اعتراف به فسادحکومتی وغارت بانکها توسط باندهای درونی رژیم

اعتراف به فسادحکومتی وغارت بانکها توسط باندهای درونی رژیم

در جریان کشمکش‌های درونی رژیم بر سر چپاول و فساد حکومتی فاش شد، همة 31 نفری که به‌عنوان مجرم اقتصادی در بانک‌ها معرفی شده‌اند، در ارتباط با کارگزاران حکومتی بوده‌اند و توسط آنها مدیریت می‌شده‌اند.

رسانه حکومتی آرمان نوشت، امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفته است که، 31 مفسد اقتصادی در غارت بانکها نقش اصلی دارند. این افراد در ارتباط با مسئولان نظام هستند و آنها 31 مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند.

 

در جریان جنگ و جدال باندهای رژیمِ بحران‌زدة آخوندی هم‌چنین فاش شد که دولت آخوند روحانی، در حال سه نرخی کردن ارز است و از هم‌اکنون به طور غیر رسمی، دلارِ 6500 تومانی را برای واردات برخی کالاها، به فروش می‌رساندند.

روزنامه جهان صنعت از باند روحانی نوشت: کم‌کم ارز 4200 تومانی که دولت بر آن پافشاری می‌کرد، به فراموشی سپرده می‌شود و در کنار آن باید منتظر ورود ارزهای جدیدی به بازارِ وارداتیِ کشور باشیم.

 

از سوی دیگر، کیهان خامنه‌ای نوشت: در شرایطی که جهانگیری اعلام کرده بود، هر کس فکر می‌کند دولت از سیاست‌های ارزی خود عقب‌نشینی می‌کند ما را نشناخته است، زمزمه‌های عقب‌نشینیِ بانک مرکزی از تداوم ارز 4200 تومانی برای برخی فعالان تجاری، به گوش می‌رسد.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز نوشت: در حالی که فعالان اقتصادی، از رویة ارز تک‌نرخی گلایه دارند و می‌گویند، محدودیت سنگینی برای دلار 4200 تومانی در نظر گرفته شده، خبر آمده که کالاهای لوکس، دلارِ 6500 تومانی دریافت می‌کنند.

این منبع افزود: خبر مهم این است که از این پس، بانک مرکزی با راه‌اندازی سامانة جدیدی بنا دارد ارز دولتی را به سه نرخ متفاوت و به گروه‌های کالایی مختلف تخصیص دهد.

 

به دنبال انتشار گسترده خبر سه نرخی کردن ارز و واکنشهای منفی اجتماعی، نوبخت سخنگوی دولت آخوندروحانی، این خبر را تکذیب کرد.

روحانی روز دوشنبه به فروش دلارهای دولتی با نرخ بالاتر اعتراف کرد ه و گفته بود: پذیرفتنی نیست که افرادی از دولت، ارز 4200 تومانی بگیرند و با سودجویی، در بازار با قیمت بالا به مردم بفروشند.
لطفا به اشتراک بگذارید: