تلاش‌های مهره‌های نظام برای مبرا کردن خامنه‌ای از شکست برجام – ۲۸خرداد۱۳۹۷

تلاش‌های مهره‌های نظام برای مبرا کردن خامنه‌ای از شکست برجام – ۲۸خرداد۱۳۹۷


سخنرانی ولایتی مشاور خامنه ای تلویزیون رژیم ۲۵ خرداد


 

 

‌ خامنه‌ای و عوامل و تبلیغاتچی‌هاش با تمام قوا تلاش می‌کنند که ولی فقیه رو از مسئولیت برجام و شکست و آوار شدنش بر سر رژیم برکنار و مبرا جلوه دهند. یکی از کسانی که در این میان اخیراً چند بار صحبت کرده، ولایتی وزیر خارجة اسبق رژیم و مشاور خامنه‌ای در امور سیاست خارجه است.

ولایتی اخیراً در نشستی با عنوان «باز خوانی و تبیین مواضع (خامنه‌ای) در موضوع برجام» سخنرانی کرده و این سخنرانی پریشب از تلویزیون رژیم، حرفهایی زده که تا حدودی به زحمت شنیدنش می‌ارزه. البته با پوزش از بینندگان عزیز از بابت تحمل لحن دل به هم‌زن این ولایتی که معلومه ناشی از چیه! بگذریم. ولایتی حرفهاش رو با ذکر فواید خودش زمانی که وزیر خارجه بود و مذاکرات مربوط به قطعنامة 598 شورای امنیت و آتش بس در جنگ با عراق رو پیش می‌برد، شروع می‌کنه و اون رو چماق بر سر ظریف و دولت روحانی می‌کنه و همچنین توی سر مجلس ارتجاع هم می‌زنه که چرا و چطور برجام رو ظرف 20دقیقه تصویب کرد.

 

ولایتی اما نمی‌گه که مگه مجلس می‌تونه بدون دستور یا اجازة ولی فقیه چنین کاری بکنه؟ اگه بتونه پس معلوم می‌شه که ولی فقیه خیلی وضعش خرابه. ولایتی در همین رابطه و برای اثبات این که خامنه‌ای در مورد آنچه که در برجام اتفاق افتاده بی‌تقصیر بوده، حرفهای دیگری هم زده که شنیدنیه:

 

ولایتی در این صحبت سعی می‌کنه برجام و هسته‌یی رو که از دست رژیم رفته کم‌اهمیت یا لااقل کم‌اهمیت‌تر از حضور رژیم در کشورهای منطقه جلوه بده و می‌گه که در عوض ما تو منطقه هستیم و موشکهای خودمون رو هم داریم؛‌ گوش کنید:‌

 

... یک ماموریت دیگة ولایتی در این صحبت که حالا از تلویزیون رژیم هم پخش کردند، روحیه دادن به نیروهای هراسان و رژیمه.

 

ولایتی چند جای صحبتش مرتب به نیروهای رژیم دلداری می‌ده که نترسین از این وضعیتی که داریم درمی‌ایم و وضعمون بهتر می‌شه؛ گوش کنید:

 

... به یکی گفتن لرزونک قوت داره؛‌ گفت اگه قوت داشت اول خودشو نگه می‌داشت و این قدر نمی‌لرزید. حالا یکی اول باید خود همین ولایتی رو جمع و جور کنه که وارفتگی از قیافه و از لحنش می‌باره. وای به حال نیروهایی که با حرفهای این ولایتی می‌خوان روحیه بگیرند.
لطفا به اشتراک بگذارید: