بالای 1000 پیامک دریافتی داشتم که تقریبا هم فرمتی یکسان داشت.در متن پیامک‌ها از ما می‌خواستند به صراحت مصاحبه کنیم و مخالفت خود را با لایحه FATF اعلام کنیم.این پیامک‌ها هم برای مخالفین و هم برای موافقین این لایحه ارسال شده

 

محمد مهاجری از باند خامنه ای ۲۶ خرداد


بعد از اینکه دکتر ولایتی و محسن رضایی در مورد برجام زیر حرفهای قبلی شان زدند و یهویی ضدبرجام شدند، سعید جلیلی هم که در سال 89 بعنوان دبیر شورایعالی امنیت ملی دستور داده اف ای تی اف (FATF) با قوت اجرا شود، زیر حرفش زده. واقعا روی دیوار چه کسانی یادگاری می نویسیم مااصولگراها؟»

محمودی شاه‌نشین عضو مجلس ارتجاع ۲۶ خرداد


بیش از 250 یا 300 پیامک تهدیدآمیز دریافت کردم/ روزهای آخر نمایندگان را تهدید به مرگ می‌کردند/ پیامک‌های ارسال شده با کد مشهد بیش از سایر کدها بود

بخشی از این پیامک‌ها قطعا سازماندهی شده است و گروه‌های همگن و هم‌سو هستند برخی پیامک‌ها تکرار یک حدیث است که مشخص است سازماندهی شده است.هر کسی که به دنبال ارسال پیامک‌های گروهی است حتما مخالف fatf است و مخالفان با یکدیگر هم نظر شدند که نظر سایرین را هم تغییر دهند.مهمتر از بررسی پیامک‌ها، بررسی اقدامات نمایندگانی در داخل صحن علنی مجلس است که طومار می‌آورند. باید این موارد بررسی شودهیات رئیسه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و بررسی کند و سپس اهداف این افراد را گزارش دهد

غلامرضا تاجگردون عضو مجلس ارتجاع ۲۶ خرداد


این پیامک‌ها از دو ماخذ بسیج دانشجویان و طلاب قم منتقل می‌شد. به گفته او نوع پیامکی که از قم ارسال می‌شد محترمانه‌تر اما پیامک‌هایی که از مشهد ارسال می‌شد، تندتر بوده است.نوع پیامک در خصوص fatf سیاسی و یک مطالبه خاص به شکل خاص بود که از دو ماخذ منتقل شد. این پیامک‌ها بیشتر از طریق بسیج دانشجویان و طلاب ارسال می‌شد که طومار آنها هم آمده بود.تمام این پیامک‌های انبوه قطعا سازماندهی شده است.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: