حمایت شهرداران و منتخبان فرانسه ازمقاومت و قیام مردم ایران

حمایت شهرداران و منتخبان فرانسه ازمقاومت و قیام مردم ایران

حمایت شهرداران و منتخبان فرانسه

از مقاومت و قیام مردم ایران

در آستانة گردهمایی بزرگ در پاریس

دومینیک توسکانی – شهردار بورنل فرانسه

من به این جنبش می‌پیوندم. به اطلاع همگان می‌رسانم که روز ۳۰ژوئن، من گروهی از همکارانم را به ویلپنت خواهم فرستاد برای این گردهمایی. همة شهرداران فرانسه را تشویق می‌کنم که همین کار را بکنند و به این فعالیت بپیوندند و از مردم ایران حمایت کنند ما باید بر اجرای حقوق بشر پافشاری کنیم، از جمله در ایران و در همة کشورهای جهان. امیدوارم که همه به این اشراف برسیم که باید این شرایط خاتمه یابد و ایرانیان باید آزادی و هم‌چنان که در فرانسه می‌گوییم، برابری را بازیابند، تا این مردم که رنج‌ها کشیده‌اند زندگی خود را بازیابند. بنابراین می‌خواهم تأکید کنم که با قاطعیت به این فعالیت‌ها می‌پیوندم و از همة همکاران شهردار فرانسوی‌ام می‌خواهم که همین کار را بکنند. با تشکر از همگی.

 

کریستین اکنوش – شهردار بایه آن فرانس

قیام مردم ایران در اواخر سال ۲۰۱۷ به‌طور خاص مایه خوشحالی من شد و این قیام هم‌چنان ادامه دارد. این بیانگر ارادة مردم ایران است برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی و تحقق تغییر دموکراتیک.

امیدوارم مردم ایران سرانجام به آزادی دست یابند و مطمئنم که تغییرات حاصله در ایران باعث پایان دخالت‌های این حکومت بنیادگرا در امور کشورهای همسایه خواهد شد و به برقراری صلح در جهان کمک خواهد کرد.

مردم بزرگ ایران با تاریخ و تمدنی چند هزار ساله، شایستة دموکراسی و آزادی هستند و مایة خوشبختی من است که از این مبارزه حمایت می‌کنم و به این حمایت ادامه می‌دهم.

من با گروه همراهم در گردهمایی بزرگ ویلپنت شرکت خواهم کرد تا از مردم ایران و مقاومت آن حمایت کنم و از همین‌جا هموطنانم و سایر همکارانم را دعوت به پیوستن به ما در این گردهمایی می‌کنم.

ماریان لوموآن – شهردار مورانگل فرانسه

با سلام، من ماریان لوموآن، شهردار مورانگل هستم. شما را فرامی‌خوانم که از خانم رجوی حمایت کنید برای دفاع از آزادی در ایران. قرار ما روز ۳۰ ژوئن در ویلپنت. در سال ۲۰۱۸ آزادی امر مهمی است. قرارمان در روز ۳۰ ژوئن
لطفا به اشتراک بگذارید: