اعتصاب کسبه بازار اطلس درمشهد و تجمعات اعتراضی سایر شهرها

اعتصاب کسبه بازار اطلس درمشهد و تجمعات اعتراضی سایر شهرها

مشهد-اعتصاب کسبه بازار اطلس

کسبه بازار اطلس در مشهد در اعتراض به خرابی وضعیت بازار و هزینه هایی که ارگانهای رژیم برای غارت و چپاول به مغازه داران تحمیل می کنند دست به اعتصاب زدند و مغازه های خود را بستند.

 

پنجمین روز تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی

روز پنجشنبه دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برای پنجمین روز تجمع خود را در اعتراض به احکام غیرقانونی قضاییه آخوندی علیه چند تن از دانشجویان این دانشگاه ادامه دادند.

دانشجویان خواهان لغو فوری و بدون قید و شرط این احکام غیرقانونی هستند.

 

تجمع جمعی از بازنشستگان بانک سپه

جمعی از بازنشستگان بانک سپه در تهران در اعتراض به مشکلات معیشتی و کمبود حقوق خود مقابل ساختمان مرکزی این بانک تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی کشاورزان ایذه

جمعی از کشاورزان منطقه سادات حسینی ایذه در اعتراض به کمبود آب کشاورزی برای زمین‌هایی که زیر کشت برنج برده‌اند، مقابل فرمانداری رژیم در ایذه تجمع کردند.

 

بستن جاده بندر دیلم توسط جوانان جویای کار+ عکس

جوانان جویای کار بندر دیلم برای دومین بار در اعتراض به عدم بکارگیری نیروی کار بومی در تاسیسات نفتی در حوزه جغرافیایی شهرستانهای دیلم و گِناوه، جاده گچساران به بنادر دیلم و گناوه را به مدت ۱۲ساعت بستند.

 

تجمع مالکین زمین های کوثر یک

جمعی از مالکین زمین های کوثر یک هشتگرد در اعتراض به بی تفاوتی کارگزاران رژیم در حل مشکل ملی شدن اراضی، مقابل استانداری رژیم در البرز دست به تجمع و اعتراض زدند.

 

حمایت مردم از یک جوان دستگیرشده توسط ماموران در سعادت آباد تهران +فیلم

گروههایی از مردم سعادت آباد تهران که شاهد دستگیری یک جوان توسط ماموران سرکوبگر رژیم بودند به مقابله با مزدوران و حمایت از جوان دستگیر شده برخاستند
لطفا به اشتراک بگذارید: