از کوره در رفتگی جامعه – ۲۹خرداد۱۳۹۷

از کوره در رفتگی جامعه – ۲۹خرداد۱۳۹۷


گزیده ای از ابراز وحشت ها و هشدارهای مهره های رژیم آخوندی


 

 

هشدارها و اعلام خطرهای مهره‌ها و باندهای رژیم به همدیگر دربارة اوضاع خطرناک رژیم چه در رابطه با فضای اجتماعی داخل کشور و چه در رابطه با طرد و انزوای سیاسی منطقه‌یی و بین‌المللی رژیم ادامه داره و مرتب هم شدیدتر و تکان دهنده‌تر می‌شه و حاوی اعترافات مهمی هم هست. از جمله با وضعیت جامعه ایران رو که در آستانة انقلاب هست، با اصطلاحاتی از قبیل از کوره در رفتگی شیرازة جامعه بیان می‌کنند، یا اعتراف می‌کنند که خواست سرنگونی رژیم دیگه خواستة پایین‌ترین و محرومترین اقشار و طبقات نیست، بلکه حتی طبقة متوسط هم خواستار آن است. توجهتون رو به گزیده‌یی از این اعترافها و اشاره‌ها جلب می‌کنم:

 

تاجزاده از باند اصلاح طلب ۲۸ خرداد


در ایران هر اندیشه و حرکتی در جهت تضعیف حکومت بالقوه خطرناک است.ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم کشور همیشه با مشکل مواجه بوده است اما در هیچ دوره‌ای تا این اندازه مشکلات مختلف روی هم به صورت انباشته شده وجود نداشت.اعتماد در میان مناسبات سیاسی اجتماعی نیز از بین رفته است، برخی از سازوکارها در جامعه ما وجود دارند که سبب ریشه دواندن مشکلات می‌شوند،نظارت استصوابی کاری کرده است که بجای نظارت ملت بر دولت، این دولت باشد که بر مردم نظارت کند. این جابجایی سبب شده که شایستگان به کنار روند و بسیاری از مشکلات بر جامعه سیطره یابد.

مهم‌ترین مساله امروز ما چیست؟بی‌کفایتی مدیریتی ، فساد ، تبعیض ساختاری، بی اعتمادی روبه رشد در جامعه و مشکلات اجتماعی و زیست محیطی مهمترین این مسائل است

 

محمدرضا تاجیک از باند اصلاح طلب ۲۸ خرداد


نگذاریم که از کوره‌دررفتگی شیرازه جامعه و روح و روان آن را به هم بریزد

شرایط، شرایط سخت و پیچیده است. شرایطی که از در و دیوار داخلی و خارجی مشکلاتی بروز می‌کند

اگر اعتراضی در جامعه ما ایجاد می‌شود دیگر طبقه بنیاد نیست.

به‌طور فزاینده در حال قرار گرفتن در شرایطی هستیم که تدبیرها قفل می‌شود و کلید‌ها به راحتی قفل‌ها را باز نمی‌کنند.

دوگانگی مردم و حاکمیت جز تزریق بحران‌های متوالی در جامعه ما درآمد و حاصلی ندارد.

متاسفانه مشکل این است که کوچک‌ترین مساله در جامعه ما این استعداد را پیدا کرده که به یک مشکل جدی و اعتراض تبدیل شود.

 

سایت حکومتی بهار ۲۸ خرداد


صدای شکستن استخوان‌های جامعه شنیده می‌شود

مشکلات اجتماعی ایران به دلیل توجه بیش از اندازه به «امر سیاسی» در لایه‌های نهان جامعه پنهان شده بودند که با ضعف و خستگی امر سیاسی قدرت بروز و ظهور پیدا کرده‌اند و امروز خود را به شکل چالش و بحران اجتماعی نشان می‌دهند.

امروز جریان راست و چپ در ایران پیر و فرتوت شده است. جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب دچار پیری مفرط شده و نتوانسته گفتمان خود را بازتولید کند و به جامعه متصل شود. در نتیجه امروز با دو جریان سیاسی مواجه هستیم که از جامعه منفک شده است و قدرت درک واقعیت‌های جامعه را از دست داده است. به همین دلیل نیز جامعه خود را به درو دیوار می‌زند. در نتیجه صدای شکسته شدن استخوان‌های جامعه شنیده می‌شود. جامعه به بلوغ رسیده و به همین دلیل تلاش می‌کند خود را جلو ببرد. در نتیجه خود را به درودیوار می‌کوبد تا بتواند مسیر جدیدی را پیش روی خود باز کند

 

علی اکبر کریمی عضو مجلس ارتجاع ۲۸ خرداد


تیم اقتصادی دولت برنامه روشنی برای ساماندهی اقتصاد کلان، مقابله با گرانی‌های سرسام آور و شرایطی که در حال حاضر در صحنه اقتصاد بروز کرده، ندارد.شرایط فعلی نشان می‌دهد تیم اقتصادی دولت نیاز به تجدید نظر و بازنگری جدی دارد. همه صاحبنظران حوزه اقتصادی اذعان می‌کنند با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی باید افراد قوی و متخصصی به کار گرفته شوند، کسانی که بتوانند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند تا بتوان شرایط کنونی را مهار و برای شرایط سخت‌تر احتمالی آینده آمادگی لازم را کسب کنیم.

 

احمد امیرآبادی عضو مجلس ارتجاع ۲۸ خرداد


دولت درباره برجام حالت قمارباخته دارد

دولت باید سریعاً به خودش بیاید، دولت در زمینه برجام حالت قمارباخته را دارد، امروز دیگر وقت سرزنش دولت به خاطر برجام نیست، واقعیت این است امروز باید همه به دولت کمک کنیم، چرا که وقتی به یک فرد قمارباخته کمک نشود، او حاضر است همه‌چیز را از بین ببرد.آقای رئیس‌جمهور اشتباه بزرگی مرتکب شد و تبلیغات بی‌جهتی را در برجام انجام داد و بی‌جهت در این زمینه بزرگ‌نمایی کرد و امروز همین بزرگ‌نمایی حالتی را پیش آورده که دیگر جرأت نمی‌کنند بگویند ما اشتباه کردیم و نمی‌خواهند از این مسیر اشتباه برگردند، کسی هم که دیگر نخواهد از اشتباه خود برگردد، قطعاً اشتباهات بزرگتری را مرتکب خواهد شد.رئیس‌جمهور باید سریع برگردد و ریکاوری شود

 

عبدالله ناصری کار شناس رژیم ۲۸ خرداد


نظام حکومتی کشور دچار دوپارگی است، به این معنی که بخشی از نهادهای قدرتمند نمی‌خواهند با دولت همکاری داشته باشند، این در حالی است که شرایط خطیر کشور و جامعه اقتضا می‌کند همه ارکان کشور همراستا و در یک مسیر باشند و از دولت پشتیبانی کنند.

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: