تظاهرات بازاریان و کسبه باغ سپهسالار و تجمع بازنشستگان فرهنگی

تظاهرات بازاریان و کسبه باغ سپهسالار و تجمع بازنشستگان فرهنگی

بازاریان و کسبه باغ سپهسالار از بازارهای قدیمی تهران از جمله کفاشان و کارگران آنها ، روز دوشنبه با شعار دشمن ماهمینجاست دروغ میگن آمریکاست ومرگ بر بیکاری مرگ برگرانی در اعتراض به بیکاری و فقر و سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی از جمله بکار گرفتن کارگران از کشورهای دیگر و ورشکستگی صدها واحد تولیدی که موجب بیکاری هزاران تن شده است، دست به تظاهرات زدند

تظاهر کنندگان همچنین شعار می دادند” نصر من الله و فتحا غریب مرگ بر این دولت مردم فریب”،” دولت بی کفایت عامل فقر ملت”

 

صبح دوشنبه ۲۸خرداد ۹۷ بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ بنا به فراخوان قبلی از استان‌های مختلف از جمله خراسان شمالی به تهران آمده و در اعتراض به پرداخت نشدن سنوات خود مقابل وزارت آموزش و پرورش رژیم تجمع کردند

بازنشستگان شعار می‌دادند:«فریاد فریاد از این همه بیداد»: «یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل می شه» ؛

رژیم برای مقابله با اعتراض بازنشستگان مزدوران سرکوبگر انتظامی را به محل گسیل کرده بود

 

غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین خراسان در مشهد) روز دوشنبه در بلوار سجاد شعبه پامچال تجمع کردند با دردست داشتن بنرهای بزرگی خواهان مجازات کلاهبرداران و کارگزاران موسسات مالی حکومتی کاسپین و فرشتگان شدند.

روز دوشنبه کارکنان تعاونی‌های موسوم به سهام عدالت با تجمع در مقابل وزارت اقتصاد و دارایی رژیم؛ نسبت به پرداخت نشدن ۳۹ ماه مطالبات مزدی خود اعتراض کردند.

 

کسبه بازار تاناکورا در مهاباد (که محل فروش اجناس دست دوم است)، در اعتراض به جمع کردن و بستن پارکینگ این بازار توسط اطلاعات سپاه و اداره اماکن رژیم دست به اعتصاب زدند.

 

جمعی از رانندگان خودروهای سنگین مقابل شرکت سایپا دیزل تهران در اعتراض به عدم اجرای قرارداد تحویل دهی و گرانتر کردن قیمت خودروهایی که از قبل قرارداد آن بسته شده بود تجمع کردند.

تاکسی داران و رانندگان آژانسهای تاکسی در امیدیه در استان خوزستان)، صبح روز یکشنبه در مقابل فرمانداری رژیم در امیدیه دست به اعتصاب زدند

 

کارگران شهرداری کنگاور در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران محروم از بهمن ماه سال ۹۶ تا کنون حقوق های خود را دریافت نکرده اند.

 

جمعی از مردم اسلام‌آباد مغان در اعتراض به قطع درختان توت باغی برای چهار بانده کردن جاده مقابل این باغ؛ دست به تجمع زده و زنجیره انسانی تشکیل دادند.

 

رانندگان پایه یک استان خوزستان در شهر اهواز تا شهر باستانی شوش دانیال نبی در اعتراض به افزایش نیافتن حقوق خود اعتصاب کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: