هشدار دو باند نسبت به خطر انفجار اجتماعی – ۲۸خرداد۱۳۹۷

هشدار دو باند نسبت به خطر انفجار اجتماعی – ۲۸خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات مهره های هر دو باند نظام




 

هر دو باند به شدت نسبت به آینده و نسبت به خطر انفجار اجتماعی وحشتزده و هراسان اند، اما هر باند، باند دیگر را مقصر می‌داند و خواستار محدود شدن یا کنار رفتن طرف مقابل است. باند خامنه‌ای به طور فزاینده‌یی روحانی و دولت او را به عنوان مسبب این وضعیت مورد حمله قرار می‌دهند و خواستار استعفا و کنار رفتن دولت روحانی هستند. باند روحانی هم به تلویح و اشاره انگشت اتهام را به طرف خود خامنه‌ای می‌گیرند و بحث محدود شدن قدرت او را مطرح می‌کنند. توجهتون رو به گزیده‌یی از این اظهارنظرها و مطالب جلب می‌کنم:

 

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۷ خرداد

جناب آقای روحانی, آیا خبرنگاران و رسانه ها سطح توقع مردم را بالا برده اند یا خودتان؟جنابعالی در پایان سخنان تان فرمودید که به آینده کشور و آینده اقتصاد ایران امیدوارید!! آیا هیچ فکر کرده اید که امیدواری خشک و خالی شما به چه درد ایران و ایرانی میخورد؟

وقتیکه مردم صورتشان را با سیلی سرخ نگه میدارند!!

وقتیکه روز به روز سفره های مردم کوچکتر میشود!!

وقتیکه در هر خانه ای حداقل یکی دو جوان تحصیل کرده بیکار وجود دارد!!

و.... وقتیکه دهها و شاید صدها مورد دیگر از این دست مشکلات و نابسامانی ها در کشورمان اتفاق میافتد, امیدواری خشک و خالی شما به چه درد مردم شریف ایران و فعالان اقتصادی میخورد؟

فدایت شوم, اقتصاد ایران بیمار است و دچار مریضی حادی شده، پس شما را بخدا مشکلات پیش رو را توجیه نکنید و غرور و لجبازی تان را کنار بگذارید و شجاعانه به ناکارآمدی دولت و دولتمردان تان در رفع مشکلات اقتصادی اعتراف کنید

سایت حکومتی جماران ۲۷ خرداد

هشدار جدی به همه جناح ها؛ زودتر حول منافع ملی به وحدت برسید!



اگر زودتر با یکدیگر حول اصول و منافع کلی کشور به توافق نظری و عملی نرسند هم بدخواهان را امیدوارتر می کنند و هم مردم را ناامید ساخته اند.

مردم وقتی به اظهارات نگاه می کنند و متوجه می شوند که حجم عظیم وقت قوای کشور به پاسخ دادن به همدیگر یا اظهارات تنش آلود می گذرد، اینگونه تصور خواهند کرد که کسی دغدغه حل مشکل اقتصاد و معیشت و... را ندارد. لذا به سیستم مدیریتی بدبین شده و در نهایت امید بهبود در آنها کمرنگ می شود.



پروانه سلحشوری عضو مجلس ارتجاع ۲۷ خرداد

قدرت اصلی در دست یک عده خاص قرار دارد زمانی که فشارهای اجتماعی از جانب برخی از گروه‌های فشار آنقدر زیاد است که می‌توانند دست به چنین کارهایی بزنند، طبیعتا در همه زمینه‌ها ورود پیدا می‌کنند و جو را آنگونه که می‌خواهند به نفع خودشان تنظیم می‌کنند و قدرت آن را هم دارند که بخواهند مانع نظرات و خواسته‌های دیگران شوند. بالاخره قدرت اصلی دست یک عده خاصی قرار دارد که در همه موارد نیز تصمیم‌گیری می‌کنند.



محمد عطریان فر از باند اصلاح طلبان ۲۷ خرداد

تندروی ها در شرایط عادی خسارت خود را به جا می گذارد، چه رسد به آنکه ما در شرایط بحران قرار داریم و با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم. در این اوضاع رفتارهای افراطی راه تدابیر برون رفت از بحران را سد می کند.

کلا تندروی، سم مهلکی برای حکومت است. حالا این تندروی چه از ناحیه مردم، چه از ناحیه مسئولان و چه از ناحیه طبقات و لایه های میانی جامعه باشد، به هر حال چنین رفتارهای افراطی حتما دردسرهای سنگینی برای مسئولان کشور و جامعه ایران به وجود می آورد. طبیعی است که اگر این افراط گرایی ها و تندروی ها از درون حاکمیت و لایه هایی از نهادهای حقوقی حاکمیت نظام باشد قطعا و مسلما خطرات و اثرات تندتر و بدتری خواهد داشت



کانال تلگرام سایت دولت بهار از باند احمدی نژاد ۲۷ خرداد



لطفا به اشتراک بگذارید: