ایران، ویلای ۱۰هزار متری فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

ایران، ویلای ۱۰هزار متری فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح




یک گروه به اصطلاح دانشجویی که وابسته به باندهای حکومتی است در نامه‌ای به دادستان رژیم در تهران خواستار بازپس‌گیری یک ویلای مصادره‌ای «۱۰ هزار متری» از پاسدار حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ایران که به مدت ۲۷ سال در این سمت گماشته شده بود، شد و اعلام کرد که خامنه‌ای «دستور تخلیه این ویلا را صادر کرده است».

خامنه‌ای و دستگاه آخوندی تحت فرمانش، با چپاول اموال عمومی کشور خاصه خرجی کرده، به سرکردگان و عوامل سرکوب مردم و صدور تروریسم مشوقهای کلان می دهد

این گروه فشار خامنه‌ای تحت عنوان «جنبش عدالتخواه دانشجویی» روز یکشنبه ۲۷ خرداد۹۷ در نامه‌ای به دادستان رژیم در تهران اعلام کرد که از سال ۱۳۷۲ یکی از ویلاهای مصادره‌ای در شهر لواسان «به مساحت ۱۰ هزار متر به‌طور رایگان» در اختیار حسن فیروزآبادی قرار گرفته است.

به گفته این گروه ، پاسدار حسن فیروزآبادی «علی‌رغم تذکرات و پیگیری‌های فراوان حاضر به تخلیه ویلای مزبور نیست».

بر اساس این نامه که در سایت این گروه منتشر شده، مالکیت این ویلا در اختیار ارگان چپاولگر به اصطلاح «ستاد اجرایی فرمان امام» از نهادهای اقتصادی وابسته به خامنه‌ای است.

این به اصطلاح «جنبش عدالتخواه دانشجویی» در نامه خود اعلام کرده که رهبر جمهوری اسلامی «دو بار دستور تخلیه» این ویلا را داده و «اقدامات حقوقی و حکم تخلیه نیز از محاکم قضایی اخذ شده» اما نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضایی «تاکنون اقدام به اجرای این حکم و تخلیه ملک مذکور، نکرده است».

تهدید پاسدار فیروز آبادی


این گروه فشار، تهدید کرده است که «در صورت ادامه تعلل دستگاه‌های مربوطه» درباره تخلیه این ویلا «حق اقدامات انقلابی را برای اجبار فرد نامبرده به تخلیه ویلای لواسان، برای خود محفوظ می‌داند».

خاطر نشان می‌شود پس از انقلاب ضد سلطنتی، ساختمان‌های متعلق به وابستگان حکومت سابق مصادره و مالکیت آن‌ها توسط بنیادهای وابسته به ولی فقیه ارتجاع غصب شد. خمینی و خامنه‌ای در راستای خاصه خرجی برای نورچشمی هایشان، مالکیت برخی از این ساختمان‌ها را بصورت رایگان به کارگزاران رژیم ایران واگذار می‌کردند.

پاسدار حسن فیروزآبادی طی سالهای ۶۸ تا ۹۵ یعنی به مدت ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی حاکم بر ایران را بر عهده داشت.

خامنه‌ای، ولی فقیه ارتجاع در روز ۸تیر ۹۵ طی حکمی فیروزآبادی را عزل و پاسدار محمدحسین باقری را به عنوان رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح تحت امر خود منصوب کرد.

علت برکناری پاسدار فیروز آبادی


در مورد دلایل تغییر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم ایران، اگرچه برخی از سرکردگان سپاه پاسداران خامنه‌ای از جمله پاسدار اسماعیل کوثری به وضعیت جسمانی و بیماری فیروزآبادی اشاره کردند، اما سایت تابناک نزدیک به پاسدار محسن رضایی از این تغییر با عنوان «برکناری» یاد کرد و تلویحاً آن را با مواضع فیروزآبادی درباره موضوعاتی چون برجام مرتبط دانسته بود.

خاطر نشان می‌شود نام پاسدار حسن فیروزآبادی در فهرست تحریم‌های حقوق بشری اتحادیه اروپا قرار دارد. این تحریم ها پس از سرکوب معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸ وضع شد و از آن سال تاکنون تمدید شده است.





کلیشه نامه تهدید آمیز گروه فشار باند خامنه‌ای برای پس گرفتن ویلای ۱۰ هزار متری لواسان از پاسدار حسن فیروز آبادی، سرکرده برکنار شده ستاد کل نیروهای مسلح تحت امر رژیم ایران


بیشر بخوانید:


· پاسدار فیروزآبادی: برخورد سپاه با شورشهای ۱۸تیر ۷۸ با مجوز خاتمی


· شاباش طلا برای «سکه خوار» ها!










لطفا به اشتراک بگذارید: